RedOrchestra.pl
Serwis RedOrchestra.pl => Wiadomości i ogłoszenia => Topic started by: PrezesOi on 07 September 2006, 07:17:27
-
Na oficjalnej stronie Red Orchestra, pojawił się news (http://www.redorchestragame.com/), ze szczegółowym opisem, co czeka nas w nowym uaktualnieniu RO. Szczerze mówiąć, jestem pod pozytywnym wrażeniem zmian które dotrą do nas w połowie września (oczywiście automatycznie poprzez STEAM). Oto najważniejsze:
-nowa broń - Gewehr 41 (http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Waffen/Bilderseitenneu/G41W-R.htm) niemiecki karabin półautomatyczny, używany na początku wojny, później zastąpiony przez dużo doskonalszego G43.
-wymieniono wszystkie rosyjskie komunikaty głosowe. Nagrane przez Rosjan, w Rosji-podobno brzmią bardzo dobrze!
-poprawiona animacja biegania
-nowe ikony śmierci po zabiciach z panzerfausta i karabinów wyborowych
-ikona informująca o trybie ognia, w broniach posiadających taką możliwość (np. STG44)
-poprawiono podnoszenie broni - autorzy wzięli sobie "do serca" opinie z darmowego tygodnia, i zaimplementowali dużo prostszy system podnoszenia/wyrzucania broni. Teraz wystarczy spojrzeć na broń, i wcisnąć klawisz "Użyj". Poprzednia broń zostanie wyrzucona automatycznie.
-poprawiono podnoszenie amunicji - na przykład: zamiast rozsypanych 5 magazynkow od MP40, bedziemy musieli podnieść 1 torbę z amunicją. To znacząco uprości podnoszenie amunicji z zabitych wrogów lub w sytuacji gdy wytrącono nam broń z ręki.
-poprawiona fizyka postaci, w tym martwych postaci - zabici nie bedą już "spoczywać w spokoju", gdy wybuchnie koło nich granat lub nastąpi inna eksplozja.
-uwzględniono prośby graczy, i dodano opcję do wyboru wyświetlania specjalizacji w oryginalnym brzmieniu, to znaczy możemy wybrać czy bedziemy widzieli w grze Squad Leadera czy Gruppenfuhrera.
-wiele poprawionych błędów. Ich pełną listę poznamy w change logu który ukarze się wraz z patchem.
-
Super, pewnie poprawią niektóre BUGi.
"-poprawiona fizyka postaci, w tym martwych postaci - zabici nie bedą już "spoczywać w spokoju", gdy wybuchnie koło nich granat lub nastąpi inna eksplozja."
hmm... pewnie tyczy się to nalotów, bo raz jak jechałem czołgiem. Jakiś koleś przebiegł obok nalotu i wywaliło go w powietrze na wysokośc 20 metrów i odległość około 30 ;P
-
ale to byl koles ktorego ten nalot zabil. ta zmiana polega na tym, ze ten koles po przeleceniu tych 30 metrow, po wyladowaniu, moze zostac wyslany znowu "lotem blizej" gdy walnie w niego nastepna salwa.
mi najbardziej podoba sie poprawione podnoszenie broni/amunicji-nieraz gine podczas zbierania magazynkow.
-
Tak. Kiedy zostałes trafiony w rękę wypadała ci amunicja i broń... ale jak? Nie trzymasz tego wszystkiego w jednej ręce.
-
Ja bym chciał żeby dodali takie coś że po zakończonej rundzie profesje trzeba wybrać na nowo. A nie że ktoś przez trzy rundy biega snajperem czy squad leaderem którgo nie potrafi użyć.
-
Wolalbym zeby jakis pojazd dodali...
Ciekawe ile jeszcze będzie tych darmowych dodatko-patchy
do konca roku?!
-
we wczesniejszym newsie wspominali cos o "calej serii patchy" do konca roku.
co do pojazdow, to pewnie nad tym pracują, scena od dawna atakuje ich prośbami o Panzer IV H i STUG III G (http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=9523) , i o poprawienie elementow walki pancernej.
ten patch kladzie najwiekszy nacisk na walkę piechoty, i wg mnie malo bedzie w "infanterce" rzeczy do ktorych mozna sie przyczepic. wiekszosc irytujacych burakow, zostala uwzgledniona. miejmy nadzieje ze moze w pazdzierniku zabiorą sie za czolgi?
***update***
Co do pojazdow-oto wypowiedz jednego z tworcow gry:
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=12678&page=4[/url]]
[RO]Wilsonam
VP, Tripwire Int.
We're well aware of the "demands" (bad word to pick - try "requests", by the way!) for variants on the Pz IV and the StuG. There are also requests for a lot of other vehicles. Now, vehicles take time. Research, model, skin, code - all chews up time and money. But we can happily confirm that there are a series of vehicles in the works. They'll just take time - and you'll all have to be patient
-
jak komus sypniesz headshota to powina byc specialna ikonka jak w CSie :P
Iknonki zmiany trybu ognia tez mi brakowalo. Liczyc kapsli sobie nie musze ale czasem przydaloby sie wiedziec ile mi tam jeszcze w magu siedzi ;)
-
Co do magazynka, to by można było zrobić opcje sprwdzenia ciężaru.
Ogólnie good że ptchuś wychodzi :>
Z tego co mają poprawić/zmienić narazie jestem zadowolony :)
-
Bardzo sensowne poprawki, nadal jednak bede czekał na animacje wsiadania/wysiadania z pojazdow i zmiany pozycji w czołgu
-
Na razie takie poprawki mnie satysfakcjonują i brava dla autorów gry.
Pzdr
-
pasqdnick - zgadzam sie z toba. Na serverach public by sie to przydalo a jak ktos gra sparing to i tak nie ma roznicy bo wszytsko jest wczesniej ustalone.
Zdzira - niech dadza ten sam znaczek heada co w CS`1.6 tylko kolory inne.
Najlepsze w update jest ta torba na ammo.
Pozdro
-
Konkretny patch, wnoszący dużo dobrego (miła odmiana od patchy BFowych ;) )
-
pasqdnick :
Ja bym chciał żeby dodali takie coś że po zakończonej rundzie profesje trzeba wybrać na nowo. A nie że ktoś przez trzy rundy biega snajperem czy squad leaderem którgo nie potrafi użyć.
To trza gostka zwotować na aut i po ptokach :)
-
Noo... dużo dobrych zmian. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać z niecierpliwością na ten patch.
-
Tempest :
Bardzo sensowne poprawki, nadal jednak bede czekał na animacje wsiadania/wysiadania z pojazdow i zmiany pozycji w czołgu
Coś ci w niej nie pasuje?
-
Liczę ze w pazdzierniku dodadzą cos do zaniedbanych pojazdów i
moze jakąś mapke "only tank" coz zobaczymy...
No i faktycznie animacja wsiadania/wysiadania by sie przydała
zeby bylo widac jak zaloga wspina sie i wchodzi do czołgu....marzenia...
-
razer idolu xD to mu nie pasuje ze nei ma tych animacji xD a u Ciebie są??
no pastor ja też na to czekam, ale jak w niusie czytamy jest to pacz typowo dla piechoty XD bardzo fajny :) moze ludzie nie bede narzekac na biegnących wojaków ze połknełi paliki... albo maja je włożone gdzie indizej
-
narazie biegaja sakramencko sztywno ^^ i nie ulatwia to celowania bo taki nienaturalny ruch strasznie znieksztalca "wyczucie" gdzie poslac kulke, po 2 wydaje mi sie ze za duzo jest smugaczy wsrod pocikow z KM'ow, strzelec KMu po wystrzeleniu 2,3 serii musi zmienic pozycje... (chyba ze lubi ginac... sporo takich...), dalej, gdy strzelamy z ppsh pierwsze kilka kul strasznie miota lufą, reszta juz o dziwo nie...
-
smugacze są dobre dla obu stron i taka prawda, lepiej żeby były :) ale to nie ten dział
-
SoPociek :
narazie biegaja sakramencko sztywno ^^ i nie ulatwia to celowania bo taki nienaturalny ruch strasznie znieksztalca "wyczucie" gdzie poslac kulke, po 2 wydaje mi sie ze za duzo jest smugaczy wsrod pocikow z KM'ow, strzelec KMu po wystrzeleniu 2,3 serii musi zmienic pozycje... (chyba ze lubi ginac... sporo takich...), dalej, gdy strzelamy z ppsh pierwsze kilka kul strasznie miota lufą, reszta juz o dziwo nie...
No to popracuj nad wyczuciem xD
Nie widze w tym zadnego problemu ;] A ppsh wkoncu ma moc 800 i 900 :) dziwne zeby stala w miejscu :] Co do tego nie mam wiecej uwag ^^ Jakby km nie mialy smugaczow :P to byly by nie do pojechania jeszcze nam eczach xD A na tym gra polega zeby sie przmeiszczac a nie stac 30 min w 1 miejscu XD
-
Co wy z tym wsiadaniem.. czy ktokolwiek na to patrzy. Grałem w OF i też nie było animacji wsiadania, i nawet nie wiadomo czy będzie w AA. Obie te gry łączy to że idą na realizm, więc czasem trzeba trochę poucinać tego i tamtego.
Jak dla mnie mogło zostać „ręczne” wyrzucanie broni, ale może przez to kilka razy mniej dostane kulkę w łeb. Natomiast co do znikania broni to trochu nie tak, powinna zostawać na ziemi do konca rozgrywi.
Ogólnie zapowiada się dobry patch, i będę czekał na kolejny do czołgów.
PS: Bez smugaczy lkm ( ukm, ,rkm, ckm) bylby za mocny więc powino zostać bez zmian.
-
.....i to się nazywa dbałość o Gracza, nie spodziewałem się takiego wsparcia w grze za 30zeta.........Chwała Twórcom.........z mojej stony chciałbym minę magnetyczną i ładunki AT do przylepienia na czołg.........:dozingoff
-
dla mnie ta zmiana z podnoszeniem broni to kiszka.... teraz zamiast nazekania "nie moge jej podniesc bedzie - podnioslem nie ta co chcialem" :D
Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.
-
Zdzira :
Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.
Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3
-
Sowson :
Zdzira :
Mnie brakuje dzialek stacjonarnych (8 funtówek etc) zwiekszylo by to role infanterki w strategicznych pozycjach na mapach typowo puszkowych.
Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3
taaa... na początku usiłowałam do nich wsiadać... cóż... przyzwyczajenie z BFa ;)
Sowson :
Natomiast co do znikania broni to trochu nie tak, powinna zostawać na ziemi do konca rozgrywi.
i potem w okopach brodziłoby sie po kolana w złomie? ;) a jakby tak nie znikały ciała martwych żołnierzy?... masakra...
-
Sowson :
Tylko że jedna nawała i po nim (lub jego obsłudze).
Zalezy kto by w nich siedział ;) w Forgotten Hope mapka Arnhem (jest to modyfikacja do Battlefield 1942) grupka 3-4 wojaków broniącej wyjazdu z mostu za pomocą 8 funtówki była nieraz nie do przekopania przez niemieckie czołgi ;)
Z drógiej strony przecież działa są na mapach to można było by je używać, niemieckie Flak 88, PAK 75 i radzieckie ZIS-3
no właśnie szkoda, że to tylko ozdoba... czesto mnie to przypomina tylko o tym, że zaraz na łeb może mi spać ostrzał altyleryjski ^^
Często jest tak, że na mapkach puszkowych ludzie nie lubiący czołgów nudzą się albo poprostu są zagubieni a tak mieliby z czego postrzelać i wspomóc troche team a nie masowo opuszczac serwer albo przeszkadzac wręcz.
(nie mówie, że AT nie są potrzebni)
Jest jeszcze coś co mnie denerwuje często jest tak, że jak kogos zabijamy gdzieś zapodziewa się info o tym, że koleś jest rozwalony... jak gościa widze to nie jest problem ale jak jest to odległość już naprawde pixelowa a on leży to nie jestem czasem pewien czy faktycznie go zabiłem sytuacja powtarza się przy rzucaniu granatów. Nie wiem czy wynika to z niestabilności serwerów czy packetów.
-
Te całe działka nie musiały by być az takie stacjonarne
doskonale jest to rozwiązane w grze World War II Online
gdzie lzejsze mogła pchac piechota a pozostałe podczepiało sie
do ciezarówek...
A i jestem jeszcze za tym aby wyrzucic z wiekszosci map lezace
Panzerfausty i dac Bolszewikom Koktajle lub ich te miny przyczepiane
do czolgów (moze nawet granaty nasadkowe)...
-
Dzialka stacjonarne to bardzo dobry pomysl tylko ciegawe czy go wprowadza...
-
jenkins :
.....i to się nazywa dbałość o Gracza, nie spodziewałem się takiego wsparcia w grze za 30zeta...
To 30 zeta to tylko w Polsce... za granica gra kosztuje równowartość 24,90$
-
trawiator :
jenkins :
.....i to się nazywa dbałość o Gracza, nie spodziewałem się takiego wsparcia w grze za 30zeta...
To 30 zeta to tylko w Polsce... za granica gra kosztuje równowartość 24,90$
Potwierdzam... ;) Bardzo pozytywne zmiany w patchu IMO... Ciężko się będzie zmusić do powrotu do BF`a od czasu do czasu... :P
-
Witam!
Popieram to co napisał Zdzira w kwestii znikajacych powiadomień o ukatrupieniu kogoś...
To wbrew pozorom dość istotne bo czasami jesteś w 90% pewny, ze trafiłeś i .....klops..
Powinni jakoś może graficznie to rozwiązać, że powiadomienie o tym, iż kogoś "sprzątałeś", pojawia sie w innej części ekranu albo innym kolorem lub czcionką, zaś reszta pozostaje tak jak jest..
-
Co do killi to mogli by zrobić jakieś info o headshocie :P
I żeby "zawsze" pokazywało czy kogoś się sprzątneło, bo czasem to znika :con
-
No nie przeginajcie. Jak najwięcej realizmu. W ogóle byłem przeciwny informowaniu graczy, że ktoś kogoś zabił, bo jest taka możliwość w grze. Zaraz będziecie chcieli, żeby jeszcze się pojawiało w co trafiliście i ile procent życia to wrogowi zabrało? Może jeszcze numer polisy ma się wyświetlać? :D
-
Goral :
No nie przeginajcie. Jak najwięcej realizmu. W ogóle byłem przeciwny informowaniu graczy, że ktoś kogoś zabił, bo jest taka możliwość w grze. Zaraz będziecie chcieli, żeby jeszcze się pojawiało w co trafiliście i ile procent życia to wrogowi zabrało? Może jeszcze numer polisy ma się wyświetlać? :D
Goral to jest tylko gra i chodzi o grywalnosc... realizm w grach to tylko "teoria" rownie dobrze gracz moze wymagac przy trafieniach zeby mu bryzgala krew z monitora.... btw opcje z wyswietlaniem trafien - zabic mozna wylaczyc od gornie przy ustawianiu serwera...
-
no no, może w ogóle nie wyświetlać wyników, a każdy kto dostał nie ma respwnów, to dopiero by była na maksa realistyczna gierka
-
Goral :
No nie przeginajcie. Jak najwięcej realizmu. W ogóle byłem przeciwny informowaniu graczy, że ktoś kogoś zabił, bo jest taka możliwość w grze. Zaraz będziecie chcieli, żeby jeszcze się pojawiało w co trafiliście i ile procent życia to wrogowi zabrało? Może jeszcze numer polisy ma się wyświetlać? :D
No tego to i ja nie chce :D
I żeby tylko jak w cs'ie w tym okienku pokazywało że dostał, beż żadnych dodatkowych napisów na cały ekran "Boom Headshot!" :D
-
l()rd Chick3n.pL :
...może w ogóle nie wyświetlać wyników...
Tak Tak - mówcie tak dalej a Goral to zrobi. A potem będziemy jęczeć, że stoi koleś nad trupem i do niego ciągle strzela jak jakiś niewyżyty! Oszczędźcie mi takich widoków - proszę tylko nie to ;)
Zresztą ja lubię zobaczyć, kto mnie w dupsko trafił :D <bez skojarzeń proszę> chyba, że ginący wie od kogo ginie :) (nie wiem jak to działa)
-
ciocia|Ola :
l()rd Chick3n.pL :
...może w ogóle nie wyświetlać wyników...
Tak Tak - mówcie tak dalej a Goral to zrobi. A potem będziemy jęczeć, że stoi koleś nad trupem i do niego ciągle strzela jak jakiś niewyżyty! Oszczędźcie mi takich widoków - proszę tylko nie to ;)
Ja zastosowałem przypadkiem półśrodek. Ustawiłem że widać tylko swoje fragi/smierci, po dwóch godzinach miałem 5 wiadomości aby włączyć tryb normalny (widać każdego fraga/śmierć).
-
Niech zostanie wszystko po staremu i bedzie git :P
-
l()rd Chick3n.pL :
no no, może w ogóle nie wyświetlać wyników, a każdy kto dostał nie ma respwnów, to dopiero by była na maksa realistyczna gierka
Realizm czy cos takiego cup w ro.ladder
Tam trzeba ustawic tak serwer ze na cala runde masz jedno "zycie" dlatego nie gra sie na klanowkach standardowo 2 rund na mape tylko 8 ^^
-
Goral :
No nie przeginajcie. Jak najwięcej realizmu. W ogóle byłem przeciwny informowaniu graczy, że ktoś kogoś zabił, bo jest taka możliwość w grze. Zaraz będziecie chcieli, żeby jeszcze się pojawiało w co trafiliście i ile procent życia to wrogowi zabrało? Może jeszcze numer polisy ma się wyświetlać? :D
z tego co wiem jest UTStats :D
a z tym ro.ladder, jesli jest rzeczywiscie 1 zycie to dopiero musi byc kampernia na maksa, ludzie pewnie minimum konfiguracji, max contrast i widza kazdego z kilometra :)
-
zaczynamy zaklady-kiedy wyjdzie patch?
ja mam nadzieje ze w piatek ;)
-
ja też mówie że w piątek nie ma bata... no max sobotoa... ale piątek najbardziej :D
-
Sobota albo poniedziałek.
-
Ja bym chciał przedewszystkim żeby poprawili system penetracji pancerzy zgodnie z historycznymi parametrami, oraz mógłby by być jakiś radar zamiast tego kompasa, który wogóle sie nie przydaje. W tym radarze pojawiały by sie wykrzykniki albo inne specjalne symbole, które mówiły by nam gdzie i kto potrzebuje pomocy, czołgów czy panzerfaustów. Wiem że wtedy nie było by takie realistyczne ale takie gadanie need panzerfaust, need tank jest bez sensu bo nigdy nie wiadomo kto i gdzie tego potrzebuje. Po za tym to że słychać zołnierzy 100m od nas to i tak nie jest realistyczne.
-
5zł pisze w niusie że to jest updejt nastawiony na wszelką infranterie :D więc wątpie ze bedzie poprawione cokolwiek z czołgami... chodź być może... no kompas.. wiesz to normalnie mi się ET przypomina....
ale wystarczy czytać z ką ktoś krzyczy pomocy... bo obok napisu wyskakuje napis skad została wysłana wiadomość np "near to tower" -.-
-
ale i tak tego nikt nie slucha rozumiesz, jesli chodzi o proszenie o amunicje do rkm to jeszcze jeszcze bo widac znaczek na mapie gdzie sie znajduje ale takie komendy jak need panzerfaust, need tank czy someone blow this itd. wogole sie nie przydaja a co do tych czolgow to ja mowie tak wogole ze fajnie by byly gdyby takie cos zrobili...
-
tu macie linka do calego changelog'a - info z wczoraj: http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=12872
-
Co by mogli jak dla mnie poprawić? Tylko walkę żołnierzy.......
Nie będę się skupiał na czołgach gdyż są strasnzie niedopracowane....
Chciałbym aby ta gra była jak najbardziej realistyczna....... lecz wiem, że jest granica między realistyczną grą a grą komputerową.
W realistyce byśmy nie mieli info że A zabił B..... ale niech ten element pozostanie. I tak jak inni też chciałbym ikonkę "heda" oraz oznaczenia strzału z broni wyborowej.
Ikonka trybu ognia wydaje mi sie zbędna. W końcu im mniej ikonek tym lepiej..... (realistyczniej).... A i tak nikt nie zmienia co chwile trybu ognia. Dodatkowo to jest tylko w STG44. Ponadto każdy zorientuje się jaki ma tryb po 1 naciśnieciu an spust.
Zapowiadana szybka zmiana broni jest dla mnie plusem jak i torba z magazynkami. Można powiedzieć, że realistycznejsze będą rozsypane magazynki..... Ale też nie można przesadzac ; ) ponadto niemcy mieli te specjalne kabury an zestawy magazynków ; ) więc gitara
Powinni poprawić realizm dynamiki żołnierza. Głupio to wygląda jak leży żołnierz i zgina się w pół strzelajac do góry. (połóżcie się na ziemie i spróbujcie strzelic serią do góry hehehehehe)
Poprawić wszystkie głupie małe błędy / podnoszenie granatów/ możliwosc posiadania granatow niemieckich i rosyjskich jednoczesnie / itd itp....
Ktoś tam chciał info z boku o ilosci pestek w magazynku - ja jestem temu przeciwny. W końcu trzymając broń nie wiemy ile jednak mamy? A im więcej sztucznych wskaźników tym mniejszy realizm........... O wiele mniejszy
Dodatkowo wprowadziłbym /rannych żołnierzy/ Jak ktoś dostał kulkę w ramię to niech już mu ten celownik mocno lata...
Jak ktoś dostał kulkę w nogę.... to niech już kuleje cały czas : ] Kulka w brzuch - niech już nie może biegać sprintem : ]
Oraz to ja powinienen decydowac ile pociskow chce zaladowac do snajpy........ Teraz niestety laduje tylko do pełna : /
pozdro
Mr.X_Mr.Y
-
zapiszcie swoje User.ini tak na wszelki wypadek pod inna nazwa, a potem skaskujcie users.ini aby sie stworzylo od nowa
hmm troche poprawek jest
mysle ze patch bedzie albo w czwartiek wieczorem albo w piatek - aby ludzie mogli zassac patche,m pograc, powkurzac sie na to co nie dziala aby w poniedzialek koderzy naprawili bledy i puslcili patcha w srode ;D
-
Ro Retail 1.022 - szczegółowa lista zmian
**Nowości**
- dodano niemiecki karabin półautomatyczny G41
- całkowicie nowe komendy głosowe Rosjan
- udoskonalona animacja biegu gracza
- nowy system podnoszenia amunicji. Amunicja upada teraz w pasach lub ładownicach zawierających cały zapas dla danej broni. Ta zmiana zastępuje wyrzucanie mnóstwa magazynków, co było mylące i utrudniało podniesienie przez gracza, tego czego chciał.
- na postać gracza bedą miały wpływ eksplozje granatów, artylerii, i pociski HE.
- dodano opcję oryginalnych (nie przetłumaczonych) nazw funkcji, tak jak we wczesnych wersjach gry
- nowe ikony śmierci przy zabiciach z panzerfausta i snajpera
- rosyjska wersja językowa
- ikona trybu ognia dla broni z taką możliwością (STG44)
**Optymalizacja**
- poprawiono renderowanie na Lyes Krovy
**Zmiany**
- jeżeli gracz próbuje oznaczyć cel dla artylerii, na mapie na której artyleria nie występuje, pojawi się specjalny komunikat. Ma to ułatwić zrozumienie nowym graczom, dlaczego nie działa artyleria gdy ją wzywają.
- gracze nie będący dowódcami, nie bedą dostawać informacji "Press Use to Call Arty" stojąc obok radia
- żołnierze z PTRD i panzerfaustem dostaną lornetki aby wskazywać odległe cele
- poprawiono animacje strzelania z STG44
**Poprawki**
- usunięto błąd w którym ciała zabitych robiły się czarne przed zniknięciem
- usunięto błąd nie wyświetlania opisu jednostki w trybie online
- naprawiono lokalizacje (przetłumaczone teksty), które błednie wyświetlały cele misji i ich opisy
- poprawiono bład polegający na nie pokazywaniu na mapie radia dostępnego dla obu stron
- poprawiono wiele związanych z mapą
- zmieniono nazwe pliku ini TC Mod z "UT2k4Mod.ini". Ten plik powinien być teraz nazywany ROMod.ini
- usunięto bląd, występujący w T34/76, polegający na niemożliwości wskazania przez dowódcę celu przez lornetkę
- naprawiono błąd animacji STG44 i MG34, w której "drgały" w sytuacji wciśniętego klawisza "Fire", dłużej niż trwała animacja strzału
- naprawiono błąd (oszustwo) polegający na "zamrożeniu" animacji iron sight w broniach półautomatycznych lub w trybie ognia półautomatycznego
- naprawiono błąd karabinu maszynowego sprzężonego z działem czołgu - jeżeli wciśnięto strzał podczas przeładowywania magazynka, następował samoczynny ogień ciągły, aż do wyczerpania amunicji
- poprawiono błąd automatycznego podnoszenia broni i amunicji jeżeli gracz ich "dotykał" w momencie ich znikania
- poprawiono błąd, występujący gdy gracz wyrzucał broń, którą miał "na plecach", a gra wyświatlała dalej tą broń
- poprawiono błąd w którum można było strzelić z działa czołgowego w dolną część wieży Pantery, i pocisk przelatywał na wylot nie czyniąc żadnych uszkodzeń
- usunięto błąd z "niewidzialnym" bagnetem, występujący jeżeli wciśnięto zakładanie bagnetu podczas zadawania ciosu kolbą
- usunięto rózne błedy związane z bagnetem (używane jako oszustwa)
- usunięto błąd (oszustwo) natychmiastowego zakładania/zdejmowania bagnetu, które działało, gdy wciśnięto klawisz bagnetu podczas zmiany broni
- usunięto bład z klawiszem kanału we francuskiej wersji językowej
tłumaczenie ©PrezesOi
-
no nie... ;p
ogólnie dobry paczior ;)
-
W koncu nie bedzie trzeba pol godziny zbierac magazynkow z ziemi... i dobrze, ze patchy do RO nie robi EA & Dice ;)
A teraz pytanie od osoby, ktora do tej pory nie przepadala za grami "Steam`owymi". Patcha bede musial instalowac recznie czy to bedzie "automatik"?
P.S. @ MikeLL - pw.
-
full automat-po prostu pewnego razu gdy uruchomisz STEAMa, ikona w systrayu ("koło zegarka"), bedzie wygladac tak:
(http://www.red.orchestra.pl/datas/users/62/systray.jpg)
dopoki gra nie bedzie zaktualizowana.
-
ooo bardzo dobrze ze poprawili ten bug z "zamrozeniem" animacji iron sight bo mi sie to czesto zdarzalo a wtedy jest bardzo latwo trafic nawet z dalekiej odleglosci...
-
Ale poprawek do czołgów to za dużo nie ma. Nie dostali takiej informacji czy co?
-
Dobrze że w ogóle coś o czołgach jest bo o ile mi wiadomo to miał być patch czysto pod piechotę więc tylko się cieszyć!!
-
Bardzo dobre poprawki.
-
Info z portalu gry-online.pl (http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=28456), pierwszy akapit nie wnosi nic ciekawego, natomiast drugi to juz coś ciekawego. Szkoda tylko że za parę miesięcy wyjdzie drugie uaktualnienie.
-
co czuje ze bedzie latwe celowanie jak z SAR u ruskich, bo ten niemiecki mi troche nie odpowiadal wygladem
-
wyszedl juz wreszcie ten patch? <bo chwilowo nie mam RO na dysku>
-
pastor44 :
wyszedl juz wreszcie ten patch? <bo chwilowo nie mam RO na dysku>
Jak będzie to na pewno pojawi się stosowny news.
-
trawiator :
Jak będzie to na pewno pojawi się stosowny news.
I jak znam życie - lament ludzi niezadowolonych z update, - bo znowu coś nie działa - <z wersja Cenegi szczególnie> - zobaczymy czas pokaże i pewnie update będzie dla mnie w najmniej odpowiedniej chwili :P
-
ten piatek albo nastepny
-
włąśnie mi pobiera - September 19, 2006 i to wcale nie jest pchełka - na neo512 poczekam sobie :(
-
mi muli ent (taki drzwiec wolny bardzo synonim słowa NET).. ro odpala sie 12 min.. a steam nie działa..... a on sie pobiera po odpaleniu ro czy jak?
-
Chyba najgorsze, co można zrobić to odpalić grę - i chcieć grać jak Steam w tle sobie pobiera. Dlatego z przyzwyczajenia już odpalam sam Steam – przeglądam Friends i Games czy coś się nie dzieje. Kiedy mam 100% gier :) pora na zabawę – a tam serwer przed update :) i zero zabawy :(
-
Właśnie mi się pobiera nowy patch. Ale mam pewne wątpliwości. We właściwościach pobieranego uaktualnienia podany jest rozmiar 1400 Mb !!!. Czy aby na pewno ta łatka tyle waży ? Przy moim necie zajmie to całą noc :(.
-
Fajna sprawa z paczkami amunicja XD Jak wystrzela bron to jest lepiej bo szybsza obrona XD ogolnie pr0 :P
-
dla mnie bez rewelacji.
-
fajna nowa broń niemiecka, ma dobry celownik.
No i paczki naplus
-
Tak jak Zdzira - nie widzę większej różnicy - ikona snajperki wcale nie skojarzyła mi się ze snajperką - ale to wina pewnie babskiego postrzegania. Swoją drogą ciekawe czy są przy produkcji gry - kobiety. Głos podmieniony w komunikatach głosowych - inny troszeczkę cichszy, ale może być. Czy animacja postaci zmieniona - już sama nie wiem. Zresztą specjalnie na tą poprawkę nie czekałam. Zbędne zamieszanie ;), najważniejsze że działa. Ale po co dodali crosshair to już nie wiem?!
-
jaki crosshair, ja zadnego nie widze 0o
-
Vesp3r :
jaki crosshair, ja zadnego nie widze 0o
chodziło pewnie o szczerbinkę....
-
nowy model broni jest ok, ale podczas przelodwania mozna pojsc po herbate :D
modele postaci, nie zauwazylem znaczacej roznicy
a dzwieki mi sie podobaja - aczkolwiek mam wrazenie ze nagrywal je jakis 40 latek po wodce (i to nie jednej)
latajace zwloki tez wygladaja ciekawie, i nie raz naabralem sie na to ze myslalem ze to wrog :D
a z podboszeniem broni jest troche dziwnie - trzeba sie przywyczaic bo pare razy pdnioslem nie to co trzeba
za to podnoszenie ammo jest bardzo dobre, koniec tego rozpaczliwego podnoszenia magazynkow poki nie znikną
-
Nowa bron sprawia mile wrazenie, gdyby jeszcze ten reload byl troche krotszy... :D Co do dzwiekow to mi srednio przypadly do gustu, starsze poprostu mialy to cos w sobie. Co do zmian w wypadaniu ammo i podnoszenia broni to pierwszy pomysl chyba byl trafny ale drugi jest delikatnie mowiac dziwny
-
wg mnie najmniej naglosniona zmiana a bardzo wazna dla squadleaderow to
- Fixed various map related bugs.
w koncu zeby rzucic arte nie trzeba 100 razy klikac zeby ustawic ja dokladnie tam gdzie sie chce. ci ktorzy graja jako sl wiedza o co chodzi.
-
PrezesOi :
... ci ktorzy graja jako sl wiedza o co chodzi....
Ja jako szara myszka pomykajaca z Mosinem - nie wiem o co chodzi :D , ale się domyślam :P Ale Ty PrezesIO z celnością raczej nie mialeś klopotów, bez patcha też w promocji rozdawaleś zaproszenia na resp :) :)
-
Czyli jak dobrze zrozumiałem to po kliknięciu na skrót RO nastąpi automatyczne pobieranie patcha ?
Wczoraj zakończyłem granie ok godz. 19:00 i było po staremu chyba że patch był dostępny po 19-tej ?
PZdr
-
Nie. Pobranie pacha nastąpi przy najbliższym uruchomieniu Steam'a.
-
No Ciocia zauważyła i napisała na forum o 20.03, więc koło 20 wyszedł patch.
-
Ok, właśnie się ładuje.
Pzdr
-
ta wszystko super tylko teraz mi sie języki w grze pomieszały i teksty są i po polsku i po angielsku! cenega mogła by coś z tym zrobić
-
94% po 1 h i 20 min :(
Co do pomieszania języków to takie coś u mnie wystepowało już przed instalką patcha, ale nie zwracam w ogóle na to uwagi.
PZdr
-
podczas gry nie przeszkadza ale głupio wygląda
-
pisali ze bedzie poprawione "zamrazanie" iron sight a jednak dzisiaj gralem i pare razy mi sie tak zdarzylo ze iron sight przy strzelaniu stal w miejscu oczywiscie stojac
-
Zagrałem już i ...
- jest problem ze zmianą broni,
- wokal ruska mogli sobie darować, facet nie jest po wódce, a jest po prostu "ciepły",
- animacja postaci - niezauważalna różnica,
- podnoszenie broni jest ok tylko trzeba się przyzwyczaić,
- co do języka, to miałem co innego na myśli, teraz rzeczywiście to głupio wygląda - w zadniu w języku angielskim pojawia się np. nasze słowo "wschodni",
To na razie tyle wrażeń, szkoda że nadal występuje bug z pustymi strzałami, szczególnie z Pantery, dzisiaj miałem takie 4 jeden po drugim.
Pzdr
-
Gra sie dobrze ale podnoszenie broni i innego equ jest tragiczne!!!
-
te ruchy postaci zostały poprawione bo jakoś nie zauważyłem?
-
Bug za bugiem i bugiem pogania. Po 2h grania zauważyłem, że większość bugów z poprzedniej wersji została (puste strzały etc) no i pojawiły się nowe np.: w ruskim samochodzie często po zmianie miejsca z kierowcy na strzelca nie widać karabinu ani celownika. Jeśli chodzi o podnoszenie broni to też nie jest dobrze. Chce podnieść STG44 a podnosze granaty, panzerfausty, znow granaty, które sek wcześniej wyrzuciłem itd. czyli wszystko tylko nie to co chce.
Do tego zauważyłem, że coś strasznie zaczęło lagować.
-
Jak to przeciez animacja postaci jest bardzo widoczna, pewnie jak widziales ze ktos biega truchtem to pomyslales ze on biegnie sprintem bo mi tez tak sie wydawalo bo wyglada to teraz podobnie. A teraz juz nie ma takiego dziwnego biegania tak jak by troche szedl a troche biegal. A z tym ze pocisk nie wylatuje to wystarczy przycisk przytrzymac. To ze ciezko jest zmienic bron to tez was nie rozumiem przeciez na dole pisze co mamy wziasc po za tym jak wezmiesz cos innego to co za problem wyrzucic to gdzie indziej. Ja z podnoszeniem broni nie mam problemow...
-
Pocisk nie wylatuje przez lag -.-
-
"puste strzaly" to nie bug tylko kwestia laga, tak jak pisze Tyt@n.
co do podnoszenia broni to bardzo na to czekalem ale:
-mialem sytuacje na Tower (Odessa) ze chcialem wymienic rifla na stg, a ze lezalo tam tego pelno to podnosilem coraz to nowe bronie prawie puste, jak probowalem podniesc ammo to oczywiscie podnosilem znowu jakas pusta bron.. co chwile przybiegali niemcy i dziwili sie pewnie ze gina ciagle z innej broni :). powinni albo przywrocic stary uklad, albo pojsc krok dalej i zrobic jak w CS - podnosisz bron to z cala amunicja "w zestawie".
-na poczatku probowalem podniesc ruskie torby bo myslalem ze widze Satchele, a to ammo do ppszy
-
StarskiPL :
pojawiły się nowe np.: w ruskim samochodzie często po zmianie miejsca z kierowcy na strzelca nie widać karabinu ani celownika.
A to dziwne, bo ten bug występuje od samego początku, w Sd-ku też czasami nie widać spluwy, czasami skutkuje chwilowa zmiana pozycji.
Pisałem że zmiana broni pochrzaniła się a nie podnoszenie, czasami w ogóle kręcenie rolką w myszce nic nie daje, dzisiaj sprawdzę jak wygląda zmiana klawiszami.
Pzdr
-
"powinni albo przywrocic stary uklad, albo pojsc krok dalej i zrobic jak w CS - podnosisz bron to z cala amunicja "w zestawie"."
oby... do reszty nie mam zadnych zastrzezen a co do bugow ja tam sie nauczylem z nimi zyc.
-
to mam czasem akcje ze po zmainie ustawien w grfice model broni mi znika , ale to juz bylo wczesniej
-
Po zainstalowaniu patcha niektóre standartowe mapki ładują mi się i to w strasznie żółwim tęmpie. Można coś z tym zrobić?
-
ja nie wylaczalem opcji precache, jak to ktos sugerowla to mi sie ladowalo strasznie wolno
-
stalker :
Po zainstalowaniu patcha niektóre standartowe mapki ładują mi się i to w strasznie żółwim tęmpie. Można coś z tym zrobić?
Zmien serwer na spatchowany 8) Jezeli wchodzisz na serwer, ktory jeszcze nie zostal zaktualizowany to wtedy RO automatycznie pobiera mape (nawet podstawowa) i sciaga jakby jej wersje z przed patcha. Jako, ze wgrales nowego patcha, to wchodzac na serwer niespatchowany RO automatycznie wykrywa stare mapy (z przed patcha) jako jakies nowe mapy i je zaczyna sciagac.
-
a jak zrobic zeby miec "stare" nazwy klas??
-
Jest taka opcja w konfiguracji
-
Informacja dla narzekajacych na czeste ostatnio lagi na festungu - nie jest to wina serwera, lecz "produkt uboczny" patcha :(. pproblem jest znany Tripwire, i miejmy nadzieje ze cos z tym zrobia, bo gra robi sie niemozliwa, kiedy wbiega sie do okopu 10 razy :/.
http://www.redorchestragame.com/forum/showpost.php?p=203822&postcount=122
-
wczoraj przebieglem na stalingradkessel z respa w warehouse do southern station i mnie cofnęło, myślałem że zginąłem i od razu sie zrespawnowałem, no ale kapnąłem się po tym, że miałem starą broń jaką podniosłem
a innym razem po lagu mnie zrespawnowalo i mi samo zmieniło broń w klasie Assault :)
-
jest plotka-teoria ze te lagi spowodowane sa tym nowym efektem ragdoll-tzn. informacja o latajacych cialach (od wybuchow itp) w jakis sposob przygniata serwer, uniemozliwiajac gre...
-
mnie jak na razie RO odrzuciło po tym mini patchu
czekam wiec niecierpliwie na kolejnego >mega patcha<
ktorego zapowiedzialo TW
(2 nowe pojazdy,nowa mapka,poprawa błędów itp)
-
Zdzira :
"powinni albo przywrocic stary uklad, albo pojsc krok dalej i zrobic jak w CS - podnosisz bron to z cala amunicja "w zestawie"."
oby... do reszty nie mam zadnych zastrzezen a co do bugow ja tam sie nauczylem z nimi zyc.
To by był krok wstecz pod względem realizmu. Na wojnie pociski w magazynkach nie pojawiają się same z siebie. Dlatego też sądzę, że tego nie usuną, może jednak poprawią samo podnoszenie.
-
Ogoor :
Zdzira :
"powinni albo przywrocic stary uklad, albo pojsc krok dalej i zrobic jak w CS - podnosisz bron to z cala amunicja "w zestawie"."
oby... do reszty nie mam zadnych zastrzezen a co do bugow ja tam sie nauczylem z nimi zyc.
To by był krok wstecz pod względem realizmu. Na wojnie pociski w magazynkach nie pojawiają się same z siebie. Dlatego też sądzę, że tego nie usuną, może jednak poprawią samo podnoszenie.
Realizm ? Gość dostaje w rękę i wypada mu torba z ammo przypięta do paska albo plecak ?? Gdzie tu realizm prosze Cię....
Jeżeli mówimy o realizmie to moge Ci wytknąć miliard rzeczy jakie sprawiają, że ta gra nie ma nic wspólnego z realizmem...
Jak dla mnie powinna być grywalna i tyle. Nie wiem jak wy ale ja już nie posiadam opcji wyrzucania broni co jest bez sensu. Często jest tak, że broń leży na broni i do tego masz tam pełno magów... o szybkich zebraniu tego co chcemy można pomarzyć...
Co do lagów jest to dość upierdliwe... 3 klanówka na 3 różnych serverach i wszędzie LAGZOOR.
-
Żadna gra nie będzie w 100% realistyczna. Chodziło mi o wypadającą z ręki broń. A co do magazynków to jak to niby miało być zrobione, he?:-) Ciała przecież znikają i magazynki przy nich zostać nie mogą. Chyba że wypadają tylko ranieniu an ie zabiciu, to by było trochę głupie. Na usprawiedliwienie powiem, że nie grałem od wielu miesięcy i nie wiem jak to teraz wygląda.
btw. grywalność gry jest względna;-) zależy czego od gry oczekujesz
Niepotrzebnie odświeżyłem ten topic ;-p Mogłem najpierw zobaczyć, co się zmieniło;]
-
ogoor - filmiki jakie nagrywam sa z nowym patchem, wiec pdonoszenie broniz najdzesz gdzies tam
-
Zdzira :
...Nie wiem jak wy ale ja już nie posiadam opcji wyrzucania broni co jest bez sensu. Często jest tak, że broń leży na broni i do tego masz tam pełno magów... o szybkich zebraniu tego co chcemy można pomarzyć...
mi dziala wyrzucanie normalnie... teraz, starego gnata, wyrzucam kilka metrow przed bronia ktora chce podniesc, po to zeby nie miec bajzlu z 2 torbami/ladownicami.