Pamiętajcie, że jest to pełna wersja SDK. Oznacza to, że możecie wykonać wszystko począwszy od map, broni, pojazdów, małych mutatorów które zmieniają grę w jakiś sposób, a skończywszy na kompletnej konwersji zmieniającej wszystko !...
nie wiedziałem pod który temat się podpiąć...
W bibliotece Steama pojawiło mi się Red Orchestra 2 Heroes Beta? Zajmuje ponad 5GB. Coś to zmienia? Jakieś nowości tam testują, bo nie wiem czy ściągać?
TWI ponownie udostępnia Betę dla wszystkich posiadających RO2, nie tylko dla officialnych beta testerów. Wkrótce zostanie wydany nowy build z trybem RO-Classic, a może nawet nową mapą.
I miała być kooperacja, którego do dziś nie ma.
Bo dzisiaj się gra w Battlefielda 3 a nie taki szajs.Szarik po pierwsze nie zaczynaj znowu offtopu, jak chcesz to rozwiń o co Ci chodzi z tym określeniem "szajs" a nie prowokuj do dyskusji która gra komu i dlaczego, od tego są inne (już nawet chyba założone) wątki; po drugie jak już wspomniałeś BF3 i jeszcze wrzuciłeś tu na forum statystyki to zmień "tło" z tym samolotem bo chwalić się osiągami nie masz moralnego prawa acziw-farmerze (ja wiem jak zdobywasz te samolotowe fragi i budzi to moją odrazę).
Z doświadczenia wiem że gracze którzy odchodzą z gry rzadko do niej wracają więc jestem pewny że większość tych którzy grali w dniu premiery już nie wróci.
bo chwalić się osiągami nie masz moralnego prawa acziw-farmerze (ja wiem jak zdobywasz te samolotowe fragi i budzi to moją odrazę).
Since the release of Red Orchestra 2 we have received invaluable feedback from the community. Some liked the game as it was but didn't like features X, Y and Z. We've listened and are working on refinements. Others felt that the gameplay was too different from what they were expecting from Red Orchestra 1. We've heard that as well and are introducing Classic mode into the game. Others still would like a mix of these two modes and that is why almost every change we've made will be available as a custom setting for server admins.
But we also realized that we had focused solely on the 'Hardcore' end of the player spectrum - so we are also taking the opportunity to experiment with some gameplay mechanics targeted at the less-hardcore players, which would get implemented in the 'Normal' relaxed realism mode, making the difference between 'Normal' and 'Realistic' more apparent. So, there are some new pieces in the latest Beta, specifically to test out the less-hardcore ideas:
Addition of a crosshair
Removal of free-aim
Reduced player damage
(...) zwolennicy arkadówek z celownikiem na pół ekranu pograją w to 10-40 godzin i rzucą w kąt,(...)
ale co ważniejsze gra się sprzeda ::)
(....) który nie dość, że dostał grę stojącą na poziomie roboty paru moderów za cenę AAA+ tytułu, to prawie rok mija i nic się nie zmienia oprócz pizdowania wokoło bety z duperelami.Generalnie wszyscy narzekający na ubogość gry i brak nowego contentu macie rację, ale gdzie wy kupowaliście tę grę? 80 zł plus przesyłka to faktycznie zbyt wysoka cena odnośnie tego co dostaliśmy, ale gry AAA kosztują obecnie z małymi wyjątkami 129 zł (raptem Wiesiek 2 wyszedł ostatnio taniej, ale dla przeciwwagi EA każe sobie płacić 139 zł za premierówki).
TWI ma interesujący sposób na optymalizację gry i pingów: redukcja maxymalnej liczby graczy z 64 do 50...
TWI ma interesujący sposób na optymalizację gry i pingów: redukcja maxymalnej liczby graczy z 64 do 50...
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=78353
TWI ma interesujący sposób na optymalizację gry i pingów: redukcja maxymalnej liczby graczy z 64 do 50...
Przynajmniej serwery będą nieco tańsze.
Dawać KURNA Linuxa a nie brandzlować się z windą to sam odpalę serwa i będę grał po 3 godziny na dzień ;)
TWI ma interesujący sposób na optymalizację gry i pingów: redukcja maxymalnej liczby graczy z 64 do 50...
A to LIberation 1944 już wyszło, że wiadomo jak się zachowuje przy tylu graczach? W ogóle jak się zachowuje i jaką ma płynność? Pytam, bo czekam na tę grę, ale premiera dopiero ma być chyba jakoś w maju.
The engine would be capable of 100+ matches with infantry, tanks, aircrafts, artillery and ships. Question is if they are going to limit that or not, but I dont expect them to.
Aposie, a wiadomo coś o ACE i ACRE pod Iron Front? Bo nie słyszałem jeszcze z żadnych źródeł że jest przygotowywane?
I gdzie jest kooperacja?Mało co sie nie zakrztusiłem herbatą :o
(...)
Goście sami zgubili się już w tym co robią. (...)
Mały up,
http://swearer.wordpress.com/2012/04/19/more-than-just-crosshairs/
warto poczytać, dobre podsumowanie działań Tripwire, ich kłamstw oraz dlaczego RO2 upadło.
ps powyższy post został usunięty z forum TWI, użytkownik zbanowany, a domena zablokowana, tak sobie TWI radzi z konstruktywną krytyką.
Takie pytanie z ust najbardziej teamplayowego gracza z ekipy ;D
To nie jest do końca prawdą. RO2 to ich model biznesowy i szukają sposobu jak sprzedać grę i podbić budżet. Nowe mapy czy pojazdy, działający mod tools tego nie zapewnią, bo są skierowane głównie do klientów którzy kupili już produkt, więc nie jest to priorytetem, ale wydanie trybu action + promocja na steamie już tak.
chyba nie dokońca, bo gdyby było tylko tak jak piszesz, to po co ślęczeliby od 2 miesięcy nad "RO Classic" ?
ja mam wrażenie że oni się miotają, między próbą utrzymania i powrotu starej gwardii oraz "nowościami" które zapewnią kasę.
Nie pamiętam już całej listy zmian,dodatków, ale jest tego sporo (większość z nich to rzeczy które powinny być dostępne w grze od samego początku !!!). Jednocześnie robią dziesiątki innych rzeczy co świadczy o tym, że nie traktują tego priorytetowo, czyli że dalej będą robić dziesięć trybów z setkami opcji.
kurde nie mogę nigdzie doszukać wymagań Iron Front – Liberation 1944
a forum twi pod tym wątkiem same ochy i achy. wtf ? najlepsze, że żadnego z tych och-achowców nie widuję grających ;)
Ponieważ użytkownicy którzy zgłaszali sprzeciw i konstruktywną krytykę zostali zbanowani. Tzw. czystki stalinowskie ;) Zostali tylko przytakiwacze.
"Życie tej gry właśnie się zaczęło..."
I wszystko jasne, najlepsza gra roku jak oceniają ją sami twórcy ( najbardziej z tego się wszyscy śmieją) powraca, jeszcze większa i jeszcze lepsza. Jeżeli TWI tak może, to ja tez ogłaszam się graczem roku,( teraz też się śmiejemy) i niedługo powrócę, ale chyba już nie do tej gry.Bzdury gadasz. Masz na samym początku filmiku podane kto przyznał tą nagrodę, a tu daję ci nawet link: http://www.pcgamer.com/2012/02/08/pc-gamer-us-game-of-the-year-awards-2012/ (http://www.pcgamer.com/2012/02/08/pc-gamer-us-game-of-the-year-awards-2012/)
Ja na temat ten wypowiem się jak zagram w RO 2.5, bo powyższe wypowiedzi niczemu nie służą.
Może i masz rację Anonimie, nagroda była, tylko że recenzje na wielu portalach od 0 do 10 nie przekraczały 7.
RO 2.5?
No i nagroda była pewnie za potencjał, który do dziś nie został przez autorów odkryty do końca
PC Advisor – 4/5
Airborne gamer – 83%
PS3King (in German) – 7/10
Elder Geek – 4/5
Games.CZ (in Czech) – 8/10
Gamestar (in German) – 85/100
Gamepro – 4/5
IGN – 8/10
GrE (Games R Evil) – B+
Ten Ton Hammer – 80/100
Front Towards Gamer – 7/10
Nerd Repository – 8/10
Everyeye has an 8.6 (in Italian)
Sarcastic Gamer as well
Gamefront give us 87/100
Technoid have a 4/5 for us (in Dutch)
Zone of Games has a 7/10 (in Russian)
OXCGN give us a 9/10
Hooked Gamers with a 9/10
Gamers’ Haven – 8/10
Cedric and 9.5/10
Player Affinity have an 8.9/10 for us
IRB Gamer with 3.9/5
The Game Fanatics – 3.5/5
From LANRaiders in the UK – a 9.5/10
And from Atomic in Australia – 72%
Gamepron seems to like it – but no score.
In Turkish, 8.5/10 from TRGamer
And from the French – 4.0/5 from Gameblog.FR
“World War II has never been this interesting” – 80 from Destructoid
And slightly less love in French – 6/10 from Gamekult
Games-Panorama with a German-language video review (scoring 8.0)
Mash Those Buttons with a really well-written piece – and 4.8/5 to boot!
Nerd Age with a 4/5
Gamelitist with a 4/5
PC MMGN with 9/10 (and a great opening quote!)
Geekmandem with an 8/10
VGRevolution with a 7.4/10
Brash Games giving us a 7
Lazy Ass Gamer (no score)
Meristation (in Spanish) and a 9/10
Igrorama (Serbian, so Google translate is my friend) (no score)
Dealspwn dinging us for some bugs, with a 6/10
One from the depths of Glasgow: Highland Gamer – no score given
Cheat Code Central up with theirs – 3.4/5
From a smaller website: Boothammer – 9/10
Examiner.com give us a 4/5
O tak sobie napisałem, bo spodziewam się ze raczej nie będzie małej porwaki, aktualizacji tylko ponowne pobranie gry.
Chcesz Anonim bronić RO2 - proszę bardzo. Może też przy okazji oddasz mi pieniądze które wyrzuciłem na wersję BETA tej gry.Jesteś dorosłym człowiekiem sam za swoje czyny bierz odpowiedzialność.
PS. Przepraszam jest BETA do której jest dostęp po kupieniu gry bo przecież ta gra to wciąż BETA.
Jesteś dorosłym człowiekiem sam za swoje czyny bierz odpowiedzialność.
Być może przemawia przeze mnie brak doświadczenia czy dziecięca naiwność, krótkowzroczność i nieumiejętność łączenia faktów ale wydaje mi się że forum na stronie poświęconej grom serii RO zamieniło się w festiwal niechęci dla gry.
Warto jednak troszkę głębiej rozważyć to porównanie, tytuł ro 2 „bohaterowie Stalingradu” sugeruje przynajmniej mi, że gra opowiadać ma głównie o walkach w mieście ...
Nie zmienia to faktu że jakiś czas temu powróciłem do niej i osobiście oceniam ją dobry a nawet dobry z plusem, oraz, że należy pamiętać o jej plusach a nie nakręcać spiralę niechęci.
Jak nie to Shocku da mi bana i po sprawie
za krytykę [...] słusznie powinienem zostać skazany na banicjęCo Wy z tymi banami? :-) Każdy ma prawo wyrazić swą opinię, a dopóki robicie to zgodnie z Regulaminem to bana nie dostaniecie.
No i to jest właśnie błędne myślenie o tym epizodzie wojny. Bo nie tylko w mieście duża część walk się toczyła.Faktycznie na walkach i ich wyniku w samym mieście zaważyły walki dookoła niego, ale po tytule Bohaterowie Stalingradu spodziewałem się właśnie walk w samym mieście i tu w zasadzie nie powinno się spodziewać niczego innego. Stalingrad leży w bardzo nieciekawej dla fpsa online okolicy, średnia odległość między drzewami wynosi 5 km a najwyższymi krzakami jest rosnące tam zboże, więc gra jako piechota była by mało ciekawa, strzelanie na dystansach ponad 200m w większości z karabinów powtarzalnych było by statyczne i nudne. Fakt można by dodać kilka czołgów i transporterów ale to by zamieniło ro de facto w symulator czołgu a dla najwytrwalszych i upartych festyn slalomowania transporterem miedzy pociskami czołgów... Skupienie gry w mieście popycha do szybkich i agresywnych starć które są ciekawsze i przyciągają więcej ludzi, a dla tych którzy chcą strzelać na setki metrów czołgami są symulatory...
To nie jest niechęć tylko bezradność. Jeżeli sami twórcy nie potrafią dodać kilku pojazdów bo zwyczajnie ich nie potrafią zrobić co w ogóle nie rokuje czymś pozytywnym na przyszłość. Plus bagnet plus "magiczny" przycisk odpowiadający za połowę czynności w grze.
Tak więc ci co teraz jadą po grze , pewnie wcześniej dużo się po niej spodziewali , albo zauroczyli się w niej tak jak ja, czekając jednocześnie na rozwój tytułu.
W tym co pisze Gustavo jest wiele prawdy.
[...]Ogólnie od tegorocznej miss świata wolę moją żonę, [...]
Tak to zdecydowanie prawda, sdk jest nadzieją gry i wielkim błędem tripwire jest jego kiepskie wykonanie ale sdk to nie sama gra
Faktycznie na walkach i ich wyniku w samym mieście zaważyły walki dookoła niego, ale po tytule Bohaterowie Stalingradu spodziewałem się właśnie walk w samym mieście i tu w zasadzie nie powinno się spodziewać niczego innego. Stalingrad leży w bardzo nieciekawej dla fpsa online okolicy, średnia odległość między drzewami wynosi 5 km a najwyższymi krzakami jest rosnące tam zboże, więc gra jako piechota była by mało ciekawa, strzelanie na dystansach ponad 200m w większości z karabinów powtarzalnych było by statyczne i nudne.
Tak to zdecydowanie prawda, sdk jest nadzieją gry i wielkim błędem tripwire jest jego kiepskie wykonanie ale sdk to nie sama gra i twierdzenie że ro jest słabe przez sdk to tak jak powiedzieć że camaro jest kiepskim autem bo drogi są dziurawe i wąskie...
Tak też liczyłem na coś trochę innego ale cóż nie "cofniesz kijem Wisły", a pozytywne myślenie pomaga więc zamiast oczekiwać reinkarnacji starej dobrej redorkiestruni popatrzmy na ro 2 jak na cos zupełnie nowego z wadami i plusami nowej produkcji, a uwagi w formie uwag przedstawiajmy na stronie twórcy, nie zapominając jednak że nowe też może mieć plusy...
Rosnę we własnych oczach ;D
A to dziwne bo w RO:OST takie mapy miały największą popularność.
Ja bym to raczej porównał do kiepskiego samochodu z kiepskiej fabryki ale jak wolisz
OBIEKTYWNIE (co widać na forach) gra jest słaba, dużo słabsza niż sugerują to oceny...nie bez powodu nie gram ja, nie grasz Ty i nie gra on...a tamten gra z botami, bo mu takie coś pasi i widocznie się podoba...
sęk w tym, że jednym z atutów RO1, który został kompletnie olany w RO2, była właśnie możliwość łatwego modowania.
Nie zawsze a przeważnie w większości to co nowe jest dobre. Po co zmieniać stare na nowe skoro to pierwsze jest dobre.
W pionie czy w poziomie bo to też różnica ;)
Tak zdaję sobie z tego sprawę i właśnie dlatego sam o tym napisałem, w moich wypowiedziach nie chcę przekonać kogokolwiek że ro2 jest najlepszą grą w historii, sam w to nie wierzę ale nie wolno też popadać w drugą skrajność. Śmiało mogę powiedzieć że ro2 jest dobrą grą, faktycznie bez fajerwerków ale zdecydowanie nie jest też całkowitym flaczkiem, jedynie co to trzeba podejść do tego tytułu bez wcześniejszych uprzedzeń czy zbyt wybujałych oczekiwań.
Gdyby nie szukać ciągle lepszego razem ze starszymi kuzynami siedzielibyśmy na drzewach i jedli banany. Każdy brak progresu jest regresem, jeżeli nie szuka się nowych rozwiązań stoi się w miejscu i mimo że czasem coś, jak to się potocznie mawia: nie pyknie ale cóż gdyby stworzenie wybitnej gry było proste nie musieli byśmy tu rozmawiać bo w przerwie w pracy napisalibyśmy sobie grę tak dobrą że nie musielibyśmy szukać niczego innego. Ale cóż kiedyś na rynku pojawiła się gra traktująca o niezbyt popularnym w grach froncie wschodnim, stawiająca na realizm, zmieniająca spojrzenie na gry... Ale to było w roku 2006 od tego dnia trochę się zmieniło w świecie i może czas na pewnie zmiany nawet w świetnej ro?? nie bójmy się zejść z drzew...
W poziomie to nie we własnych a wszystkich innych oczach :D
Niestety aktualnie gracz chce miec opcje ze kogos szybko zabije (czyli kto ma wiekszy refleks) a nie kto lepiej mysli - bo ludziom sie po pracy nie chce myslec. Oczywiscie co innego zaawansowani gracze, ktorym zwykle strzelanki nie starczaja, ale to naprawde margines.
Niestety aktualnie gracz chce miec opcje ze kogos szybko zabije (czyli kto ma wiekszy refleks) a nie kto lepiej mysli - bo ludziom sie po pracy nie chce myslec. Oczywiscie co innego zaawansowani gracze, ktorym zwykle strzelanki nie starczaja, ale to naprawde margines.
Sugerujesz że do każdej nowej gry trzeba podchodzić bez wymagań i iść na rękę developerom?
A muzyczka dalej się tnie?
Red Orchestra 2 - Current Players - 3,437 szok.
Szkoda, że trafili z tym darmowym weekendem na Civilization V, która oferuje także darmowy weekend.
Tak sobie czasem tu zerkam i nie kminie po co te forum
Żeby sobie odpocząć po strzelaniu i obolałe kości na słońcu pogrzać.
Najnowsze info z Twarzoksiążki:
With the success of the recent free weekend on Steam and lots of new players enjoying the Red Orchestra 2 Game of the Year Edition, we’ve decided to do a couple of things to make it even easier to get into the game. First, we have decided to cut the price in half to $19.99 (14.99 GBP/17.99 EUR/299 RUB) for the game. Second, we’re giving everyone that owns Red Orchestra 2 a guest pass that they can hand off to a friend for them to check out the game free of charge.
http://www.heroesofstalingrad.com/2012/06/08/red-orchestra-2-price-drop-and-guest-passes-for-your-friends/
(http://www.heroesofstalingrad.com/2012/06/08/red-orchestra-2-price-drop-and-guest-passes-for-your-friends/)
Na forum TWI wyczytałem również że zaczyna już brakować graczy i serwerów pod tryb Classic.
RO2 nie utrzymuje stałej wysokiej liczby graczy jak gry jak np. Warband, Total War, Terraria czy ArmA 2.Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II. Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom, samych dużych modów singlowych (nowa mapa, przedmioty, funkcje) jest że 100. W każdej z trzech najbardziej popularnych modyfikacji multipleyerowych (jedna awansowała do płatnego dodatku) gra więcej ludzi niż w czyste multi. Zapewniam ciebie że gdyby tą grę obedrzeć że wszystkich dodatków to faktyczna ilość graczy zmalała by do tysiąca tak jak to jest z Mount & Blade: With Fire & Sword.
Tryb Classic był zrobiony specjalnie dla małej grupki forumowych krzykaczy i chyba tylko oni w to grająJedyny pożytek z tego trybu to taki że ci krzykacze przestali się wydzierać na forum. Za to zmarnowany czas na ten tryb można było przeznaczyć na zrobienie dobrych narzędzi do modowania.
Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II. Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom,
Śmieszy mnie ciągłe porównywanie ilości graczy w RO2 do Warbanda i ARMY II. Warband zawdzięca swój sukces modyfikacjom, samych dużych modów singlowych (nowa mapa, przedmioty, funkcje) jest że 100. W każdej z trzech najbardziej popularnych modyfikacji multipleyerowych (jedna awansowała do płatnego dodatku) gra więcej ludzi niż w czyste multi. Zapewniam ciebie że gdyby tą grę obedrzeć że wszystkich dodatków to faktyczna ilość graczy zmalała by do tysiąca tak jak to jest z Mount & Blade: With Fire & Sword.
Tryb Classic był zrobiony specjalnie dla małej grupki forumowych krzykaczy i chyba tylko oni w to grają
RO2 jest...przeciętnym shooterem w stylu "wanna be like CoD"
Nie znam się, to się wypowiem :) :
Jest chyba z 20 serwerów postawionych z trybem klasycznym i cześć z nich bywa pełna, na serwer 40-1 trzeba często czekać by się miejsce zwolniło ;) Problem z tym trybem jest taki że został doczepiony na siłę i są pewne problemy z balansem - bywa, że walki ciągną się bez końca.
Nie rozumiem. Gameplay ma niby być wzorowany na COD ? Czy podejście do społeczności (brak modów itp. jak rozumiem?)
Zresztą oba zarzuty się bez sensu :) pierwszego szkoda komentować a drugi, cóż TWI na pewno w swoim planie wydawniczym na pierwszym miejscu umieściło rozwalenie całego community poprzez wydanie dziurawej gry w która po 2 miesiącach nikt nie będzie chciał na poważnie grać - co w efekcie ma doprowadzić do zamknięcia ROladder-a. Następnie postanowili wydać równie spaprane SDK by dobić tych co żyli złudzeniami :)
Prawda jest taka, że są po prostu nieudolni a sprawa ich przerosła - wątpię w celowe działanie typu "wanna be like CoD".
Miałem na myśli:Rozumiem, coś w tym jest i nie da się ukryć, że chcieli "uatrakcyjnić" nowe wcielenie RO. Wyszło to miejscami na siłę i można było obyć się bez tych zmian, ale niektóre chyba nie wyszyły aż tak źle. Pamiętam jak czytałem tu "recenzje" bety Twojego autorstwa (popraw mnie jeśli się pomyliłem, bo nie jestem 100% pewien) gdzie było napisane, że co by o grze nie mówić to rozgrywa jest bardziej realistyczna niż w RO1 (przytaczam z pamięci, jeśli się pomyliłem to chętnie to odwołam) - zrozumiałem wtedy, że chodzi o "fizyczną" stronę pola walki a nie merytoryczną, bo co by nie mówić RO oprócz tego że było świetne było też drewnem... Widać to tym bardziej jak się zagra w tryb klasyczny z RO2, który próbuje go naśladować. Od razu piszą ludzie na forum, że: "jak by się grało pod wodą".... Realizm nie wiedzieć czemu, utożsamiany jest często z powolnością i topornością :)
- unlocki
- levele
- dodany tryb TDM
- countdown
- przyspieszenie i uproszczenie gameplaya
- spawn na SL'u
- malutkie mapy CQB only
- futurystyczne i prototypowe bronie
- tylko 2 kiepsko zrobione czołgi, brak transporterów (nacisk na walki piechotne)
itp.
Dla mnie cienko,moze dlatego ze wole FPSy w stylu COD.Niemniej jednak gra co najwyzej poprawna,grafika gorsza niz w Airborne,poczucie dynamizmu zerowe i malo ciekawe mapy.6/10 za realizm i kilka ciekawszych chwil.
-dodany tryb TDM(...)
- spawn na SL'u
SL jest wbrew pozorom dobrym posunięciem zwłaszcza...zwłaszcza, że nie ma pojazdów ;/ Na dużych mapach to w sumie jedyny sposób by utrzymać jakąś ciągłość natarcia. Tryb Klasyczny ma zablokowany spawn na SL'u i bywa, że na niektórych mapach cała gra siada. Taki Mamayev Kurgen zdobywa się czasami cały wieczór :D
A dlaczego Cię to śmieszy ? to właśnie świadczy o dnie jakie osiągnęło HoS i tym jak fatalną drogę rozwoju dla tej gry obrało TWI. tej gry nie da się modować klasycznym, "popołudniowym" trybem (przez amatorów), ta gra pół roku od premiery nie ma ani jednej customowej mapy w rotacji, nie mówiąc o jakimkolwiek sprzęcie, którego w powyższych grach, jak sam napisałeś jest ponad setka.HoS jest nudny, sześć map w rotacji od pół roku. Brak perspektyw na rozwój. Brak perspektyw na nową zawartość. Ciągła obecność błędów w grze...Jeśli sukces osiągnął mod który ma tak zmienioną rozgrywkę że z grą matką łączy go tylko silnik, to wcale nie znaczy że taka gra jest rewelacyjna tylko że mod jest niezły. Jeśli na serwerach gry gra 1000 ludzi a na modzie 5000 nie znaczy to ze na serwerach gry gra 6000 bo tam nadal gra tylko 1000 ludzi. Te mody nie dodają tylko mapki ale zmieniają tak bardzo rozgrywkę że niekoniecznie muszą się podobać graczom grającym w grę matkę, a ci co zakupili grę tylko z powodu moda często tylko w niego grają. Tak powstają oddzielne community które że sobą nie mają nic wspólnego a na stemie są połączone.
Porównanie jest słuszne, bo pokazuje czym mogłaby być Ro2 gdyby była choć w połowie tak "modolubna" jak RO1. RO2 jest moim zdaniem świetną grą z równie "świetnie" zmarnowanym potencjałem. I warto porównywać w ten właśnie sposób, aby pokazać jak fatalną decyzją była ta odnośnie wyboru kształtu nowej RO...
To samo tyczyło się RO1 i dzięki temu gra ma dalej (6 lat) duże community. Sam podałes przyklad.Na forach faktycznie jest ich pełno, szkoda że ta ilość nie przekłada się na graczy w grze których jest tak "dużo" że żeby się w ogóle pojawili trzeba organizować Fajtnighty.
Wyjaśnienie: Warband, ArmA 2 są przykładami gier oryginalnych, zrobionych z pomysłem, dbałością o szczegóły i dla swojego community (Warband dla community pierwszego M&B, a ArmA 2 dla ArmA 1/OPF).Warband dla comunity M&B był zwykłym skokiem na kasę ponieważ nic nowego oprócz multi nie wprowadzał. Ludzie na niego przeszli tylko z powodu multipleyera a ci co się nim nie interesują to nadal siedzą na jedynce. Zapewniam ciebie że jeśli Taleworlds sprzeda im po raz trzeci to samo (M&B2 jest w przygotowniu) tylko w lepszej grafice to te community weźmie widły, pochodnie i odwiedzi turków. Różnica między graczami M&B a RO:O jest taka że ci pierwsi chcą zupełnie nowej gry z dużą ilością zmian a ci drudzy chcieli tylko lepszej grafiki. Akurat w Warbanda mam jakieś 1000 godzin przegrane i czytuję fora.
ps. ArmA 2 nie jest produktem Steam only. Około 10-15% community ArmA 2 używa wersji Steam (może 25-35% po wprowadzeniu DayZ i możliwości zakupu wersji aktywowalnej na Steam ze sklepiku Bohemia). Twój argument nie jest trafny.Podaj jakieś wiarygodne dane a nie twoje przypuszczenia. Jeszcze nie spotkałem się z żadną grą w której graczy klanowych jest więcej niż niezrzeszonych a skoro tu tak jest to nie jest najlepiej. W MMO jest tak że jak więcej jest weteranów niż nowych graczy to gra umiera bo weterani wcześniej czy później odchodzą i brakuje ludzi którzy by ich zastąpili. Wątpię by klany miały więcej świeżej krwi gdy serwery publiczne świecą pustkami.
- dodany tryb TDMW Ro1 Też był tryb TDM. Żeby w grze był taki tryb nie potrzeba wielkiego napisu „tryb team deathmatch” wystarczą odpowiednio zaprojektowane mapki w których obrońca nie jest w stanie się statycznie bronić bo przeciwnik ma za dużo możliwości obejścia pozycji i bez problemu zachodzi obrońców od tyłu. W takim przypadku obrońca musi ciągle się przemieszczać i wychodzą z tego gonitwy kto kogo pierwszy złapie. Dla mnie taką mapą było np. Danzing, w Mare Nostrum Akaba i powstało też sporo futurystycznych map w których nawet nie było punktów do zdobycia. Sami gracze tworzyli takie mapki by grać w taki sposób. To samo masz też jak gra kilka osób na dużej mapie, bo wtedy nie da się obsadzić całego frontu tak by przeciwnik nie miał możliwości obejścia twoich pozycji. Jedyna różnica w RO2 jest taka że ten tryb stał się oficjalny.
Te mody nie dodają tylko mapki ale zmieniają tak bardzo rozgrywkę że niekoniecznie muszą się podobać graczom grającym w grę matkę, a ci co zakupili grę tylko z powodu moda często tylko w niego grają. Tak powstają oddzielne community które że sobą nie mają nic wspólnego a na stemie są połączone.
HoS ma 11 map, przed łatką bardzo często grałem w Butovo i to na pełnym 64 osobowym serwerze. Po łatce widzę co najmniej trzy działające mapy, to nie wina Tripwire że gracze nie chcą w nie grać. Na forach faktycznie jest ich pełno, szkoda że ta ilość nie przekłada się na graczy w grze których jest tak "dużo" że żeby się w ogóle pojawili trzeba organizować Fajtnighty.
HoS ma 11 map
Miałem na myśli:
- unlocki
- levele
- dodany tryb TDM (...)
- spawn na SL'u (...)
Gustawo tylko tu nie chodzi o odradzanie na SL'u itd.
Bardziej o silnik i jego podatność na modyfikacje.
ps: znowu kasa - taniej wychodzi zrobić konkurs, dać ludziom po 10 tys $ niż męczyć się samemu przez pół roku nad jedną mapą... twi=fail
I o co ci chodzi? Bo nie wiem. Zazdrościsz komuś że zgarnie tą kasę.A po co ten lekko hejterski post w kierunku UFO ? , bo nie wiem ;)
oplaca sie?
Myślę że to dobry ruch ze strony TWI. Ktoś w końcu tam pomyślał z głową. Community moderskie może znowu odżyje, więc pomysł niezły.
Podepnę się do dyskusji, ale najpierw pokażę dwa obrazki.
Nadal pracujemy nad nową zawartością dla RO2, ale niestety zostaliśmy w naszych staraniach mocno przyhamowani ponieważ dużo trudniej jest teraz robić coś na nowych silnikach (jak UE3 UE4 i podobne) niż na wcześniejszych generacjach. Jest to jednak jeden z tematów który chcemy poprawić i gdzie poszukujemy rozwiązań mogących wspomóc rozwój gry np poprzez konkurs dla maperów oraz pomoc dla grup pracujących nad modami.
Edit: Ostatnio zauważyłem , że jedyne co mnie trzyma przy tej produkcji to społeczność tego forum, @Siwy kupuj słuchawki, właź na mumbla i jedziemy ;)
a change to player movement while players are firing machine gunsWreszcie... Steam właśnie chce mi wcisnąć 7 GB bety, ale nie ma mowy :P
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=82695 (http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=82695)
IMO czytajcie dokładnie. Się zrobi z tego Pay To Win.
Zadziwiacie mnie :D Gdzie jest tak napisane? Raczej mowa jest o jednorazowej opłacie za dodatek -"pay to play full version" - No tak, nieuczciwe! Trzeba za coś płacić...
Sytuacja znana z BF3 w postaci pakietu PREMIUM.
fakt uczciwiej by było gdyby to działało w dwie strony i posiadacze RS musieli mieć osobno "pełną" RO2
Prosta sprawa RS pobierzesz za darmo i będziesz mógł testować do woli z tym że będziesz miał ograniczony dostęp do niektórych klas/broni.
Jak się spodoba to zapłacisz i będziesz miał dostęp do całej gry. W sumie nic odkrywczego bo dostaniemy taka wersje "demo" z możliwością upgrade do wersji "full".
Jak nie widzisz różnicy to nie ma o czym dyskutować.
Takie zabiegi są tylko po to by wyciągnąć od Ciebie dodatkowe pieniądze za grę, za którą już zapłaciłeś
Jeżeli RS przypadnie mi do gustu to kupię, bo traktuję go jako oddzielną grę.
Nie wiem czy ktokolwiek z Was jeszcze gra w HoS, ale jeśli ktoś taki jest to informuję, że uruchomiono na becie nowy pacz, który zapewne nie długo zasili grę. Lista dodatków/zmian:
...
Added ROPickupFactory which lets designers place a weapon anywhere in the level, that the player can then pick up and use
też chciałem o to spytać.
Na oficjalnej nie ma newsa, a patch zajmuje ok. 2,5gb, więc czymś nowym nas gra powinna uraczyć.
- właśnie powstała pierwsza taka mapka w RO2 :
http://vimeo.com/21946426
The following is a NON FINAL changelog for the upcoming RO 2 patch. Everything on the list is subject to change as additions are made or items are removed as changes/fixes have not passed final QA.
New Content
Added Combined Arms Map TE-Barashka
Countdown Changes
Streamlined the victory conditions by modifying tie breaking criteria and time constraints. Removed "Objective to beat/Time to Beat"
Moving from one objective to the next is no longer so abrupt. Now it’s easier to get your bearings and see what happened.
New objective status HUD. Press tactical view to bring it up at any time
Added Total Round Points and Total Objective Captures to scoreboard
The defenders can no longer see the manpower of the attackers
Only the attacking team can see the message "Attackers Got Reinforced"
Increased the XP rewards for performing well in Countdown
Added a minimum time delay to the ready up lobby to prevent the match from starting with just the first few players
Countdown matches are now 1 round
Added variables to allow admins to adjust Countdown objective Time and Reinforcement counts (up to double)
Countdown Interface
Improved end of round messaging to be more clear and give more information about who who and why. Example: “Your team captured the final objective x seconds faster”
Modified the “Next Objective” on-screen message to be more descriptive when respawning. It now includes a objective letter and whether you are on the attacking or defending team
Added a objective progression bar which displays the progress each team has made during the match. Can be accessed at any time using tactical view
Gameplay
Vehicles now spawn on a separate timer from infantry. The default respawn time is 30 seconds
Added a weapon pickup factory which lets designers place a weapon anywhere in the level, that the player can then pick up and use
Players now walk while actively firing machine guns from the hip
Added water volume where players cannot prone
Increased stamina pool in Classic
Added the ability to use developer cheat codes in standalone games, except for during the single player campaign
Tanks will no longer autonomously shoot at enemy targets when the "Fire At Will" command is given when the server is set to "Player Ordered Gunnery Only" (which is the default setting)
General Interface
Chat system refinements including separate chat and system message areas, grid location and team colors (Special thanks to Ducky)
Increased tip cycle time on the loading screen from 5 to 10 seconds
The closest 2 ammo supply points are now displayed on the tactical view
VOIP talk widgets now show up during round/match won screens. Also, increased the duration of round/match won
The team select menu now indicates attackers/defenders and team ‘Full’ if no more players can join that team due to team balancing
Removed the joined/left message from the HUD for bots
Updated default match victory screen/scoreboard timers to let the victory screen and scoreboard stay up a little longer to make it easier to read
Fixes
Fixed an excessive friendly fire infraction when shooting tanks. This was causing players to get kicked from the server for team killing when shooting a friendly tank
Servers with disabled weapon progression bonuses (e.g. Classic mode) are now properly getting disabled
Fixed a bug where not all players will respawn when the commander forces a respawn
Loading an outdated version of player created content now displays an error instead of crashing
Fixed a tank crew respawn bug when killed from the commander seat
Fixed objective capture and morale music playing simultaneously
Fixed the classic mode compass pointing in the wrong direction
Fixed the team leader not showing up in the squad member list when playing as a squad leader
Fixed bipod MGs not properly showing the direction they are aimed at
Fixed bipod MG’s deployed on slopes not having the player at the proper location
Fixed undesired menus popping up when trying to typing during the map vote
Fixed an ammo exploit with blind firing
The setting bDisableTeamMemberIcons will now properly hide team icons
Fixed Capture and Victory music playing at the same time in Countdown
Fixed satchel objectives giving points at the start of a Countdown match
Fixed team members not properly updating on the map in Countdown
AI will no longer use cover/mantle positions near or occupied by the player
SDK
Improvements to the workshop upload UI including multiple file selection
Added code to get the placeholder Universal carrier transport working. You can now use the cheat code "spawnucranged" to spawn a Universal Carrier which you can get in, drive around, and get out. This is just a basic implementation, the MG does not work, and the animations are not setup properly on the players, and the physics set up is just a quick placeholder. The functionality is very basic, and is meant to be used as a base for vehicle mod makers to extend
Web Admin
Added options under Countdown to adjust Countdown Objective Time and Reinforcement count (up to double)
i kolejny smaczek, już nie długo :)Nie rozumiem za bardzo tego posunięcia
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/Unbenannt_zpsb8c68222.jpg)
uniform niemiecki. będzie to nowa klasa - snajper (nie strzelec wyborowy/marksman). żołnierz ten nie będzie należał do żadnego squad-u/ drużyny, będzie wykonywał samodzielne zadania. Ruski też będzie miał nowy skin, na razie nie opublikowany
i jeszcze trzy smaczki :)A mieli nie dodawać to jak kurde to jest w koncu
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/WIP251-7_zps0895a465.jpg)
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/WIP251-6_zpsb46ef1ad.jpg)
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/WIP251-1mitWurfrahmen40_zps536a2f67.jpg)
Właśnie jego zadana są w trakcie określania- możliwe, że będzie mógł zaznaczać miejsca do ostrzału artyleryjskiego, zrobić miejscowe rozpoznanie pola bitwy itp. trwa dyskusja odnośnie jego ostatecznej roli. Na pewno natomiast strzelec wyborowy stanie się częścią drużyny a snajper wolnym strzelcem z innym uzbrojeniem, umundurowaniem i możliwościami.na kamieniu Ci sie zawiesi jak na Bersherce
Co do wurframena - przewidywany jest na duże mapy pancerne jak np alte ziegelei, maslova czy orel z RO1, tam się przyda do szybkiego wsparcia artyleryjskiego pancernego natarcia. Podobnie pojazd z mostem będzie wspierał natarcia własnych czołgów umożliwiając przeprawy w nietypowych miejscach, czy to przez małe, urwiste koryta rzeki czy też rowy przeciwpancerne. To wszystko pozostawione jest do decyzji maperom. Wóz dowodzenia to oczywiście przenośnie, opancerzone radio przede wszystkim ...
A czego mieli nie robić Maciek ?
a tam kraczesz ;) w jedynce też się blokowały nawet na krzakach :)skoro w RS usunęli wszelkie pojazdy bo się blokowały i nie ma sensu to po co robią je do Ro 2 skoro wiedzą że jest z nimi problem ?
Specyfika teatru działań. Bitwy na Pacyfiku odbywały się albo na morzu albo na pokrytych buszem/dżunglą wyspach, zatem i mapy w RS są upstrzone wszelkiego rodzaju kamolami i krzaczorami. Jak widać ludzie robiący mapy do RS nie bardzo dają sobie radę z ustawieniami "mocy blokowania" na obiektach skoro posunęli się do usunięcia pojazdów z gry. W HoS bitwy pancerne będziesz pewnie miał na takich mapkach jak Gumrak czy wspominane już mapki z RO1 o powierzchniach gładkich jak stół :)Na Iwo Jimie były czołgi
- Fixed single player maps auto completing (szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi, nie grałem w "SP")
Chodzi ci o screen indicator?
Po ostatnim paczu, standardowo jak to u TWI, po naprawieniu dwóch pierdół, doprawiono grę kolejnymi pięknymi bugami, np grając dowódcą, bez przerwy słychać zgłoszenie odwołania napadu artyleryjskiego, a posiłki na mapach urosły do 400 :) Ponadto gra zaczęła ponownie "czkać", nawet na najszybszych serwerach.To kij im w oko
Słyszałem też, że TWI rozpoczyna pracę nad nowym projektem, prawdopodobnie KF2 zatem to chyba definitywny koniec zmian i contentu w RO HoS... game over man
"Wszystkiemu winne Call of Duty!" ;)COD to gra dla nie myślących ludzi
http://www.cdaction.pl/news-31468/tworcy-red-orchestry-2-ostro-o-call-of-duty-zrujnowalo-cala-generacje-graczy-fps-ow.html
nigdy nie grałem w CoD, ale grałem w RO2, a to - mam wrażenie ostatnio - to samo ...Oj w Ro 2 nie jesteś w stanie paść przed gościem zabić go powstać biec dalej na pałę i zabić z 10 gości
Oj w Ro 2 nie jesteś w stanie paść przed gościem zabić go powstać biec dalej na pałę i zabić z 10 gości
wnerwiają mnie odpały i nieśmiertelni zabijający 20 ludzi na 1 życiu.
Ilu z nich miało ping "0" ?
Dzisiaj tj w drugi dzień "free weekendu" z RO2 za dolca, gra osiągnęła chyba swoje maksimum. W szczytowym momencie na publikach grało ... 9500 graczy ! szok ! Ceza, ruszaj na łowy !Powinni co tydzień taką akcje robić darmowy weekend i gra za połowę ceny to by się jeszcze na sprzedało tych RO 2
edit: no z "graniem" to przesadziłem. Na serwerach ... przebywało 9500 ludzi
Ilu z nich miało ping "0" ?
Heheh, nie no realni gracze nawet kilku z Polski.Tu masz rację, tym którzy nie grali w weekend gratuluję rozumu. Przy okazji promocji, na serwerach było takie durne bydło (bo na miano ludzi to nie zasługiwało), że to o czym piszesz to i tak było nic... Widziałem np gości którzy na spawnie rzucali paczki i granaty i w momencie respa 10-15 chłopa wylatywało w powietrze :) co lepsze, koleś dostawał kick-a z srerwera za TK ale nie bana na sesję więc po 20 sekundach już był na spawnie ponownie z kolejną paczką odbezpieczoną i granatami :) Tak mniej więcej wyglądał kolejny free-weekend w RO2 ;)
Tyle, że zero kultury po TeamKill-u... Ani "przepraszam" ani "pocałuj mnie w ...".
(przepraszam za wulgarny zwrot)
Heheh, nie no realni gracze nawet kilku z Polski.Widzę, że sporo przyjemności mnie ominęło. Ja takich zawsze zaznajamiam z bagnetem mojej broni i opi***** przez VOIP (a VOIPa rzadko używam) . Albo sierotki Marysie, które zostały same na mapie otoczone przez wroga i chowające się po gaciach, aż runda się skończy. NKWD musi być ;D
Tyle, że zero kultury po TeamKill-u... Ani "przepraszam" ani "pocałuj mnie w ...".
(przepraszam za wulgarny zwrot)
Jeszcze świeże What are we up to:Kampania online jest juz dawno na kilku serwerach nic nadzwyczajnego
- w przyszłym tygodniu ukaże się druga część konkursowego mappacka, czyli szykujcie się na oficjalne wersje Bridges of Druzhina, Coldsteel i Gumrak Station. Jeśli ktoś nie grał - wszystkie są bardzo fajne
- trwają prace nad 2 mapami do Rising Storm (Betio i Nphum Ga/Maggot Hill?), nowe screeny w nadchodzących tygodniach. Tryb kampanii online ma zostać wreszcie ukończony. Całość prawdopodobnie wyjdzie w dwóch aktualizacjach, więc do października nic więcej nie będzie ;D
O czołgach tradycyjnie ani słowa
Tripwire has also been helping the Vehicle Mod Team, working with them to produce the framework for working multiplayer troop carriers, as well as implementing a spawning system for them. These changes have been integrated into our latest beta builds, and have successfully tested. For testing purposes both teams have been equipped with a Universal Carrier, drivable and capable of carrying infantry. They are also set to spawn at active spawns (and de-spawn from ones that go inactive, as well as ones abandoned in the field). We expect the Vehicle Mod Team will be showing off more on this subject in the future as they continue their hard work to bring more vehicles on line!
ponadto TWI wspiera intensywnie VMT co m.in. doprowadziło do ukończenia i przetestowania universal carrier-a w becie wraz z systemem spawna dla niego. Nieoficjalnie wiem też, że pojad ów lada dzień będzie dodany do gry :)
As we continue to work towards the update we will continue to bring you new details as things shape up. See you on the front!
Mówisz o tych mobilnych respach, jakie widzieliśmy w DH? Gdzie wystarczyło,ze jeden debil wziął transporter i wyjeżdżał nim niemal na linie ostrzału wroga, przez to wszyscy z miejsca ginęli?Albo zostawiał kilometr od terenu walk i trzeba było zapier...ać z buta.
Albo zostawiał kilometr od terenu walk i trzeba było zapier...ać z buta.
Mówisz o tych mobilnych respach, jakie widzieliśmy w DH? Gdzie wystarczyło,ze jeden debil wziął transporter i wyjeżdżał nim niemal na linie ostrzału wroga, przez to wszyscy z miejsca ginęli?
Dla mnie i tak korzystniej by było jakby w ogóle nie robili RS tylko dodawali jak najwięcej do HoS.
Ktoś coś wie kiedy wprowadzą te transportery, nowe czołgi,
A i co z eleganckim wsiadaniem do pojazdów? Czy wszystko będzie bez animacji?
Dzięki za odpowiedz, TWI to lenie śmierdząceAle ważne że prezydent TI brandzluje się ze swoim M1 GARAND a jakby te buce z TI nie zauważyły to achivment z M1 jest zbugowany
Ale ważne że prezydent TI brandzluje się ze swoim M1 GARAND a jakby te buce z TI nie zauważyły to achivment z M1 jest zbugowanyWbiłem go 2 dni temu ??? Podniosłem z ziemi Garanda z długim bagnetem (lvl 50) i 2 razy zrobiłem "ping". Wiele achievementów z określona liczbą czynności do wykonania działa na zasadzie n+1 (z całą pewnością BARman wymaga 21 uzupełnień). Jedyny błąd jest w polskim opisie (przeładuj Garanda przed opróżnieniem magazynka co nie ma sensu, w oryginale jest Use the "ping trick" on an M1 Garand, podobnie jest z Zatłuc kreta...)
General Settings
Game
Balance Team = No
Balance Team on Death = No
Battlefield Commissions = Disabled
Play Style = Custom
Maximum Team Difference = 2
Spectating Mode = 1st Person Only
Gameplay Settings
Clan match
Compass = 2
Maximum Class rank = 1
Maximum Weapon Proficiency Level = 1
Override Max Player Scaling = 64
Peripheral Action Indicators = Disabled
Peripheral Whips = Disabled
Spawn On SquadLeader = Disabled
Team Death Icons = Enabled
Team Member Icons = Enabled
Gameplay Override
Casual Weapon Functionality = Disabled
Classic Stamina And Sprinting = Disabled
Classic Weapon Handling = Enabled
Classic Weapon Loadout = Disabled (This will give Realism weapon loadout)
Controlled Breathing Zoom = Enabled
Damage Mode = Hardcore
Enemy Primary Weapon Unlock Mode = Heroes Only
Enemy Spotted Mode = Full
Friendly Infantry Collision Type = Reduced
Friendly Player Names = Near
Increased Stamina Effects On Breathing = Enabled
Increased Suppression Effects = Enabled
Leg Damage Slows Player = Enabled
No Progression Bonuses = Enabled
Player Hitsound Mode = Medium (This will give Realism hit sounds)
Realistic Pistol Loadouts = Enabled
Role Override Mode = Default Roles (This will give Realism player roles)
Slow Bandaging = Enabled
Stop Sprinting When Exhausted = Disabled
Weapon Limits = With Limits
Gametypes
Gametype selection = Territory
Rules
Enable Lockdown = Disabled
Melee Only = No
Reinforcement Limit = Enabled (this is set to 32 player sized reinforcements by the TWIL Mutator)
Round Limit = 2
Time Limit = Enabled
Use Captures For Tie Breaking = Yes
Game
Add Range Information to Victim's KilledBy Messages = Yes
Allow Kill Camera = No
Dead Roaming = Disallowed
Kill Message Delay = 0
Kill Message Mode = All
Ready System = Use Lobby
Ready Up Delay = 45
Viewpoint Spectating = Disallowed
Warmup Round – No
Additional TWIL Mutator variables available
Disable Artillery Strikes = Off
Disable Aerial Recon Plane = On
Disable Heavy Machine Guns = On
Additional Spawn Protection = Off
Reinforcements = Use 32 player version
Round Time = Use 32 player version
Class Availability = Use 16 player version
Swap Teams At Round End = On
[...] narzucają ci minimalne ustawienia graficzne jakie musisz mieć, inaczej nie wejdziesz na serwer ligi - mając słabszy komp nie pograsz sobie w lidze... [...]
Ale akurat ten punkt jest calkowicie sluszny. Chyba ze ktos woli sobie pograc na "pustyni"... rzeczywiscie latwiej.
Morticore - lepsze jazdy są na słabych komputerach, mówię o naprawdę słabych - jak grasz na mapie typu Bridges of Druzhina, czy Red October Factory, w pewnym momencie komputer zaczyna się dławić i gra przestaje wyświetlać tekstury i widzisz wszystko przez ściany, przez podłoże itd. Prawie jakbyś jechał na wallhacku. jak mi się to przytrafi następnym razem zrobię screena.Takich rzeczy od przedpotopowych czasów (2011) to nie widziałem, ale ja mam mam stosunkowo rzadko jakieś cyrki z tą grą. Gdy ci się to przytrafi wpisz w konsoli umbra culling - pomoże, jeśli to to o czym myślę. Szczęśliwie mój staruszek przyzwoicie sobie radzi ze średnimi ustawieniami, choć dawniej nie było tak wesoło...
Morticore - lepsze jazdy są na słabych komputerach, mówię o naprawdę słabych - jak grasz na mapie typu Bridges of Druzhina, czy Red October Factory, w pewnym momencie komputer zaczyna się dławić i gra przestaje wyświetlać tekstury i widzisz wszystko przez ściany, przez podłoże itd. Prawie jakbyś jechał na wallhacku. jak mi się to przytrafi następnym razem zrobię screena.Kur.wa, zaraz idę po starego 486 do piwnicy i będę wymiatał jak nigdy.
Morticore - lepsze jazdy są na słabych komputerach, mówię o naprawdę słabych - jak grasz na mapie typu Bridges of Druzhina, czy Red October Factory, w pewnym momencie komputer zaczyna się dławić i gra przestaje wyświetlać tekstury i widzisz wszystko przez ściany, przez podłoże itd. Prawie jakbyś jechał na wallhacku. jak mi się to przytrafi następnym razem zrobię screena.
Ten numer na Domie Pawłowa to nic nowego, kompa niby mocnego mam ,ale zdarza się to regularnie :-X
In the near future (likely early February) we will add the troop transports to the beta and continue to work on polish and feedback on all the items in this update until they are ready for the main game. [/i]
Pi...........e trzy po cztery, wystarczyło mi edytować posta.
40-1 zawsze warto polecić. Twojego nicku jakoś nie kojarzę.