Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - morticore

Pages: 1 ... 49 50 [51] 52
751
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Wymagania sprzętowe - Pytanie
« on: 28 November 2011, 21:22:53 »
Mi się nie chce wierzyć, by na grafice tej klasy (najtańszy low end NVIDII), gra miała tak działać, no ale niech wam będzie

752
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Wymagania sprzętowe - Pytanie
« on: 28 November 2011, 17:33:50 »
Komfortowa gra w grę sieciową to powyżej 60 kl/s (cecha indywidualna, ale na pewno powyżej 30). Na tej karcie graficznej tych 30 mieć nie będziesz na średnich ustawieniach, myślę, że niskie będą grywalne w pełni.

753
901mb co to?:)
Na Appartments zmieniony park Potapowa, cały Grain elevator przemodelowany, ale to raczej nie pomogło, bo dwóch takich pacanów na ruskim serwie jak robiło Niemcom spawn kampy, tak nadal kampi. Z nowych bugów czołg na Gumraku przestał mi reagować na sterowanie, nawet chat nie działał...

754
Śmietnik / Odp: [PAD]1st Polish Armoured Division
« on: 28 November 2011, 13:54:50 »
Kto chce do MONu ten nie może być normalny ;D
Mnie nie pobijesz :) Kogo rajcuje udział w sekcji zwłok cielęcia, łapy w górę  ;)

755
Hyde Park / Odp: zawiesić oko
« on: 27 November 2011, 16:34:32 »
Ja chcę to w 3D :D

756
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Wymagania sprzętowe - Pytanie
« on: 27 November 2011, 16:29:38 »
Procek jest ok (sam gram na C2D 2x 2,2 GHz) i oprócz Domu Pawłowa gra działa w chwili obecnej na med (plus parę tweaków  w configu) całkiem zmyślnie (ok 40kl/s) ale jego karta graficzna do gier się nie nadaje... http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Budzetowy_GeForce_GT_520_oficjalnie-34360.html Szybki jak 9500 GT (albo 8600 GT). Na niskich pójdzie przyzwoicie, ale na super doznania bym się nie nastawiał :(

757
Śmietnik / Odp: [PAD]1st Polish Armoured Division
« on: 27 November 2011, 16:23:18 »
Oj dajcie chłopakowi spokój. Nie wiem jak wyglądają animacje śmierci w Ostftoncie, ale może nie są aż takie drastyczne jak w 2. Niech sobie gra, ja od podstawówki grałem w różniaste gry (GTA łał) i na powiedzmy normalnego człowieka wyrosłem ;)

758
Historia - Front wschodni / Männer gegen Panzer
« on: 26 November 2011, 19:16:40 »
Znalazłem wczoraj na youtubie niemiecki film instruktażowy o walce piechoty z czołgami. Wszyscy aktorzy to Niemcy, w roli głównej zdobyczne T 34 i KW. Angielskie napisy jakby coś ;)



W ruch idą armaty Pak, miny magnetyczne (które w naszym RO robią za granaty), butelki i kanistry z benzyną, ładunki wybuchowe, miny przeciw czołgowe. Jest nawet fajna sztuczka z granatami dymnymi, ale na boty KM w RO2 to nie zadziała :D Jak wam się podoba?

759
Ja od wczoraj nie mam możliwości uruchomienia gry (błąd, gra czasowo nie dostępna...), właśnie sprawdzam spójność plików gry. Ktoś też tak ma? W zeszłym tygodniu działało, ostatniego patcha jeszcze nie pobrałem, bo nie mogłem włączyć...
-----------
Dzisiaj rano wreszcie zaczęło działać...  :o

760
Ja najnowszym patchu chciałbym powiedzieć, ze po aktualizacji PB wszystko śmiga jak należy, a framerate skoczyło mi ładnie. Małymi kroczkami na minimalnym procku można kulturalnie zagrać w sieci :P

761
Ja nie miałbym nic przeciwko zakupowi RS za 50 - 60 zł, ale tak z 2 miesiące po premierze ze względów wiadomych :D

762
Wyczaiłem to tak przypadkiem:
Cenega, wyłączny partner firmy 1C Company w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech z przyjemnością informuje, że Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza, dodatek do bardzo dobrze przyjętej gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu , wszedł do planu wydawniczego firmy. Dodatek ten przeniesie graczy w realia wojny na Pacyfiku, umożliwiając wybór strony pomiędzy wojskami Stanów Zjednoczonych i Cesarstwa Japonii. Planowana data premiery to 2012 rok.

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza  przenosi bezwzględny realizm i intensywną akcję Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu na Pacyfik, rzucając amerykańskich Marines przeciwko Cesarskiej Armii Japońskiej w kilku ważnych bitwach na wyspach Tarawa, Kwajalein, Saipan, Iwo Jima, Peleliu i innych. Gra zawiera także nowe bronie, na przykład miotacz ognia, a Japończycy mogą ustawiać miny. Gra wnosi również do Red Orchestry dramatyzm i emocje towarzyszące niesławnym japońskim szarżom z okrzykiem "Banzai!"

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia trailera z polskimi napisami na naszym kanale YouTube lub pobrania w jakości HD klikając tutaj.

Red Orchestra 2 to nastawiona na szczegóły, pełna akcji gra z możliwością rozgrywki multi, co-op oraz trybem dla pojedynczego gracza zawiera dynamiczne, pełne brutalności walki piechoty z użyciem najróżniejszego sprzętu wojskowego, od zwykłych transportowców aż po czołgi, samoloty i... wozy bojowe z zamontowanym miotaczem ognia. Pole walki zostało dokładnie odwzorowane, ze szczególnym naciskiem na system chowania się za osłonami oraz balistykę broni. Gracze poza kontrolą swojej własnej postaci muszą wydawać rozkazy żołnierzom sterowanym przez AI. Prosty interface, na którym opiera się dowodzenie swoim oddziałem sprawi, że gracze bez problemów mogą zmieniać taktykę i dostosowywać ją do różnych sytuacji. Gra została stworzona na silniku Unreal Engine 3.
http://cenega.pl/news/red-orchestra-2-nadciagajaca-burza-w-planie-wydawniczym-cenega/7220

Pomijając te bzdury z ostatniego akapitu, to ktoś chyba puścił parę z ust i addon chyba skończy jako płatny dodatek. Nie, żebym płakał, ze nie dostanę tego za darmo, ale no wiecie :) Z drugiej strony Cenega nie raz mataczyła, wiec nie jest to przesądzone, na forum Tripwire nic nowego w tej sprawie.

763
Broń / Odp: Broń i ekwipunek
« on: 31 October 2011, 20:08:08 »
Może ci się z SVT-40 pomyliło, wyglądają i nazywają się praktycznie tak samo. Tylko, że ten to klasyczny karabin samopowtarzalny (to samo co niemiecki G 41). Mając w ręku AVT trzymasz lewy i prujesz :D

764
Wiadomości i ogłoszenia / Odp: Patch #6
« on: 10 October 2011, 20:25:29 »
Mi też framerate na prawdę się poprawiło, tylko na fixa z czarnym ekranem czekać ;)
jednym słowem co ja odje...em mogłem za 100zł się dobrze najebać
Kupiłeś nieszablonową grę z potencjałem, tylko musisz poczekać na doszlifowanie jej przez twórców ;) Ja przykładowo crashy nie widziałem ani razu...

765
Potrzebna pomoc techniczna! / Odp: Problem FPS
« on: 02 October 2011, 15:23:13 »
U mnie gra ma do dyspozycji C2D 2200 MHz, 2 GB RAM Radeona 5750 i działa przy 1280x1024 med z wyłączonym blurem 30-45 kl/s jeśli nie nawala artyleria ;) Można kulturalnie pograć, 2 tygodnie temu było znacznie gorzej, jeszcze kilka patchy i wszyscy powinni być zadowoleni  ;D

Pages: 1 ... 49 50 [51] 52