RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Mapy => Topic started by: Ark on 07 January 2012, 12:38:21
-
Witam forumowiczów.
Chciałbym w tym temacie wybadać możliwości naszych rodzimych twórców map do RO2 w kwestii stworzenia mapy Prochorowka - bazując na misji z jednej z gier.
Aby uspokoić szanowne grono co do pomysłu- pragnę nadmienić że; spałem dzisiaj całkiem dobrze, mój stan psychiczny jest stabilny, nie jestem na kacu, nie mam urojeń, nie miałem w ostatnim okresie traumatycznych przeżyć.
Swego czasu zrobiłem projekt mapy Podole do gry CoD UO link do screnów http://callofduty.filefront.com/screenshots/File/87294/1 (http://callofduty.filefront.com/screenshots/File/87294/1) , który został wykonany przez znajomego, osobiście zadbałem o szczegóły związane z realizmem miejsca walki, zaprojektowałem dość szczegółowo teren, budynki, rozstawienie wojsk oraz punktów do zdobycia.
Jestem ciekaw czy podany poniżej na filmie projekt mógłby być wykonany w RO2 link: http://www.youtube.com/watch?v=mNFTVonJqjU (http://www.youtube.com/watch?v=mNFTVonJqjU).
Będę wdzięczny za komentarze osób, które mają doświadczenie w tworzeniu map, obiektów w 3D - w jakim stopniu ten projekt byłby do zrealizowania.
pozdrawiam Ark
-
Pomysł ciekawy, ale z tego co pamiętam mapa BDJ na ostfroncie nie była jakoś popularna, a szkoda bo mi się podobała
-
Jak się SOCOM już "naumiał" różnic między SDK do RO1 a RO2 to bij do niego, innych maperów (przynajmniej ujawnionych) nie posiadamy :P
-
Co to za prokchorovka bez tygrysów, panter i innych radzieckich su.
-
Jak się SOCOM już "naumiał" różnic między SDK do RO1 a RO2 to bij do niego, innych maperów (przynajmniej ujawnionych) nie posiadamy :P
Jakiś namiar ? e-mail, GG, Steam profil, X-Fire ?
Co to za prokchorovka bez tygrysów, panter i innych radzieckich su.
Bohun nie wszystkie związki taktyczne po obu stronach posiadały wszystkie wymienione przez ciebie pojazdy - mało tego np: kompanie czołgów cięzkich Tygrys były przydzielane do poszczególnych dywizji i to dość skromnie - proszę nie ulegać tygrysomanii, jak to miało miejsce w opisach stworzonych przez radzieckich piewców historii :)
pozdrawiam Ark
-
Jakiś namiar ? e-mail, GG, Steam profil, X-Fire ?
http://www.red.orchestra.pl/forum/index.php?action=profile;u=1378
-
BartBear_[PL] bardzo dziękuje
-
BartBear_[PL] bardzo dziękuje
np
a btw "naprawiłem" Ci podgląd profilu Steama tutaj na Forum, aby i inni mogli się zaprzyjaźniać ;)
-
btw ..... jestem bardzo wdzięczny - winien ci jestem co najmniej pół litra ;)
Administrację proszę o nie usuwanie tych oftopów - służą one temu samemu celowi: poznawanie ludzi mogących pomóc przy tworzeniu mapy.
Dziękuje Ark
-
do zrobienia przyzwoitej Prochorowki przydałby się system respawnowania jak w DH, dzięki temu można by zrobić rozległą bitwę pancerną z licznymi umocnieniami piechoty. Dzięki "drzwiom" z DH piechota mogłaby szybko trafiać na front do okopów czy obsługi dział, dzięki czemu mapka mogła by wierniej odzwierciedlać realia bitwy. Pamiętać trzeba, że grubo ponad 85% czołgów niemieckich zniszczonych zostało przez artylerie p-panc - i tą piechoty i samobieżną. Reszta padła łupem lotnictwa i czołgów. Dlatego wg mnie aby nie powtórzyć BDJ-ta któy był super, ale średnio historyczny, w nowej Prochorowce trzeba koniecznie dodać piechotę
-
do zrobienia przyzwoitej Prochorowki przydałby się system respawnowania jak w DH, dzięki temu można by zrobić rozległą bitwę pancerną z licznymi umocnieniami piechoty. Dzięki "drzwiom" z DH piechota mogłaby szybko trafiać na front do okopów czy obsługi dział, dzięki czemu mapka mogła by wierniej odzwierciedlać realia bitwy. Pamiętać trzeba, że grubo ponad 85% czołgów niemieckich zniszczonych zostało przez artylerie p-panc - i tą piechoty i samobieżną. Reszta padła łupem lotnictwa i czołgów. Dlatego wg mnie aby nie powtórzyć BDJ-ta któy był super, ale średnio historyczny, w nowej Prochorowce trzeba koniecznie dodać piechotę
Pomysł jest super, też o tym myślałem - ale z drugiej strony .... ja mogę się wypowiadać od strony historycznej w tej kwestii. Rzeczywiście piechota by się tu przydała, dodatkowo działa, przeszkody przeciwczołgowe.
Z drugiej strony jestem realistą - jesli dałoby się stworzyć mapę przez polaków ( na tą chwilę rozmawiałem tylko z jednym) na której jeździłyby czołgi - to już to uważałbym za pełen sukces.
Nie znam możliwości silnika Unreal 3 - nie znam możliwości SDK do RO2 (ponoć łatwy w obsłudze nie jest). Na tą chwile możemy tylko snuć plany.
Pomysł mapy oparłem o wiedzę jaką posiadam w tym temacie. Myślałem o piechocie jako Botach przy działach przeciwpancernych - losowo rozmieszczanych na gotowych pozycjach strzeleckich, zawsze rozmieszczanych w innym miejscu, co dałoby rozgrywce smaczku - sztywne ustawianie dział bez botów - jest moim zdaniem co najmniej dyskusyjne - kto wytrzyma przy dziale od początku do końca rozgrywki, nie mając pewności że odda w strone czołgu nawet jeden strzał.
W edytorze map do Cod UO była możliwość aby powiedzmy jeepa przerobić na coś innego- powiedzmy motocykl - zmieniając teksturę oraz parametry opisujące dany pojazd. Nie wiem czy w SDK do RO2 w ten sam sposób dałoby się przerobić powiedzmy czołg na stacjonarne działo przeciwpancerne.
A tworzenie od nowa takich rzeczy to już cały mod, na który myślę że nie ma szans realizacji.
Sądzę że trzeba by się skupić na najprostszej formie mapy - bo to akurat jest do zrealizowania. A mapę zawsze można przerobić do postaci, którą omawiamy - jeśli znajdą się osoby chętnę do tej tytanicznej pracy
pozdrawiam
-
Po pierwsze nie całkiem rozumiem po co szukać bitew rozgrywanych po Stalingradzie skoro potyczek czołgowych w trakcje operacji Stalingradzkiej było pełno. Na mapie i tak nie umieścicie więcej czołgów niż 64 a jak będzie piechota to ich będzie jeszcze mniej. A z taką małą ilością czołgów to i w polskim wrześniu by się parę starć pancernych znalazło.
Po drugie po co drzwi z DH skoro RO2 ma już ten system. Masz dwa punkty wskrzeszeń i możesz sobie wybrać w którym się pojawisz i zapewne da się takich punktów zrobić więcej.
-
Mapy pancerne zawsze są mile widziane przez mnie. Jeśli jednak mówimy o rozgrywce z czołgami i piechotą (ale mi smaczka narobiliście na te armaty ppanc), to trzeba zaczekać aż Tripwire zrobi wreszcie porządek z botami km w pojazdach, co jak wiemy im nie wychodzi... Wczoraj na Commissars house bot skosił mnie, gdy stałem w oknie na drugim pietrze, tak na oko to było maksymalne podniesienie karabinu do góry. Przegięcie pały i tyle >:(
-
dzięki za dzielenie
-
And the winner is: Adlena. Łopata roku jest twoja ;)
-
IP:
175.110.70.147
server location:
Pakistan
ISP:
Wi-Tribe Pakistan Limited
(nie karmić trola)