RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Potrzebna pomoc techniczna! => Topic started by: _KaszpiR_ on 02 September 2006, 23:51:23
-
Połaziłem torche po unreal wiki, ale narzędzia jakie tam sa przy próbie otworzenia jakichkolwiek elementów z RO wywalaja błąd typu - niepoprawny ty pluku (np not ut2003) czy tez wykrzaczaja aplikację
sprawdzilem z RO (ale nie z UT) i wszstkie niepoprawnie dzialaly:
UnrealED dla UnrealTournament 2003
UTPT 20 beta 5
utx-viewer-v331-beta
UTCacheExtractor (nie w pelni)
gfe_ut2003_setup
moze powinenem dłużej szukac, albo cos zle robie, ale jakos zmeczony troche jestem.
interesuje mnie:
- wyciaganie tekstur , sczegolnie jak Goral zrobil logo na stronie RO, o wiem ze jest dostepne logo jako napis, ale ie ma tego tla ramki
- eedycja mapek, ale niekoniecznie
podkresle moze ze:
UT2003 mam na dysku F:,
Ssteam z RO mam na dysku D:
system na dysku C:
windows XP SP 1 PRO PL
-
Kaszpirku, logo na RO.pl zrobiłem chyba F9 :)
Jeśli chodzi o coś więcej, to musisz sobie radzić póki co z tekstowym ucc.exe dołączanym do RedOrchestra SDK Beta
Można praktycznie wyciągnąć każdy obiekt z gry. Trochę ciężko bo z konsoli, ale "interfejsy graficzne" na razie oczekują na środowisko UT i nie radzą sobie albo prawie nie radzą sobie ze środowiskiem RO.
-
ah sdk, dobra juz nim sie pobawie, thx
-
To ja się zapytam, gdzie można lub skąd znaleźć/ściągnąc jakis edytor map do RO i czy potrzebne są jakieś dodatkowe aplikacje ?
-
- Wchodzisz w zakładkę TOOLS w Steam
- Klikasz na RedOrchestra SDK Beta i przeklikujesz next, next, next
- Czekasz cierpliwie aż się ściągnie
- Klikasz znów na RedOrchestra SDK Beta i odpala Ci się UnrealED (edytor map)
-
Jeszcze jedno pytanie. To jest płatne czy nie ?
-
darmowe
-
no ale zeby miec resources aby z niego korzystac (czyli tekstury itd) to chyba trzbea miec gre.