Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Haratacz

Pages: 1 2 [3]
31
Między nami żołnierzami / KV VI Behemoth
« on: 08 February 2010, 15:03:21 »
Witam szanownych znawców oręża wojskowego.
 http://img41.imageshack.us/img41/5561/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt.jpg

Jak ktoś wie to proszę o info o tym pojeździe. Podobno na prawdę istniał:O_o  

Z góry dziękuję za pomoc.:)

32
Pojazdy / Problem lufy czołgowej
« on: 05 February 2010, 20:13:38 »
Witam wszystkich.
Moje pytanie dotyczy konkretnej części czołgu(potrzebna fachowa odpowiedź lub kogoś kto się po prostu zna) tzn. jak nazywa się zakończenie lufy czołgu takie jak ma np. tygrys, do czego służy i dlaczego np. T-34 takiego nie mają??:dozingoff
Z góry dziękuję za nieocenioną pomoc.

33
Potrzebna pomoc techniczna! / Darkest Hour, Mare Nostrum
« on: 04 January 2010, 20:54:33 »
Niech Będzie Pochwalony!
Mam pytanko dotyczące modów Darkest Hour i Mare Nostrum-czy za zainstalowanie ich przez steam sie coś płaci??(mam ich w zakładce gry nie zainstalowane)
Proszę o odpowiedź.

34
Potrzebna pomoc techniczna! / Mały BŁĄD KRYTYCZNY
« on: 30 December 2009, 09:02:02 »
Witam, mam pewien mały problem-tzw. błąd krytyczny: Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2214 MHz with 959MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6100 nForce 405 (7824)

Za mało pamięci wirtualnej. Aby temu zaradzić, musisz zwolnić więcej miejsca na głównym twardym dysku.

Historia: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -112 FArray <- FArray::Realloc <- -28*4 <- TArray<< <- UStaticMesh::Serialize <- LoadObject <- (StaticMesh axis_vehicles_stc.Tiger1.Tiger1_Destroyed 17567505==17567505/24404190 3162903 1181088) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level RO-Ogledow_=OF=Version3.MyLevel RO-Ogledow_=OF=Version3) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows:

czy jest jakieś lekarstwo na to dziadostwo?
dodam, że gdy włączam tylko niektóre mapy to wyłącza się gra i straszy takim komunikatem i co najciekawsze nie moge grac na mapach gdzie są TYGRYSY!
Reszta map działa git. Prosze o pomoc.

Pages: 1 2 [3]