RedOrchestra.pl

Żołnierze => Wyjazd na poligon => Topic started by: IgraSov on 14 May 2010, 13:30:24

Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: IgraSov on 14 May 2010, 13:30:24
Dyskusja na temat naszego FajtNajta w Mare Nostrum.

[spoiler]
(http://www.red.orchestra.pl/datas/users/1984/fightnight-mn_plakat.jpg)


Na prośbę wielu graczy zorganizowaliśmy w końcu polskie fajtnajty w mod Mare Nostrum.
Odbywać się one będą w każdą sobotę o godzinie 20:00 aż do wyczerpania zasobów ludzkich.


Rozgrywane będą one na naszym serwerze RedOrchestra.PL Aster.pl Mare Nostrum Server.
IP serwera gry: 87.98.237.193:7757.


Dla chętnych czeka również radiostacja, przez którą na bieżąco będziemy mogli się porozumiewać.
IP serwera TeamSpeak 3: 188.116.32.26:1337.


ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHĘTNYCH !
DO ZOBACZENIA NA POLU BITWY !
CZOŁEM !


EDIT:
Dla leniwych lecz obawiających się problemów z redirectem serwera stworzono mały MapPack:
(http://www.red.orchestra.pl/plugins/maps/images/redorchestra/mn_fightnight-ropl-mappack.jpg) (http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=maps&mtype=sch&fl=&sch=MN_FightNight-ROPL-MapPac&page=1&񗤲=mappack&mgame=)
[/spoiler]

Napisałem o naszym FajtNajcie na forum RO.RU i dzięki vonRas'owi temat widnieje jako ważniejszy.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Desperat on 14 May 2010, 18:20:49
w Weekend  to się jedzie  na dziewcynki  i się relaksuje  a nie siedzi przed kompem 8) Chyba,że ktoś woli  różne inne odmiany stosunków międzyludzkich bądź inną aktywną formę spędzania wolnego czasu . . . . byle nie weekend przed komputerem ;)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: IgraSov on 14 May 2010, 18:38:40
Ja się wybieram na noc muzeów:satisfied
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Desperat on 14 May 2010, 20:11:15
Quote
IgraSov :
Ja się wybieram na noc muzeów:satisfied

dobra dobra  przyznaj sie ,że to  taka metafora  i  w rzeczywistości chodzi Ci  o tą  nową agencję w Sopocie  wiek dziewczyn  70+   :D :D :D :D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: IgraSov on 14 May 2010, 20:27:36
Rozgryzłeś mnie:satisfied Tak naprawdę to trzeba przetestować co nowego u nas w Trójmieście.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Haratacz on 14 May 2010, 21:43:07
A ja się pojawię!!! no chyba, że ktoś mnie skusi % bo już mam wakacje:D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: IgraSov on 14 May 2010, 22:07:12
Bierz ziomków do kafejki i się integrujcie-procentujcie przy MN:D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Haratacz on 14 May 2010, 22:30:48
Good idea:D

ale jak wypijemy za dużo, to potem będę się dziwił czego mam bany:D za jakieś TK
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 15 May 2010, 18:04:42
Jak postaracie się i zapełnicie starego poczciwego Astera to na przyszły raz uruchomimy serwer z większą ilością slotów (możliwe że przy dużej frekwencji tak jak TDM 50 slotów), natomiast Aster po raz kolejny przejdzie metamorfozę i stanie się serwerem "martwego" moda jakim jest Carpathian Crosses :wink
No ale to zależy wszystko od popytu, tak więc dzisiaj dzień próby :D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Haratacz on 15 May 2010, 21:52:31
Było trochę zamieszania z tymi serwami:con grało się tak nawet ale bywało lepiej. Tak jak zwykle bywa, było trochę kłótni, ale to stały element obecności Polaków gdziekolwiek. Co ciekawe....ludzie bardzo szybko lecieli za TK-mnie wywaliło po jednym:dozingoff i to nie od razu, tylko po  około 2 minutach od TK...
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 15 May 2010, 23:47:06
Aster nie wytrzymał, dlatego w ciągu 20 minut uruchomiłem serwer zastępczy (miał być dopiero odpalony na następną imprezę) który się posypał co było do przewidzenia, ale już jest i funkcjonuje w pełni na początek 40 slotów :D
Mapy te same co na poprzednim, który jak znajdę czas przerobię na CC.
Admini mają zaktualizowany niezbędnik webadminowy w swoim dziale :)
Acha...ludzie ciągle grają na Asterze jak to piszę i to w ilości 22-28 i nie przeszkadza im ten ping hehehe. Na nowym nie będzie z tym problemów 8)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Radzisław on 16 May 2010, 00:41:25
Impreza wypaliła w 100%.Początki były trudne ,ale gdy dzieci sobie poszły tak już koło 23, zaczęło się.Obecnie jak tego posta piszę jest godzina 00.30  i serwer jest naładowany(większość to już obcokrajowcy) .CO mi sie najlepiej podobało.TO współpraca(bez głupich raszy i stylu rambo)!!!.Anconę załatwiliśmy szybko.Tak że niemiaszki nie mogły się pozbierać.Super ,super super.Polecam
Fajnie jak by serwer zamienił się w 32 sloty.Pozdrawiam
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 16 May 2010, 01:39:57
Radzio do jasnej ciasnej...Aster pamięta początki RO i nie wydoli na 32 slotach, już krzaczy na tym co jest jak czołgi dochodzą dlatego jak już pisałem zamieniam go w najbliższym czasie na serwer Carpathian Crosses, natomiast już MASZ serwer MN naszej bandery z 40 a nie 32 slotami, prosiłem o przejście na niego ale się wszyscy uczepili staruszka :D
A ja jak to piszę to jest tam jeszcze 16 graczy :)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Rozumny(PL) on 16 May 2010, 02:21:45
Było wspaniale, mimo kiepskiego startu udało się zebrać przyzwoite stadko graczy. Oby więcej takich miłych spotkań z większą liczbą polskojęzycznych zawodników.
Kiedy teraz to piszę na serwerze jest 10 graczy.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Radzisław on 16 May 2010, 12:11:46
Quote
BartBear_[PL] :
Radzio do jasnej ciasnej...Aster pamięta początki RO i nie wydoli na 32 slotach, już krzaczy na tym co jest jak czołgi dochodzą dlatego jak już pisałem zamieniam go w najbliższym czasie na serwer Carpathian Crosses, natomiast już MASZ serwer MN naszej bandery z 40 a nie 32 slotami, prosiłem o przejście na niego ale się wszyscy uczepili staruszka :D
A ja jak to piszę to jest tam jeszcze 16 graczy :)

 yyy a to ze mnie gapa:blush!!Wiem że przeszliśmy na jakiś czas na 32 slotowy.Jednak po zmianie mapy, zerwało mi połączenie i za cholerę nie mogłem się pózniej dołączyć.Wiedz powróciłem na starca.
 Podsumowując to był jeden z najlepszych wojennych nocek,od długiego czasu w jakie grałem. Była świetna komunikacja grupowa ,odpowiednia dawka humoru.Chciałem podziękować Sapiensowi za wspieranie moich poczynań jako dowódcy.
Całemu teamowi z którym miałem okazje grać( szczególnie też  panu o dziwnie brzmiącym nicku "Bo" ..coś tam,sorry nie zapamiętałem),za to że poczułem że można jeszcze pograć  w tą grę.Normalnie bez głupich akcji ,dbając o swoich kompanów na polu bitwy.Ubezpieczając ,osłaniając ,stosować skoordynowany atak w grupach , to czego normalnie np. na serwerach RO czy DH nie widać,gdyż tam już od dawna zagościł styl gry z Cod'a.Dzięki Wilekie za wspaniałą grę.Pozdrawiam
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: patrykus93 on 16 May 2010, 16:02:43
Było bardzo ciekawie oby więcej takich fightnightów.Jak już wspominał Radzio komunikacja grupowa była świetna.Żałuje tylko tego, że nie mogłem zostać dłużej.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: xD.pl on 16 May 2010, 20:27:22
ciekawie się grało
po raz pierwszy widziałem więcej niż 10 osób na jednym serwerze
lecz był mały problem z TK jak to było na Tobruk Central na początku
można sobie było pograć w dużej ilości osób w MN
pogadać można było o tym co tam się działo

szkoda tylko że mnie dość długo nie było
ciekawie się grało i chętnie zmierzyłbym się z większością z was
powinny być te Night Fighty codziennie
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 16 May 2010, 23:01:25
Do dyspozycji był/jest TS3, ale chyba nikt nie wpadł na to żeby go użyć :p
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Rozumny(PL) on 17 May 2010, 00:23:21
Wyjaśnijcie mi proszę, na czym pole wyższość tego TS dla was? Jak kiedyś przez krótką chwile go używałem i nie odczułem by był super lepszy od np. rozmowy grupowej przez Skype. Do tego korzystając z takich komunikatorów, w sytuacjach w których często pojawiają się osoby mi nie znane, po prostu nie mam pojęcia, który gracz mówi. Korzystając z systemu wbudowanego w grę przynajmniej wiem czy mówi np. Radzio czy inni nieznani mi gracze, i po nickach na postaciami wiem o jakim budynku czy innym miejscu mówił.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Desperat on 17 May 2010, 07:34:16
Quote
Sapiens :
Wyjaśnijcie mi proszę, na czym pole wyższość tego TS dla was? Jak kiedyś przez krótką chwile go używałem i nie odczułem by był super lepszy od np. rozmowy grupowej przez Skype.



TS mniej obciąża łącze .. . .  .używająć skajpa musisz  mieć całkiem niezły ping :D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: kazmirzk on 17 May 2010, 10:58:02
Quote
Sapiens :
 Do tego korzystając z takich komunikatorów, w sytuacjach w których często pojawiają się osoby mi nie znane, po prostu nie mam pojęcia, który gracz mówi. Korzystając z systemu wbudowanego w grę przynajmniej wiem czy mówi np. Radzio czy inni nieznani mi gracze, i po nickach na postaciami wiem o jakim budynku czy innym miejscu mówił.


Jest wtyczka  (Team Speak Overlay ), dzięki której podczas gry wyświetlają ci sie nicki osób aktualnie mówiących na TS.

Pobrać możesz stąd- http://www.voipoverlay.com/

Trzeba zainstalować program, następnie skopiować plik ts3playclaw.dll  do katalogu pluginów TS3 a następnie uruchomić TS3 i w zakładce plugins/wtyczki zaznaczyć opcje Play Claw TS3.

Lub drugi program , który działa na tej samej zasadzie- http://tsnotifier.cfxxl.de/
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Radzisław on 23 May 2010, 03:08:49
Jak wrażenia po drugim FH w MN.Powiem że znowu impreza wypaliła!!100% normy
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: patrykus93 on 23 May 2010, 13:04:32
Quote
Radzisław :
Jak wrażenia po drugim FH w MN.Powiem że znowu impreza wypaliła!!100% normy


Ooo tak! Szczególnie podobała mi się rozgrywka na Tobruku gdzie ledwo odparliśmy Niemców.

P.S. Kto wjechał czołgiem do kościoła? :) :)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 23 May 2010, 13:13:35
Quote
patrykus93 :
[...]

P.S. Kto wjechał czołgiem do kościoła? :) :)


Pewnie jakiś islamista hehehe
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: sgt.Spy on 23 May 2010, 13:52:50
Imprezka wypaliła. Fajnie się grało, w mojej ocenie Tobruk był najlepszą mapką wczoraj. Akcja z czołgiem w kościele była niezła.
Czy ok 23 i później były jakieś problemy z serwerem? Chciałem jeszcze rozegrać mapkę czy dwie ale nie mogłem dołączyć.
Ciekawe czy w przyszłą sobotę frekwencja dopisze.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Haratacz on 23 May 2010, 13:53:59
Quote from: patrykus93
P.S. Kto wjechał czołgiem do kościoła?


czołg w kościele to stały element polskich FN:D
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Apos on 28 May 2010, 22:17:19
Taka sugestia: publikując informacje o evencie na steam group róbcie to w 1 grupie, a nie w obu. Osoby zapisane w obu grupach (oficjalnej ROPL oraz CC) dostają dwa pop'upy z tą samą informacją - to raz. Części osób z grupy ROPL może FN na modzie nie interesować - to dwa.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 29 May 2010, 12:36:36
Oczywiście masz rację Apos, oceniając członków Społeczności własną miarą => jedna Steam-Grupa powinna wystarczyć; lecz żyjąc już jakiś czas na tym świecie zdążyłem się zorientować, że niektórzy wpadną na napis nie widząc go i jeżeli to jest jakaś informacja to i tak będą pytali kogoś w pobliżu o jej treść... Tak więc przynajmniej na samym początku staramy się informować jak najbardziej oczoje.... by przykuć uwagę, oczywiście po jakimś czasie tej (udanej lub nie) akcji wszystkie "codzienne" informacje zawęzimy do grupy CC a dla "wszystkich" będziemy puszczać tylko wyjątkowo ważne eventy.
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Radzisław on 26 June 2010, 18:08:34
Przypominam o dzisiejszym FN( o 20.00) na modzie MN!!!Chyba że terminy się zmieniły a ja jestem do tyłu.Pozdrawiam
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: BartBear_[PL] on 26 June 2010, 18:58:24
Wszystko jest tak jak powinno być, o czym przypomni "event" na Steamowskiej Grupie RO.PL
Przypominam że posiadamy TS3, który niepotrzebnie zżera prąd jeżeli stoi pusty :wink
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: IgraSov on 27 June 2010, 00:45:01
Dzisiejszy FajtNajt moim zdaniem bardzo udany! Wielkie dzięki dla chłopaków z HS i wszystkich, którzy pofatygowali się na nocne strzelanie.
Tym samym przekroczyliśmy magiczną liczbę 5 osób na TS'ie. Było nas aż 11 !   Dzięki Herbatniczki i cała reszto:D

(http://www.red.orchestra.pl/datas/users/1984/rekordts.jpg)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: ShariK PL on 27 June 2010, 07:43:55
A to serwer w  szczytowej formie :D

(http://img651.imageshack.us/img651/8396/42032589.jpg)
Title: FightNight [Red.Orchestra.PL] - Mare Nostrum
Post by: Mikomir_PL on 27 June 2010, 10:54:46
no i oby tak dalej :D