RedOrchestra.pl

Serwis RedOrchestra.pl => Wiadomości i ogłoszenia => Topic started by: trawiator on 28 June 2007, 19:24:38

Title: "Moje Pliki" w naszym serwisie...
Post by: trawiator on 28 June 2007, 19:24:38
... zostały naprawione. Można już śmiało wrzucać swoje screeny z gry i inne pliki. Nie powinien się pojawiać błąd że plik niby się załadował na stronę ale w rzeczywistości go nie ma.

W przypadku jakichś problemów z "Moje Pliki"  proszę o informacje tu na forum.
Title: "Moje Pliki" w naszym serwisie...
Post by: _KaszpiR_ on 08 February 2009, 23:43:58
sprawdzcie teraz bo po przeniesienu troche sie namieszalo i pobanowal kilka osob na kilka godzin ;)
jak co to pisac na priv do mnie
Title: "Moje Pliki" w naszym serwisie...
Post by: BartBear_[PL] on 09 February 2009, 18:28:22
Nie powinno już być też problemów z pobieraniem plików z Mapowiska, jeżeli wyskoczy jednak komunikat "Service Temporarily Unavailable
 The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."
wystarczy odczekać 3-4 sekundy i spróbować raz jeszcze, powinno zadziałać, chyba że już ściągasz więcej niż 2 pliki na raz...odczekaj aż przynajmniej jeden zostanie zassany do końca i wtedy próbuj następny.
AHA!
Nie polecam używania "akceleratorów dl" (mnogość połączeń z tego samego IP) gdyż pożegnacie się ze stronką na kilka godzin - takie małe zabezpieczenie płynnego działania maszyny wykonane przez mojego przedmówcę, także wszystkie "ale" jak sam chciał na "priv" do niego :wink