Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - BartBear_[PL]

Pages: 1 ... 47 48 [49] 50
721
Ktoś nie stosuje się do Regulaminu i przeszkadza? Nie było przy tym Admina? Zgłoście to tutaj podając:


    1 rodzaj wykroczenia
    2 czas
    3 ID winowajcy


Oczywiście musicie również posiadać dowody w formie screenów z przewinienia i zamieścić tutaj linki.
Po pozytywnym rozpatrzeniu skargi Wasz post zostanie wyedytowany informacją Admina na temat czasu trwania kary (podana data zdjęcia bana)

722
[PL] RedOrchestra.PL RO:TDM & Fun Maps / Administratorzy Serwera
« on: 25 January 2009, 11:44:41 »
HEADADMINS

Goral

BartBear

a także bardziej duchem niż ciałem:

_KaszpiR_

Trawiator


GAMEADMINS

Kurkawodna1981PL

kazmirzk

cichy.

ShariK PL

IgraSov

Pobor

723
Hyde Park / Left 4 Dead
« on: 05 December 2008, 18:14:37 »
http://steamcommunity.com/groups/L4DPOLSKA

Zapisujcie się do tej grupki na Steamie, możemy organizować jakieś nasze "krajowe" spotkania....

A tutaj wolna dyskusja o grze, no i przyznać się  (ja pierwszy składam samokrytykę) kto jednak się skusił i gnoi zombiaki "na pełny etat" :wink

724
Zostałem poproszony przez CL tego klanu o kontakt z jakimiś polskimi klanami które chciałyby sobie posparować (raczej dla zabawy) z w/w klanem. Proszę zgłaszać się co do dalszego kontaktu i ustaleń pod email luftwaffevsr@aol.com do CL &襦FK&襦_LUFTWAFFE_[GER]. Klan ten posiada kilka dużych serwerów, najwyraźniej publiczna zabawa przestała im wystarczać :wink.
Mała uwaga... [EDIT: tu była wzmianka na temat komunikacji ale bardziej zaszkodziła niż pomogła to została wycięta :wink]

725
Wiadomości i ogłoszenia / Wspólna gra PL-HU...Reaktywacja
« on: 29 August 2008, 22:25:50 »
Jak w wiadomościach na głównej stronie:
Impreza rozpoczyna się od 19:00 CET, 20 września, wbijajcie na serwer:

HUN RO server --> 78.24.190.104:7757

Powinno "wszystko grać" więc tak jak ostatnio proszę o wstępną deklarację obecności, oraz ewentualne pytania dotyczące tej rozgrywki.

726
Hyde Park / COH - dyskusja o grze, ustawki na granie...
« on: 17 August 2008, 11:51:33 »
Będąc poproszony o zrobienie porządku w wątku WH wykonałem tam czystkę z COH'a i utworzyłem Wam tutaj to poletko pod uprawę. Zachowujcie klarowność forum...

727
Serwery Red Orchestra / Nowy Admin na Asterach - cichy
« on: 17 July 2008, 18:46:46 »
Przyroda nie zna pustki więc po niefortunnej utracie jednego Admina znalazł się (tym razem na pewno chętny) kandydat - cichy :wink
Po podstawowym przeszkoleniu obejmuje swoje obowiązki w warunkach trudnych, od razu rzucając się na głęboką wodę :)

GL & LB (low bans) :wink

728
Serwery Red Orchestra / Nowy Admin na Asterach
« on: 05 July 2008, 23:31:01 »
Na własne życzenie i po poparciu środowiska nowym Adminem zostaje kazmirzk.
Dołącza on tym samym do skromnej listy, a jako aktywny gracz mamy nadzieję że przyczyni się do utrzymania porządku na w/w serwerach, gdyż zna aktualne realia i większość graczy "okupujących" Asterki...
W imieniu HQ dziękuję za podjęty trud - bo prawidłowo pełniona służba Administratora do przyjemności nie należy i życzę powodzenia i jak NAJMNIEJSZEJ liczby banów.

729
Meldunki do sztabu / Oficjalne Stanowisko HQ - Admin Plonek
« on: 08 June 2008, 14:33:25 »
HQ strony/serwerów Aster podjęło decyzję następującą:

Administrator Plonek zostaje pisemnie pouczony co do formy wykonywania swojego Urzędu na serwerach bez wyciągania jakichkolwiek kar służbowych, gdyż na podstawie dostarczonych dowodów można wnioskować, że wykonywał swoje działania zgodnie z Regulaminem obowiązującym na serwerach RO.pl-Aster.
Co do zarzutów nieutrzymywania "wysokiej kultury" podczas dyskusji - nie są one brane pod uwagę, gdyż nikt nie zgłosił ich w stosunku do w/w Admina podczas pełnienia przez niego Funkcji na serwerach, tak więc nie może to wpływać na decyzję HQ.
Co do kar stosowanych przez tego Administratora również nie ma zastrzeżeń, gdyż stosuje je regulaminowo a wszelkie kwestie sporne melduje pod rozpatrzenie do HQ.

730
Serwery Red Orchestra / Amnestia na serwerach RO.pl-Aster
« on: 08 June 2008, 13:52:24 »
Po wcześniejszym uzgodnieniu HQ i chcących się wypowiedzieć w tym temacie Administratorów Gry odpuszczamy przewinienia popełnione 6 miesięcy temu i wcześniej , reszta banów według taryfikatora utrzymywana jest w dalszym ciągu do naturalnego wygaśnięcia.
Działania te podejmujemy ze względu na brak synchronizacji listy osób banowanych w tych terminach pomiędzy serwerami Aster a Inea, co powoduje, że taka "połowiczna" kara uderza głównie w Astery a nie w ukaranych Graczy.
Mamy nadzieję zakończonego procesu resocjalizacyjnego w/w Graczy.

W imieniu HQ
BartBear

731
Hyde Park / Faces Of War
« on: 10 June 2007, 21:10:56 »
Jeżeli ktoś z Was grał w poprzedniczkę tej gry czyli SOLDIERS: Heroes Of WWII przetłumaczoną na nasz język ("kompetentnie" podobnie jak Dirty Dancing) jako SOLDIERS: Ludzie Honoru, a także w oficjalny dodatek do niej OUTFRONT: Za Linią Wroga to już powinien biec do sklepu (o ile tego wcześniej nie zrobił) bo gierka warta tych niecałych 30 zł i tu raczej nikt nie powie że racji nie mam :)
Oprócz oczywistego poprawienia strony wizualnej i polepszonej inteligencji jednostek sterowanych przez komputer dodano ułatwienie w postaci kierowania całą drużyną za pomocą jej dowódcy, ale w niektórych momentach i tak lepiej będzie sterować pojedynczymi żołnierzami - co oczywiście gra także umożliwia. :)

      Dla niewtajemniczonych przybliżę trochę ten tytuł. Gra składa się z 3 kampanii (niemieckiej, alianckiej i sowieckiej) i pomimo że początkowe misje w każdej z nich są kalką z pozostałych - misje szkoleniowe, to późniejsze już się znacznie różnią, a do tego są "wypasione" pod względem dodawanych zadań w trakcie grania.
Ogólna rozgrywka polega na tym że tak jak w RTS'ach dostajemy jednostki pod komendę tylko z tą różnicą że nie ma tutaj żadnych "surowców" do zdobywania czy fabryk/koszar produkujących nam rezerwy - to co mamy na początku rozgrywki musi nam wystarczyć do wykonania postawionych przed nami zadań, czasem dochodzą nam jednostki sprzymierzone - czyli sterowane przez komputer, a jeszcze rzadziej przychodzą dodatkowe jednostki sterowane przez nas, ale w tym tkwi urok tej gry, tylko należy pamiętać o częstym zapisie jej stanu :wink :D
I teraz najlepsze...nic na placu boju nie może się marnotrawić - miodem tej gierki jest że możemy wykorzystać CAŁY sprzęt występujący na placu boju (o ile oczywiście jeszcze się do wykorzystania nadaje) - czołgi, działa, transportery, moździerze, CKM'y i wszystko inne co w grze występuje możemy przejąć i użyć do własnych celów). Sprzęt możemy naprawiać za pomocą zestawów narzędzi, ale tutaj też nastąpiła poprawa(?) w stosunku do poprzednich części bo możemy naprawiać tylko "drobne" uszkodzenia (zaznaczone na czerwono) typu zacięcia, zerwania gąsienic uszkodzone koła itd., natomiast nie jesteśmy w stanie naprawić uszkodzeń krytycznych (zaznaczone na szaro) typu zerwana wieżyczka, rozerwany pancerz czy stracone koło. W przeciwieństwie do podstawowej wersji RO bez mutatora AB w FOW bardzo dobrze oddane są realia uszkodzeń w zależności od środków i miejsca ich zadziałania, ale najlepiej niech mnie prawdziwi pancerniacy z tego forum zweryfikują :D. Dodatkowo gra bierze pod uwagę stan wypełnienia baków paliwem i stan amunicji w pojeździe do obrazu zniszczeń które następują. Nigdy nie wiadomo czy mając chrapkę na dany czołg faktycznie dostaniemy go z jakąś zdolnością bojową czy po głośnym łubudubu nie zostanie na placu boju już tylko w postaci kolejnej osłony do oddania strzału:wink Siła i zasięg przeciwpancernej broni piechoty też jest zróżnicowana, to także należy wziąć pod uwagę. Jedynym mankamentem, chociaż akurat sądzę że w tak ciężkich bojach jest to duże ułatwienie jest to że podział amunicji piechura obejmuje 3 klasy i pasuje do każdej broni w danej klasie (pistolety/karabiny automatyczne, RKM/CKM, broń długa powtarzalna/wyborowa). Ale ukłon do pancerniaków - amunicja jest skalibrowana i nie będzie pasowała z jednego czołu do czołgu innego typu :). Jeżeli chodzi o amunicję czołgową to występują 2 typy (całkiem się to sprawdza) czyli przeciwpancerna i rozrywająca/odłamkowa.
Ogólnie dużo by pisać o tym tytule i tak pewnie wszystkiego nie da się streścić w takim wątku...dodam tylko tyle że paliwka w sumie o ile nie ma jakiejś ciężarówki z nim do przejęcia to w baku ubywa i jedyną alternatywą jest przelewanie za pomocą kanistra/beczki z innego pojazdu, tak więc dosyć realne podejście, a fakt, że w grze występują zapałki które można użyć np. do puszczenia z dymem pól uprawnych rolnikowi (wypalanie trawy :D) bo akurat zaczaił się tam czołg przeciwnika daje całkiem nowe środki taktyczne dla główkującego gracza :)

To w sumie tyle co chciałem Wam o tej grze napisać, a robię to po to że istnieje tam tryb multiplayer, więc może kiedyś spotkamy się i w tych "realiach" na placu boju :wink
Jak na razie "zaraziłem" tym tytułem jednego z forumowiczów (ciężko nie było bo grał w poprzednią część :yes), ale niech się sam wypowie i doda od siebie swoje 3 grosze i ewentualne swoje skriny.

Jeżeli ktoś zainteresowany jest bardziej w/w tytułem to odsyłam na nieoficjalną polską stronkę dotyczącą tych gier: tutaj

screeny:
1  2  3  4  5  6  7

732
Meldunki do sztabu / Podgląd serwerów
« on: 22 May 2007, 15:32:53 »
...bardzo użyteczna funkcja; przestał działać i to zarówno polskich jak i tych wyselekcjonowanych zagranicznych:con
Ja bez tego jak bez ręki :wink więc FIX IT FIIIIX IT :)

733
Meldunki do sztabu / F-B TeamSpeak
« on: 04 May 2007, 13:39:59 »
Od 2 dni nie działa....:con
Zapewne o tym wiecie, ale ja wsadzam palec w oko... z zapytaniem czemu ewentualnie jak długo?
:O_o

734
Potrzebna pomoc techniczna! / ClientRegistry.blob
« on: 08 March 2007, 17:57:36 »
Pliczek nie wiedzieć czemu dosyć często się krzaczy ;) a potem gra nie odpala, albo podczas rozgrywki czeka jakiś podły błąd co wyskakuje z nienacka
Proponowałbym zebrać wszystkie możliwe objawy tego że ów plik jest trzaśnięty i trzeba go wyrzucić z katalogu STEAMa
U mnie jego wadliwa postać powodowała to że niekiedy RO nie odpalał ze steamu ale proces był obecny w menadżerze (zazwyczaj około 25 MB), gra po zakończeniu tego procesu zazwyczaj odpalała...ale
miałem problem z TSO (Team Speak Overlay), pytałem co może być przyczyną bo wcześniej wszystko cacy szło - polecono mi nowego DirectX, stery do karty graficznej (Omega) - thx _KaszpiR_ lepiej mi z nimi...ale problem pozostawał...tzn. RO odpalała, ale w momencie wyboru serwera z działającym (i połączonym TS+TSO) widziałem już tylko czarny ekran...
No i okazało się że to wina tego ci....z tytułu :)
Już mi wszystko śmiga :D

735
Między nami żołnierzami / RO a DoD??
« on: 31 December 2006, 14:01:31 »
Witam.

Kupuje gre Day of Defeat (w tym tygodniu pewnie bede ja mial) i moje pytanie kieruje tutaj do graczy RO, gdyz pewnie wiekszosc z Was przesiadla sie wlasnie z DoD'a na RO.
Jakie sa roznice w zasadach i "obsludze zolnierza" w obu grach czy posiadajac pewne umiejetnosci w grze RO "zalapie" bez problemu zasady DoD, czy czeka mnie mozolna droga "rookie", czy jest szansa pocwiczenia SP (z botami) i pytanko podstawowe...CZY GRACIE JESZCZE W DOD'a, bo w sumie byloby milo czasem spotkac kogos znajomego w grze :)

Pages: 1 ... 47 48 [49] 50