RedOrchestra.pl
Żołnierze => Wyjazd na poligon => Topic started by: Mr.Victor (Eragon16) on 02 June 2013, 21:17:43
-
Data: 15 Czerwca 2013r.
Godzina: 19:30
Tryb: FF, realism
Mapy: Apartments, Station (proponowane)
Liczba graczy: 5vs5
Serwer: -klanu 1st Armoured Division-
Co wy na to?
PS. Dopiska - Ostateczne starcie oznacza że ostatnia próba sparingu. I tym razem nie wystawiam żadnych ruskich, no chyba ze na rezerwę.
Data odległa dlatego aby nie było, że ktoś nieprzygotowany lub nie ma składu.
5vs5 to akurat liczba dla każdego.
Serwer ma 17 slotów czyli 16 graczy i jeden nagrywający.
To też Bart ma miejsce zagrzane.
-
Lepiej od razu powinniśmy zaliczyć sobie wygraną walkowerem 8) A jeśli chodzi o zasady, to przypadkiem nie powinniśmy najpierw my się o tym wypowiedzieć, a dopiero potem cokolwiek ustalać?
-
To co napisałem to propozycja.
Lecz chciałbym raczej aby godzina była nie zmieniona.
Dzien i cała reszta do ne.gocjacji
-
Liczba graczy: 5vs5
Chyba żartujesz!!!!
Nawet na takich mapach, sparing będzie przypominać grę w chowanego. Sorry ale nie mam zamiaru marnować czasu na twoje kompromitujące rozgrywki.
-
Data: 15 Czerwca 2013r. - sobota... litości... w sobotę mało kto gra, a jeśli już to ludzie graja w inne produkcje.
Godzina: 19:30 - za wcześnie... minimum 20.00.
Tryb: FF, realism - bezsensowny tryb, lepiej włączyć sobie starego QUAKEa bo tam tryb Team Deatmatch ma więcej taktyki niż FF w RO2 (losowe spawny)
Mapy: Apartments, Station (proponowane) - proponuje się zazwyczaj jedną mapę.. druga wybierają przeciwnicy.
Liczba graczy: 5vs5 - minimum graczy w RO2 to 6vs6 a 8vs8 to standard.
Serwer: -klanu 1st Armoured Division -
-
Chyba żartujesz!!!!
Nawet na takich mapach, sparing będzie przypominać grę w chowanego. Sorry ale nie mam zamiaru marnować czasu na twoje kompromitujące rozgrywki.
Dobra 6vs6.
A poza tym jest opcja skalowania mapy.
-
Dobra 6vs6.
A poza tym jest opcja skalowania mapy.
6vs6
to ja mogę w Call of Duty pograć ^^