RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => MODYfikacje Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Darkest Hour => Topic started by: VikPL on 09 June 2008, 22:13:40
-
Pierwsze wrażenia z modu.
-
dla mnie bomba ;)
-
Jak dla mnie jest to najlepszy mod do RO :) Mam tylko nadzieję że szybko naprawią błędy z wywalaniem z gry na amerykańskich mapach.
-
najgorszy mod :no juz go nie tykam..
-
strasznie zbugowany, dzwieki brytyjskich broni do dupy
-
jeśli chodzi o dzwięki to zgadzam się z Yabem tragedia
-
Mnie tam nie wywala na amerykańskich map. Dżwięki do kitu, ale fajnie sie gra.
-
czerstwe mapy troche
-
Gdy poprawią bugi, będzie fajna ;)
-
Żenua, czekam na poprawki.
-
Ej ludzie to dopiero BETA 1, a nie Final
-
Mi sie podoba, moze jakas liga DH za jakis czas?;p
-
oprócz tych wszystkich wymienionych cych DH należy dodać dwa minusy:
- nie ma szans na przeżycie przy obecnym tempie prac autorów
- każdy mod dzieli małą już scenę gry RO
Dlaczego Ci modderzy nie zrobili jednego, ale sensownego moda to RO? :/
-
a ja ocenie dopiero w lipcu DH :P teraz nosa zza ksiazek nie wychylam :P
-
hahaha sesja sesja sesja ? :P
-
nom....
-
ja zdejmuje (majtki xD)
-
o lol wszystko mi działa tylko jak jest mapa Omaha beach to wyskakuje błąd krytyczny:O_o:love
-
pogralem w to jeszcze troche. Fakt, klimat ma ale potrzeba naprawde zgranego teamu bo granie ffa z losowym towarzystwem potrafi byc naprawde wkurzajace, zwlaszcza dla aliantow. Fajny pomysl z bazooka, ale tez strasznie zbugowana i narazie ciezko sie celuje
-
Co prawda jeszcze nie grałem w tego moda, ale co do wypowiedzi Aposa, to fakt: wszystkie mody powinny być "wtopione" w RO, tak jak CC. Po prostu nie wybór moda, tylko wybór konkretnej mapy. Np. podczas gry na Basovce ktoś mógłby powiedzieć: Panowie, przenosimy się do Rumunii? Albo: Kto ma teraz ochotę na zachodnie klimaty? I ciach, głosowanie, zmiana mapy i wchodzi jakaś mapka z DH ze wszystkimi pojazdami, bronią, dźwiękami.
Howgh
-
Tu bym sie nie zgodził jak gramy w jedno to w to gramy.. A jak chcemy se pograć na zachodnich klimatach to se idziemy tam pograć:D
-
Eh, Hiacenty znow sie zjarałeś... ja się zgadzam z wypowiedzią Wrony, jeżeli mody były by "wtopione" w RO to do sceny wrecz przyciagnelo by pare osob... A tak to te mody tylko rozbijają naszą scene... w CC wybrano najlepsze rozwiazanie by nie niszczyć juz umierajacej sceny...
-
Wrona :
wszystkie mody powinny być "wtopione" w RO, tak jak CC.
no proszę, wrony może mają małe ptasie móżdżki ale myśleć sprawnie i sensownie potrafią:D zgadzam się z opinią naszego opierzonego kolegi...
-
Wy to juz kupe robicie z ta scena serio ..liga siada nie z tego powodu tylko z innego ja wiem ale nie powiem :no sami zaskoczcie ocb.
Wracajac do moda to dla tych co psiocza na mod jedna uwaga praktycznie od postaw zrobione mapy sa nowe pojazdy ,kilka fajnych opcji takich jak radio facet alinacka bron dobrze wykonana, dzwiek troche taki przytłumiony ale programisci maja to poprawic ..wracajac do map to w koncu sa to czysto normandzkie klimaty dobrze ujeli mapy pacerne gdzie zywopłoty utrudniaja walke alinackim pojazda i robi sie ciasno z historycznego punktu widzenia prawidłowo ..wybór pólautomatów po stronie niemieckiej bardzo ograniczony tez poprawnie (nie musze pisac dlaczego dla kumatych wiadmomo o co chodzi)..ludzie w koncu to nie call of duty w ro zaczołem grac bo to gra jak na realia II wojennych strzelanin bardzo realistyczna a TAKIE MODY jak poprawka mg42 i pancerzy czołgów jeszcze bardziej umilaja gre dla prawdziwych miłosników gier II wojny których jest coraz mniej i dla nich sie nie opłaca robic takich produktów przykładem sa piekne kichy gdzie mapy sa nudne małe, liniowe i kazdy biega jak rambo ( co zauwarzyłem ze coraz wiecej graczy chce pokazac jacy sa pro w ro i psuja klimat biegajac strzelajac z biodra itp) w pseudo strzelaninach typu COD, Medal,itp według mnie ten mod beta jedzie na dzieńdobry ten drogi i komercyjny chłam ..przykład jak gracie na serwie gdzie jest duza ilosc dobrych graczy słuchajaca polecen osłaniajaca sie nawzajem to tworzy klimacik az chce sie grac ..Prawda czy fałsz ? w tedy nie patrzy sie na błedy i nie dociagniecia w grze ..dlatego poczekamy zobaczymy co poprawia w tedy oceniac mozna pełna geba i miec pretensje a tak beta 1 (sama nazwa) to projekt testowy jesli macie jakies uwagi pisac do twórców i czekac na reakcje ..peace
-
Miał być Tygrys II, M 36.
-
a tak do tematu to kto skakał z spadochronem w modzie bo ja niewiem czy sie da
-
z tego co wiem nie da sie
-
Ankieta popatchowa do wypełnienia :)
-
Po tym paczu gra stała sie bardzo klimatyczna przynajmniej dla mnie .Fajna mapka Foy_2 czy cos takiego .
-
z dźwiękiem, na foy gra się lepiej niż w coda 2, masakryczny filmowy drugo wojenny klimat ;0
-
kompania braci :)
-
--- Ten temat został podzielony, posty zostały przeniesione tutaj --- (7) (http://forums.php?m=posts&q=1349)
-
Ta... Potestowałem ładnych kilka godzin.
Wnioski: Zanim ktoś zaprotestuje: tak, wiem, że to beta, wiem, że ktoś niesamowicie się starał. Nie, nie robię map i nie potrafię lepiej. A teraz do rzeczy.
- Szkoda było tyle czekać, żeby dostać "tylko" beta. Spokojnie poczekałbym dłużej i byłbym mile zaskoczony.
- Błędy w mapach. Zdarzało mi się spaść przez dziurę w mapie w przestrzeń pod nią (upadek śmiertelny). Tudzież - Omaha, szkoda słów... Wysiadanie z barek kończyło się w 60 - 70% wypadków śmiercią. Raz skończyło się tym, że wysiąść nie mogłem, postać stała w barce i przyjmowała na klatę nie ginąc tony ołowiu i ogień artyleryjski. - Strumyki o głębokości Rowu Mariańskiego wołają o pomstę do nieba! Jak już nie można było zaimplementować pływania, to trzeba było zadbać, żeby gracze nie mieli możliwości wleźć na zabójcze głębiny. - Na mapce z 4 działami na skraju łączki (tam gdzie są po stronie Niemców spadochroniarze) zgubiłem się, dosłownie zgubiłem się w niemieckim spawnie - przeskoczyłem jakąś przeszkodę w rogu mapy, bo myślałem że będzie szybciej znaleźć się na polu bitwy idąc przez krzaczory, ale się przeliczyłem i wylądowałem w przestrzeni 10x10 m otoczonej krzakami i drzewami, z kilkoma zakamarkami BEZ WYJŚCIA! A nie miałem granatu - więc reconnect...
- Hedgerow Hell - na ch*** mi klimat, jak niegrywalne?
- Brak składów amunicji. Nie przeszkadzałoby i byłoby ok, gdyby nie większość GIs, których gila wołanie o amunicję.
- Nie "wtopiono" modu w całą RO. ---> podział sceny, mało graczy itd... Kilku kolegów, którzy grają parę razy w tygodniu w RO, ale mimo namów nie zaglądają na forum nie wiedziało o DH - a gdyby mapki DH były obecne na liście w RO z pewnością by się zainteresowali...
Jako, że ostatnie zdania wypowiedzi najlepiej zapadają w pamięć:
- przez większość czasu klimat fajny, w kilku mapach nie natknąłem się na bugi i gra wciąga jak należy
- fajne nowe modele i tekstury, dźwięk broni
- pomysł jest zajedwabisty i mam nadzieję, że wyjdzie "z bety"
- trzymam kciuki, niecierpliwie czekam na fulla mając jednocześnie nadzieję, że wśród graczy przeważają tacy, którzy do momentu pojawienia się wersji 1.0 będą utrzymywać "scenę" moda przy życiu, bo ja gram póki co w vanilla RO i odpuszczam sobie na razie mody.
-
Zaimplementowanie gry w wyszukiwarkę ro byłoby dobrym pomysłem, tutaj zgodzę się z Tobą Wrona. W sumie dla mnie wszystkie dotychczasowe mody mogłyby być "odpalane" z wyszukiwarki Red Orchestra.
Jednak jeśli chodzi o wydanie bety...cóż, mod tworzony jest przez niewielką ilość ludzi dla niewiele większej ilości:D Po to są właśnie udostępniane bety by sami gracze znaleźli błędy, tak by twórcy mieli miej roboty. W końcu robią to za free...
-
Hmm trudno powiedzieć, nowa broń ładnie wygląda i po patchu ma fajne odgłosy, poza coltem i FG 42. Moje największe zastrzeżenie budzą mapy które dziele na: z ładnym wyglądem(tutaj zaliczam mapy z atakującymi mosty amerykanami i Brytyjczykami niszczącymi działa w bunkrach i zdobywanie przez nich mostu pegazus) i grywalne ale straszące swoim wyglądem – tu przykład mapy z Brytyjczykami zdobywającymi port.
I tak pierwsze choć ładne oznaczają jedynie parcie na przód gdzie brak jest jakiś alternatywnych dróg by zajść wroga z boku, i wygrywa ten co ma mniejsze lagi. Drugie choć bardzie przypominające prawdziwe pole bitwy z powodu alternatywnych dróg dojścia do celu, sprawiają swym wyglądem wrażenie map zrobionych w 5 min.
-
Witam,
Mam wielką prośbę Szefa Barta. W związku z tym, że DH wydaje się robić coraz większą furorę pośród RO-wej braci i powstaje coraz więcej mapek, czy byłbyś tak uprzejmy i przygotował paczuszkę z mapami do DH ? Na pewno nie tylko ja będę Ci bardzo wdzięczny za to. Pozdrawiam serdecznie !
-
Hehe no nie będzie problemu ale zauważ, że w miarę szybko powstają nowe bety map do DH, co oznacza szybkie zestarzenie takiej paczki, ze względu na sobotnią rozgrywkę z Węgrami mam(y) zamiar z Serpą stworzyć jakiś pakunek, ale jeszcze nikt na jego pytanie w komentarzach do spotkania nie odpowiedział ,a na miarodajną ankietę chyba za późno więc po prostu ustalimy coś odgórnie i się zrobi...:)
EDIT: Pierwszy DH-MapPack już do ściągnięcia z odpowiedniego działu Mapowiska
-
Na DHowej wersji Goerlitz umowilem sie z jakims Niemcem w Panterze, ze nie bedzie strzelal i pozwoli mi wyprobowac moc Shermana. Od frontu i z boku pod skosem mogłem mu SKOCZYĆ. Frustrujące jak diabli.
Do tego na kilku mapach efekty rozplywajacych sie tekstur... Wiem, ze takie byly realia, ze amerykanskie czolgi mialy trudne zadanie, ale frustracja przytlacza... a wspoldzialanie w grze kuleje, a przydaloby sie we 3 - 4 Shermany na Pantere...
Tymczasem MN rzadzi.
-
kurcze szkoda ze po stronie niemieckiej sa w wiekszosci cieżkie czołgi,jakos to troszke dziwne , wiecej niz na wschodzie zawsze myslałem ze na ruskim froncie stacjonowało 80 % niemieckich dywizji a na zachodzie 20 %(rezerwy) a jednak Dh masterzy maja inna wizje historii ?:no
-
mnie tam nawet sie podoba Dh tyle ze pingi duze mapy dosc zbugowane i jakos tak brakuje klimatu w tym modzie:no jakos tak bardziej wole mare nostrum :yes jak dla mnie najlepszy mod na razie choc tez nie pozbawionny bledow:dozingoff
-
Na niektorych mapach przesadzili :(( pantera vs jeden sherman czy to ma sens??
-
Co do mapy gorlitz:
Po pierwsze, mapa robiona nie przez zespół DH, tylko przez nieznanego mapera, wiec jego się pytajcie.
Po drugie, po to masz bazookę, żeby zajść czołg od tyłu. Strzelasz i zapominasz.
..................................................................................................................................................................
Cóż, Niemcy mieli lepsze czołgi, ale ich przewaga liczebna zniechęca do gry.
Co do samego moda, wole MN z tego powodu, że Dh jest niedopracowane, ponieważ na niektórych mapach, płynność gry spada mi z 80 do zaledwie 14 klatek na sekundę. Dziwię się bardzo, że nawet po zmniejszeniu detali graficznych na najniższe, różnica wynosiła 3 klatki/s. Jest to główny powód, dla którego nie gram w DH.
PS: czy u was jest to samo ?
-
Nie mam tak samo. Czasem rzeczywiście liczba klatek trochę spada ale... cóż Red Orchestra sporo wymaga od procka a DH tym bardziej - mapki są fajnie zrobione i dość spore.
Jak dla mnie - najlepszy mod do R.O - Mapki MN są biedne...A w CC nierówne - Nalchik wymiata a np Ardon jest przekombinowany.
-
Dopiero co zaczynam swoją przygodę z RO. Na jakich mapkach można spotkać mój ulubiony niszczyciel czołgów Jagdpanther ?
-
Jak zmienisz avatar to ci powiem.....
-
Dopiero co zaczynam swoją przygodę z RO. Na jakich mapkach można spotkać mój ulubiony niszczyciel czołgów Jagdpanther ?
Mapka nazywa się "antyfachist" z polskiego będzie to SPIERDALAJ! A domyśl się za co, bo to już chyba przestępstwo...
-
Przepraszam jeśli to kogoś uraziło. Rozumiem że nigdy nie gracie po stronie niemieckiej i SPIERDALA* piszecie też do twórców gier którzy wykorzystuję swastykę w grach ? Karalne jest wykorzystywanie swastyki w celach propagandowych jeśli się nie mylę. Jeśli to taki kłopot to już zmieniam avatar .
-
W Polsce obowiązuje zakaz rozpowszechniania symboli faszystowskich i komunistycznych. Art. 256 mówi, że "kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch". Regulamin forum też tego zabrania. Radzę go przeczytać.
Dodanie nazistowskiego awatara czy założenie koszulki typu "nazi rulz" i paradowanie w niej po mieście jest propagowaniem ideologii nazistowskiej.
Twórcy filmów, gier itp.; zastrzegają, dołączają klauzulę do umowy że ich wyrób będzie jedynie wykorzystany do działalności teatralnej, edukacyjnej czy growej i że nie odpowiadają za działania osób trzecich wykorzystujących ich dzieło czy jego fragmenty w nieodpowiedni sposób.
Poza tym jest coś takiego jak wrażliwość społeczna (oczywiście chodzi o aspekt historyczny) i niektórzy z różnych powodów reagują tak czy inaczej. Pewnie na tym forum jest wiele osób którzy mają dziadków. którzy z kolei doświadczyli swastyki i odbiło się to na rodzinie w róznoraki sposób z konsekwencjami do dzisiaj itp,; tak jak w moim przypadku.
Ale rozumiem, że każdy może się pomylić, lub po prostu później dorosnąć.
PS. Proszę nie przeklinać na forum. Sytuację i reakcję rozumiem ale zawsze można załatwić to inaczej.
-
Proszę nie przeklinać na forum. Sytuację i reakcję rozumiem ale zawsze można załatwić to inaczej.
Tak jest!