RedOrchestra.pl

Linia frontu => Serwery Red Orchestra => Topic started by: _KaszpiR_ on 04 May 2007, 00:48:20

Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 04 May 2007, 00:48:20
Veni, napierdalani ale vici
mialem ostre jazdy podczas aktulazacji, szkoda gadac, zamiast 10 min, zajelo mi to 2h.
jakies bledy poprawie dzisiaj po poludniu.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 04 May 2007, 10:54:54
Na serverze znajduje się już wersja 2.065. Dodam, że server będzie na bieżąco aktualizowany jeśli chodzi o ten mutator. Być może znajdą się na nim same mapy czołgowe. Czas pokaże. W razie jakichkolwiek błędów, proszę pisać.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Desperat on 04 May 2007, 11:39:36
no i cacy  Bydym mieli kozak serva :D
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 04 May 2007, 12:11:49
Tylko jak chcecie zrobic zeby ludzie na niego wchodzili jak malo kto o nim wie a jesli juz to wejda 1-2 osoby i po jakims czasie sobie pojda. Zeby ktos zechcial wejsc na serwer z listy serwerow to musi byc przynajmniej z 10 graczy na serwerze zeby przyciagnac ludzi bo inaczej taki ktos zamiast grac w 3 osoby wejdzie se na inny serwer z 30 graczami. Zreszta Wiekszosc ma swoje ulubione serwery w zakladce favorites i nie szuka nowych. Dobrze by bylo gdyby bylo max 32 osoby bo do 22 osob serwer to tez slabo przyciaga ludzi.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 04 May 2007, 12:24:37
Niestety, jak na razie trzeba grać na 22 slotach. Gdy jest więcej server laguje i grać się nie da. Musi być kompromis.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 04 May 2007, 13:53:53
Wiec moze by tak dodac narazie Orel (teraz jest nowa wersja z poprawionymi bugami, szczegoly w linku ponizej) i Black Day July? Aha i dobrze by bylo wylaczyc to ze nie mozna drugi raz na ta mape glosowac. Niektorzy chca grac tylko mapy czolgowe i bez sensu bedzie jak zeby zagrac znowu na Orel trzeba najpierw rozegrac reszte map...

http://fkmod.com/forums/showthread.php?t=14798
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 04 May 2007, 23:02:15
specjalnie ustawilem aby ostatnich 3 map nie mzoan bylo glosowac.
czemu?
dzisiaj pomimo restrykcji juz rozegrano same danzigi i odessy i kilka pozostalych. ile mozna...
a pare osob juz nawet zaczelo narzkeac....
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: pastor44 on 05 May 2007, 07:34:21
wedlug mnie powinien byc serwerek nawet z niewielką iloscia slotów ale rozgrywany na malytch i srednich mapach
czolgowych z mutkiem AB
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 05 May 2007, 10:13:42
pastor te mapy arad, ogledow sa nudne. Ludze chca grac na takich mapach jak Orel, bo gra jest bardziej ciekawsza, nigdy nie wiadomo gdzie moga byc jakies czolgi, mozna robic przerozne zasadzki ktore na takiej mapie jak arad nie mialy by az takiego sensu bo kazdy wie gdzie miej wiecej spodziewac sie czolgow. Owszem da sie zaskoczyc przeciwnika ale to nie to samo, na wiekszej mapie to jest prawie jak symulator czolgow, trzeba bardziej kombinowac i grac zespolowo. Na Ogledow i Arad to jest tylko taka naparzanka co sie po jakims czasie robi strasznie nudna a jak straci sie czolg to nic wielkiego bo zaraz ktos se wezmie nastepnego i  bedzie na miejscu za chwile. Moze i dla niektorych ta mapa moze sie wydawac za duzo ale trzeba sie poprostu przyzwyczaic. Walka i tak rozgrywa sie w polowie mapy (glownie w Central Heights) a to nie jest az tak daleko, zreszta jak zginiesz ale przedtem cos ubiłeś to juz ma sie ta satysfakcje ze nie tylko ty musisz dojezdzac do flagi. Na takiej mapie jest przedewszystkim duzy ruch manewrowy a to jest bardzo wazne w walkach pancernych.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wiciu on 06 May 2007, 22:39:13
Quote
Mati :
Niestety, jak na razie trzeba grać na 22 slotach. Gdy jest więcej server laguje i grać się nie da. Musi być kompromis.

Hmm juz proponowałem Kaszpirowi testowe odpalenie RO na innej maszynie (dokładnie przez momentem ta propozycja padła). Byłoby wtedy te 32 sloty z gwarancją 0 lagów. Ale jest jedno ale...
społeczność RO w PL nie chce grać na polskich serwerach.
No jakoś trudno mnie przekonać że Polscy gracze przestaną uciekać na zachód... mimo że mają do dyspozycji np serwer w INEI który nie dość że ma doskonałe łącza na cały świat, to jeszcze rozsądnie podchodzimy do tematu obciążeń maszyn grami ( nie przeginamy pały i przedkładamy jakość nad ilością).
Hmm to testowe przeniesienie trwałoby gdzieś powiedzmy 1.5 miesiąca .. może miesiąc. I w sytuacji kiedy gracze mimo dobrych warunków do gry, nie będą chcieli u nas grać, testy zakończyły by się całkowitym zamknięciem tematu RO w zasobach INEA. Po prostu nic lepszego w PL nie zaoferuje się graczom w RO, ponad to, co my możemy zaproponować.   Tak mi się wydaje na tą chwilę. Może się mylę (ale pewnie nie :).
Tak więc przyszłość tego serwera leży tylko i wyłącznie w rękach graczy. :)
Jesteście społecznością i fanami tej gry ? No to weźcie sobie to pod uwagę. Nie kasa.. nie brak chęci społeczności graczy w INEA.. ale wy sami możecie utopić tę grę w PL. Nikt nie będzie  trzymał procesów gier w które nikt nie chce grać.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Czarny_[FH]_pl. on 07 May 2007, 00:25:01
co do ilosci graczy to dzisiaj nie moglem sie wbic na serwer bo byl przewaznie FULL!!! ,bylo takze duzo zagranicznych graczy takze nie jest zle :)))Przydaloby sie troche wiecej map pancernych -w koncu mamy serwerek z modkiem AB:))
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 07 May 2007, 05:51:11
na "pancernych" mapach nie będzie tylu ludzi. poza tym jest aster ze sporą ilością map czołgowych który najczęściej stoi pusty. przez pt-sob i niedzielę pograłem trochę na INEI i rzeczywiście było trochę ludu. grywane były w kółko te same mapy stalin-odessa-gdańsk-krasnyj-basovka. I tylko to, że można było głosować co chwilę na te mapy trzymało graczy na serwerze. Ze 2-3x może był grany oględów na którym runda trwała max 5-10min. Wątpię czy znajdziesz graczy na mapy typowo czołgowe (Arad "nie szedł" ani razu). Czołgowe mapy są po prostu nudne bo ro nie była pisana pod "czołgowy kursk" tylko pod piechotę, czołgi dodano po to aby urozmaicić grę. Atak czołgami+wsparcie piechoty jest w niemożliwy do przeprowadzenia na publikach-tam każdy w zasadzie gra sam.
Jeżeli na INEI mają bywać gracze to lepiej nic nie zmieniać. Należy pamiętać, że lepsze jest wrogiem dobrego.
A co do serwera 32 slotowego to moim zdaniem szkoda zachodu na odpalanie tej maszyny. Wystarczą obecne 22 sloty.
A co do uciekania polskich graczy na zachodnie serwery to bodajże Yankes gdzieś w innym temacie forum zauważył, że powodem może być niski poziom gry na polskich serwerach. I tutaj się z nim zgadzam w zupełności.
Niech główni admini pomyślą jak ich ściągnąć z powrotem.
Jak serwer będzie "obłożony" w 90% przez cały czas, to będzie można pomyśleć nad zwiększeniem ilości slotów.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 07 May 2007, 09:45:57
Wedlug mnie ludzie glownie ida na zagraniczne serwery ze wzgledu na mala ilosc slotow na polskich serwerach. Bo czy na polskich serwerach jest az taki niski poziom to nie jestem tego taki pewien. Jasne ze zawsze sie jacys znajda ale na zagranicznych serwerach jest to samo, za to na polskich bardzo czesto graja ci z klanu AC i wiele innych osob ktorzy juz maja spore doswiadczenie. I dopoki bedzie tam tak malo slotow to wole se pojsc na inne serwery, zreszta nie rozumiem dlaczego nie mozecie dodac chociaz do 28 slotow jak wczoraj widzialem ze przy max 22 na INEA wszyscy mieli pingi ponizej 100. Na serwerze RGN wszyscy maja po 150-300 i mowia ze jest ok, te 6+ osob nie zrobilo by chyba tak duzej roznicy a nawet jakby bylo 32... A co do gry czolgowej to zalezy dla kogo, w tej chwili jest bardzo duzo osob ktorzy graja codziennie tylko czolgami bo piechota juz im sie znudzila. A te mapy Orel, BlackDayJuly nie rozumiem czemu nie chcecie je dodac? Przeciez kto nie bedzie chcial na nich grac to se zaglosuje na inna mape co za problem ????????? Zreszta duzo ludzi szuka serwerow z AB i mapami czolgowymi wiec nawet by jeszcze wiecej przyciagnelo ludzi bo te mapy Stalingradkessel, basovka itd. sa na wielu serwerach i nie ma problemu zeby se na nich pograc. Juz jest serwer Aster z tymi mapami i jakos malo kto na niego wchodzi, a jest on znacznie dluzej od INEA wiec jest bardziej znany...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 07 May 2007, 10:51:09
Quote
Alex :
(..) Jak serwer będzie "obłożony" w 90% przez cały czas, to będzie można pomyśleć nad zwiększeniem ilości slotów.


Dokładnie. Teraz nie ma za bardzo sensu. Trzeba przyciągnąć Polaków na polskie servery. A gdy się już ich przyciągnie, to się pomyśli co dalej.

Quote
daj5zl :
(...) I dopoki bedzie tam tak malo slotow to wole se pojsc na inne serwery, zreszta nie rozumiem dlaczego nie mozecie dodac chociaz do 28 slotow jak wczoraj widzialem ze przy max 22 na INEA wszyscy mieli pingi ponizej 100. Na serwerze RGN wszyscy maja po 150-300 i mowia ze jest ok, te 6+ osob nie zrobilo by chyba tak duzej roznicy a nawet jakby bylo 32...


Już był taki jeden co zwiększył o 2 sloty server i były niezłe jaja...

A co do map czołgowych, to Kaszpir z tego co wiem, w najbliższym czasie ma wrzucić na server Orel i BlackDayJuly.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: plonek on 07 May 2007, 11:04:43
jak prawie nikt podczas gry nie chce głosować na czołgówki (a jak już zostaje jakaś wybrana to połowa ludu opuszcza serwer), a Orel i BDJ to już męka grając 5 vs. 5 . Dla tych co lubują się w tych mapach są serwery gdzie mogą to grać non stop, a dodanie tych map  na INEE czy ASTER-a nie przyciągnie, ale tylko odstraszy graczy
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 07 May 2007, 11:16:40
Wola ludu... Jeżeli zagłosują, to grają - proste.

Tak jak pisałem, "z tego wiem" będą dodane te mapy. Tak więc mogą, ale nie muszą.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 07 May 2007, 11:29:12
Masz aster z mcp i customami który stoi wiecznie pusty. a co do szukania przez ludzi map z AB+czołgowe to dziw, że tego astera nie mogą jakoś wykryć. Nie łudź się, że w przypadku gdy na serwer INEA zostaną dodane mapy typu orel czy black to ludzie zaraz będą na nie głosować. Dla mnie osobiście gra na tak wielkich mapach jak orel czy nawet blackday to strata czasu. dosłownie. jechać czołgiem przez 2 min. na jakąś kampę tylko po to aby zostać odstrzelonym i zaczynać od nowa tę "jazdę" to zupełny bezsens. Podejrzewam, że większość "starych" graczy woli "poganiać" z mp czy półautomatami na stalingradzie czy gdańsku. Zaczynając 4:4 grę na stalingradzie czy odessie po 5-6 min serwer jest już pełen. W przypadku zmiany mapy na czołgową (może oprócz oględowa) elekt jest odwrotny.
Znam kilku bardzo dobrych graczy którzy tak jak ja mapy "czołgowe" i tym samym serwery "czołgowe" omijają dość dużym łukiem i grę 1x w tygodniu na takim aradzie traktują jako przerywnik pomiędzy stalinem a stalinem lub odessą a gdańskiem.

ps. nim napisałem ten post Plonek i Mati dodali co nieco od siebie. Plonek ma 100% racji. A Mati ma pewnie dobre informacje co do dodania map czołgowych na serwer. Gracze znów po chwilowym powrocie na serwer INEA uciekną na dobre zachodnie serwery gdzie nie ma tego typu map czołgowych a gra się tylko na grywalnych mapach.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 07 May 2007, 11:39:54
Moja odp. była w stosunku do plonka, gdyby gracze wybrali daną mape. To czy będą głosować, czy nie, to ich sprawa.

Pfff... Gdańsk, Stalingrad, Odessa. Kurwicy dostaje jak mam grać po raz 10 w danym dniu te mapy. No ile można...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Czarny_[FH]_pl. on 07 May 2007, 11:43:55
hmm jesli dalej bedzie takie podejscie ludzi do map czolgowych to nie pozostanie nic innego jak przejsc na mod Forgoten Hope 2 ,jesli w koncu wyjdzie:)) a tak pozatym nie rozumiem naszych graczy gdyz jest juz stale zapelnionych nawet kilka zagranicznych serwow tylko!!! z mapami czolgowymi i modem AB + nowe rewelacyjne mapy gdzie na prozno szukac w mapowisku w sekcji download ale jest to chyba spowodowane tym ze sa to naprawde nowe mapy - status bety ale za to jakze grywalnych:)) Poza tym pokaz mi Alex inna gre gdzie tak mozna pozarzynac po sieci czolgami z drugiej wojny i to w nowej oprawie graficznej ,dlatego powtarzam nie rozumiem naszych graczy:))
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 07 May 2007, 12:25:32
Quote
Mati :
Moja odp. była w stosunku do plonka, gdyby gracze wybrali daną mape. To czy będą głosować, czy nie, to ich sprawa.

Pfff... Gdańsk, Stalingrad, Odessa. Kurwicy dostaje jak mam grać po raz 10 w danym dniu te mapy. No ile można...



Do znudzenia. Jak kogoś nudzi zawsze może isć na aster z czołgami.

A tak nawiasem mówiąc to Misiek mógłby dać jakiegoś vota z zapytaniem czy na INEi mają być mapy czołgowe czy też nie. Sprawa sama się rozwiąże i zdecydują ci dla których ten serwer (teoretycznie) został założony.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 07 May 2007, 12:41:13
Moze i macie racje z tym ze po zmianie mapy na Orel polowa ludzi wyjdzie. Bo wciaz jest tych graczy wiecej ktorzy wola pograc jako piechur w koncu RO to nie jest symulator czolgow. Ale mimo to wiele graczy przerzerzuca sie na czolgi na powaznie, ja tez kiedy pierwszy raz gralem na Orel wogole mi sie nie podobalo to ze mapa jest tak duza. Ale z czasem kiedy nauczylem sie grac czolgami checi sie zwiekszyly, poprostu trzeba umiec grac czolgami wtedy sie gra swietnie. Dzieki temu ze mapa jest tak duza ludzie graja bardziej ostroznie, ja jak widze przed soba przyjacielski czolg to zawsze jade za nim tak ze on pierwszy dostanie trzeba poprostu kombinowac na wszelke sposoby i dlatego jak ludzie graja bez zadnych taktyk jadac wprost na flage gdzie jest pelno wrogow to jasne ze taka gra moze sie nie spodobac. Juz nieraz nie tracac zycia na BDJ znsizczylem 3 tygrysy bedac w T34/76 oczywiscie z pomoca. Potem jak ktos wkoncu wpakowal mi pocisk to w czasie dojazdu do flag nie mialem zadnych nudnosci bo po takich sukcesach to jest poprostu nie mozliwe. A co do tych slotow to naprawde +2 sloty az zwiekszy ping z 80 (jak wczoraj bylo przy 22) do np 150? Przeciez to nie mozliwe.. A nawet gdyby ping byl do max 150 to nie bylo by az tak zle
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 07 May 2007, 12:44:39
Pare uwag
1. 'zwiększenie slotów z 22 o +6 nie powinno być problemem'
nie znasz całej prawdy o danym serwerze, powinieneś wiedzieć, ze teraz na INEI działa na tej samej maszynie RO, COD2 oraz ET, z czego teraz RO zżera przy pełnym obciążeniu 90% jednego procesora. Obciążenie zależy od serwera gry i mapy, prawe powiedziawszy robiliśmy testy z ilością slotów - RO sobie jako tako radzi bo moc obliczeniowa procesora juz dobija do 100% i nie ma szansy aby bylo lepiej -  bedzie lag. O ile RO w miare radzi sobie z lagami ale starczy zobaczyć co sie dzieje na asterze jak jest dużo luda i czołgi - pingi drastycznie skaczą do góry i sa lossy, przesunięcia i dziwne akcje.

po drugie fakt ze serwer RO nie jest sam ma wpływ na inne serwery gier - w momencie jak RO wcina 100% jednego procesora to cześć procesów na drugim procku dostaje przycięcia - wtedy w grach na właśnie drugim rdzeniu dostają czkawki od razu odczuwalnej w grze przez wszystkich - na przykład slinik quake3 jest o wiele bardziej czuły na lagi i od razu fani ET placza, ze laguje. Jakby tam byl serwer CS byłby jeszcze tragiczniej.

zmiana slotow do 26 byla juz jakis czas temu tragiczna i zrobiło sie nieźle zamieszanie a serwerach bo zaczęło WSZYSTKO lagowac, a wierz cie mi ze nic bardziej nie zniechceca jak wszyscy gracze czuja ze serwer rwie.

co wiecej twierdzenie ze im wiecej graczy na mapie tym lepiej nie ejst prawda - popatrzcie sobie na opisy map i charaketrystyke - czesto podawana jest optymalna ilosc graczy. Przy malych mapach jak jest malo graczy gra sie kameralnie, ale nie oznacza ze zle, ja osobiscie uwazam ze gra sie o wiele lepiej - mozna sie wczuc w walke bo tu kazda osoba sie liczy, kazdy ruch, kazda kula. jak jest za duzo graczy to calosc zamenia sie w rzeznie i wiekszosc starc wygrywa sie tak naprawde tylko granatami. a mapy ktore totalnie nie sa przystosowane do duzej ilsoci graczy to juz zupelnie co inengo - tam ludzie czesto maja problem ze zmieszczeniem sie na mapie - np 8v8 na fullmj to moim zdaniem koszmar.




2. mapy czolgowe jak orel i bdj
obawiam sie ze jak na razie jest problem z iloscia graczy na serwerach RO, packowanie customow dziala roznie.
- fani piechoty - a jest ich raczej wiekszosc - plączą z powodu byle czolgowki (vide arad i ogledow), a jak jest custom czolgowy to w ogole odpadają.
- nieobeznani rezygnuja z downlaodu mapek bo nie chca czeaca  potem nie wiedza co sie dzieje
- osoby obeznane wiedza ze mala ilosc graczy na mapach 32 osobych jest nudna, do tego by miec serwer 32slot trzeba miec silny serwer.

osoby zainteresowane tylko czolgowymi moga na necie znaleźć zagranicze (w szczegolnosci) serwery gdzie gra sie tylko czolgowe.
dlatego na INEI na razie na pewno nie bedzie orela ani bdj.




3. ciagle danzig-odessa i takie tam
- coz, gracze przychodzą i odchodza, wybierają czesto mapki na ktora maja ochote, ci pewie graja po jedna dwie mapy i leca dalej. gorzej z  ludzmi co np pare godzin grają - fakt ze zagranie 4 razy tej samej mapy tego samego dnia moze zdenerwowac szczegolnie tych co graja klanowki
dlatego ja zawsze cisne inne mapy a nawet czasem forsuje zmiane mapy na cos innego bo mnie tez czasem sie rzygac chce.
kiedys ktos mi zarzucal ze nie mozna wybrac mapy z ostatnich 5. zmenilem na 3, ale chyba wroce znowu do 5 bo uwazam to za najlepsze rozwiązanie aby uniknac nudy i popadanie w rutyne. poza tym arad z armored beasts zupelnie ianczej teraz wygląda niz wczesniej.

4. poziom graczy
na serwerach pslkich nie ma tak tragicznego moim zdaniem poziomu - wielokrotnie zdarza sie ze spotykamy tam graczy z klanow ktorzy powoduja ze gra robi sie ciekawsza i trudniejsza, i wymaga od reszty graczy myslenia. wydaje mi sie ze czasem gracze wlasnie zwiewaja z serwera - szczegolnie ci co zaczynaja - bo ich stara wiara wymiata. Prawda jest taka ze tak jest w kazdej grze i tego sie nie zmieni. Serwerow CS jest dzika masa i sa od totalnych lamerow co nie wiedza jak myszka ruszac po serwery publiczne gdzie sa ostre zasady teamplay gdzie admini za byle odstepstwa wyrzucaja graczy nie stosujacych sie do regulaminu.

W ro jest inaczej bo jest mniej graczy, szczegolnie w polsce. Pokaze wam bardzo duzo mowiacy obrazek ze statystyk serwerow.

(http://img223.imageshack.us/img223/1791/rovsinea200705015uw4.gif)

Oznacza on tyle, ze od czasu gdy pare osob zaczelo wlazic na serwer INEA, to od razu wywietrzal serwer RO Aster. Oznacza to ze aktualnie w Polsce nie ma dostatecznej ilsoci graczy aby zapelnic 2 serwery....smutne!

Zasada prosta - sa gracze , znajdzie sie serwer, nie ma graczy, trzyma sie serwer ze 3 miechy jak jest pusty a potem szkoda pradu i jest zamykany - vide zamkniecie WSZYSTKICH serwerow cenegi kora wypuscila polska wersje gry.

Na szczescie tens tan rzeczy sie zmienia - czesc ludzi widze wrocila z zagranicznych serwerow i jak INEA sie zapchala to czesc ludzi przeskoczyla na reszte polskih serwerow. Dziekit emu czesc widzialem poszla na typowe mapy czolgowe, a wtedy na pozstalych serwerach zrobilo sie troche luzniej - a taki luz sciaga innych graczy.


Dlatego ja mam apel go graczy, aby nie uciekali na zagraniczne serwery jesli nie musza. Szczegolnie dotyczy to tych co graja ze znajomymi. Bardzo czesto jak jednoa osoba gra na jednym serwerze to podaza za nimi jescze kilku kumpli (potem czesto z tego jakis pzesudo klan sie robi). Dlatego jak jedna osoba wychodzi to przewaznie w ciagu 2 minut wychodza jgo kumple - nie raz widzialem jak serwer w taki sposob w ciagu 5 minut totalnie pustoszal i nie byla to wina nawet mapy! Jak macie uciekac najpierw ucieknijcie an polski serwer - co z tego ze pusty - za chwile pewnie przyjda gracze, starczy poczekac. Head admini przecierz nie zaciagna nikogo na serwer sila.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 07 May 2007, 13:22:06
Wszystko ok tylko teraz po co 2 takie same serwery. Mimo to ze fanatykow czolgow jest miej to juz lepiej by bylo gdyby zamiast 2 takich samych serwerow lepiej zrobic jeden pancerny drugi z piechota i nie bedzie problemow ze gracze ktorzy chca grac piechota zaczna wychodzic ze wzgledu na zmiane mapy Orel.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 07 May 2007, 14:06:08
Quote
daj5zl :
Wszystko ok tylko teraz po co 2 takie same serwery. Mimo to ze fanatykow czolgow jest miej to juz lepiej by bylo gdyby zamiast 2 takich samych serwerow lepiej zrobic jeden pancerny drugi z piechota i nie bedzie problemow ze gracze ktorzy chca grac piechota zaczna wychodzic ze wzgledu na zmiane mapy Orel.

Nie rozumiem Ciebie; przecież masz jeden serwer z mapami czołgowymi (Aster) wszelkich rodzajów :), jeżeli jest ich za mało to poproś Misia aby dorzucił jeszcze i te które Ciebie interesują.

No, _KaszpiR_ odwaliłeś kawał solidnej roboty pisząc tego posta :). Może lepiej nie zmieniaj tego vota z 5 na 3. Swego czasu ten temat był wałkowany na tym forum. Skończy się tak jak kiedyś: ludzie czekając na ulubioną mapę będą "przeskakiwać" na zachodnie serwery nie chcąc męczyć się na mapie zavotowanej raczej z konieczności niż z wyboru.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wujek|T3N54MC024W523 on 07 May 2007, 15:54:37
ano bardzo dobry post Kaszpira (w koncu ktos zaczal pisac tresciwie) uklarownil sytuacje w jakiej znalazla sie polska komorka RO :)

(daj5zl) >> czolgi paszoł won ;) za duzo palą :)

hehe panocki(i panie), jak kto jeszcze nie trybi to czas zaczac sie uczyc angielskiego
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 07 May 2007, 16:00:11
Ale chodzi o serwer tylko pancerny a nie z mapami typu Blitzkrieg, Tractorwork itd. Po za tym powinienen miec przynajmniej 30 slotow. Nie wazne czy bedzie troche lagowalo bo grajac czolgami to nie ma wiekszego znaczenia, mozna grac nawet z pingiem 400, pocisk poprostu troche pozniej wyleci po nacisnieciu fire, a w kierowaniu jakos nie trzeba sie wysilac na takich mapach jak Orel czy BlackDayJuly. Poprostu zeby serwer stal sie popularny musi byc w liczbie slotow ta cyfra "3" bo to przyciaga ludzi. Ze slotami 24 nikt nie bedzie wchodzil a jak bedzie serwer do 30 to i tak male szanse ze bedzie chociaz 20 graczy na serwerze wiec o duze pingi nie trzeba sie bedzie martwic.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: trawiator on 07 May 2007, 16:18:08
Quote
Po za tym powinienen miec przynajmniej 30 slotow

Ty chyba sobie nie zdajesz sprawy jaki trzeba mieć kosmiczny sprzęt aby te 30 slotów (i to jeszcze na mapach czołgowych) uciągnąć, do tego oczywiście KONIECZNIE Windows bo na Linuxie nie ma maszyny która uciągnie tyle slotów.

O ile problem samego sprzętu jest jeszcze do przebrnięcia to dostanie takiego sprzętu z zainstalowanym Windowsem (najlepiej 2003) jest już nie do obejścia.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 07 May 2007, 16:50:46
Co do wydajności - ten sam sprzęt z Linuksem pociągnie powiedzmy 26 slotów, ale na windows by pociągnął 32. Zwiększenie slotów jednak w grze powoduje często nie liniowe obciążenie a expotencjalne (wykładnicze): 8 graczy nie obiciąża serwer 2x bardzjiej niz 4 graczy, a raczej 2.5x (powiedzmy). Tak więc przy wyskokich ilościach slotów mała zmiana powoduje spore zmiany. Dlatego najsilniejsze procesory są potrzebne do odpalenia 32 slotów, a core2duo na 50. Aktualnie chyba nie istnieje procesor będący w stanie pociągnąć RO na 64 slotach nawet na Windows. Jedyna nadzieja w optymalizacji kodu silnika gry, to jest po stronie deweloperów gry.  z ilością slotów i wydajnością nie było by takiego problemu gdyby serwery UT2004 i w tym RO były wielowątkowe - wtedy szło by się w ilość procesorów/rdzeni a nie w częstotliwość. Niestety UT2004 na silniku UnrealEngine 2.5 NIE BEDZIE wielowątkowy z prostego względu - stara technologia, do tego juz nowa wersja jest na horyzoncie. W tym roku pobaczymy UnrealTournament 3 ( dawne 2007), który juz obsługuje wiele rdzeni - a to daje olbrzymiego kopa całości - o ile na technologii HT wynosi to jakieś 40%, na dual core jakieś 60% to na technologii Intel Core 2 Duo a potem Core 2 Quadro wynosi  jakieś 80% na rdzeń. Jes to kop taki, że jak porównałem wydajnośc mojego kompa w domu z naszym serwerem w pracy to zmiękłem - moj domowy komp kopał w dupę serwer sprzed 2 lat tak, że az strach. Tylko serwerowe roziwązanie Core to zabawa pow 15.000 zł o ile stacja robocza jest w kosztach 4.000zl.

prawda jest taka, że RO wyrosła z moda do UT2004, czyli oryginalna gra była pt rakietnica, minigun, jakies bronie plazmowe. Do tego ekipa zapaleńców programistów zrobiła totalną przeróbkę pod tytyułem bronie ptu karabi maszynowy, granat, pistolet. Z jednej strony jest to wielka praca całego zespołu przy tworzeniu grafiki,. modeli, map itd. Z drugiej cały silnik unreala działa na skryptach, na kompilowanym systemie klas z przeciążeniami, extensjami itd. Dla niewtajemniczonych oznacza to  tyle że jes tto bardzo elastyczne za cenę przędkości.

Totalna konwersja w zależności od stopnia odchyłu od oryginału będzie działać gorzej niż oryginał. Niestety ale silniki Unreal od samego początku są takie i natywnie były przystosowane na platformę Windows, potem na Linuxa bo firmy hostingowe nie są skłonne na hosting serwerów windows bo jest to potwornie kosztowne z powodu licencji na system operacyjny.

Metodą łotapologiczną - wyobraż sobie ze RO to formuła jeden, ma specyficzne podwozie wymagania itd. system operacyjny to tor po którym jeździ. Windows to tor dedykowany dla F1 - gładnkie tory, specjanie przygotwane - na takie trzeba wydac kupe forsty na utrzymanie, no ale za to nasz pojazd (gra) śmiga lepiej bo jest na taki tor dostosowana.
Mozna też pokusić się o inny tor (Linux), równie dobry ale juz niekoniecznie spełnaijący zasady F1 z powodu zbyt duzych wybojów na drodze albo przystosowaniay do innego rodzaju wyścigów. Nasza formuła też będzię jezdzić ale z pewną ograniczoną wydolnością bo nie będzie do tego rodzaju toru przystoswoana technicznie. ZA to jakieś inne pojady będą śmigać na takim torze bo właśni na taki są budowane.

Brak optymalizacji, adaptacja silnika do innego systemu operacyjnego niż docelowy  powoduje, że serwer na linuksie działa gorzej niż na windows. Za linuksem jednak przemawia masa plusów, gdzie głównym jest cena za serwer, a aktualne aplikacje darmowe nie ustępują (ba często przewyżsają możwiościami i wydajnością) aplikacje na Windows.

Realny koszt serwera na windows wynosi tyle, że 50% idzie na sprzęt, a drugie 50% na oprogramowanie Windows - licencje i ilości użytkowników, ilość procesoroów ma znaczenie. Do tego zabezpieczenia jak ajkieś firewalle, antywirusy, backupy, zdalna kontrola - wszystko kosztuje ekstra kasę. Nic dziwnego że masa ludzi wybiera Linuxa - różne dystrybucje, darmowe albo płatne z pomocą techniczną - jednak obcięcie kosztów o 40% już jest olbrzymim skokiem - można to wydac na inne rzeczy jak na ekstra  maszyny itd.

Powiedzmy że jest to serwer gry, czyli nie jest ważnę aż tak utrata danych, ni stostuje się więc jakichs zaawansowanych technik jak mirrroring, pamięci ECC, można władować mniejsze dyski, mniej ramu, za to wycisnąć kasę na lepszy procesor. Niestety ale platform serwerowych się nie podkęca - często w menu nie ma takiej opcji albo traci sie grwarancję.
Teraz taki serwer kosztuje jakieś 8.000zł razem z obudową, i bebechami. Teraz firma hostingowa stoi przed dylematem - kupić esktra serwer i psotawic dwa linuksy, czy nie kupowac drugiej maszyny a kase wydac na serwer Windows 2003, a zabezpieczenie tego i dostosowanie sryptow będzie ksztowało jescze ekstra...

Co inengo płacic zespołowi graczy za slot za miesiąc, a co inengo gdy serwer publiczny gracze dostają za darmo w celach często promocyjnych firmy hostującej, jak to np ma miejsce w przypadku INEA czy Aster.pl

Edit:
Trawiator, to nie problem jak masz pieniądze, ale trzeba je mieć - żeby je zdobyć to jest problem.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: trawiator on 07 May 2007, 17:23:47
Quote
Trawiator, to nie problem jak masz pieniądze, ale trzeba je mieć - żeby je zdobyć to jest problem.

To ci dopiero ciekawostka? Naprawdę?

Ja pisze o nas, o naszych polskich warunkach, więc to logiczne że nie mamy kasy.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 07 May 2007, 17:28:43
X)
u nas nadal po macoszemu sie traktuje esport, czy promocje w interenc innymi metodami niz standardowe. Ale to sie powoli zmienia z przyczyn takich, ze przychodzi firma zza chodu, niekoneiczne z duza kasa ale wprowadza sprawdzone techniki owocujace dochdami po jakims czasie, a nie zyskiem z kopyta.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wujek|T3N54MC024W523 on 07 May 2007, 17:55:31
Kaszpir jakim prawem (moralnym, bo zadnym innym, jestes tylko adminem) poprawiasz moje posty. naprawde szacunek, szkoda ze od razu ortami sie nie zajales, interpunkcja i brakiem polskich liter, zaprzestajac tylko na swym przerosnietym ego.
zlosliwy chcesz byc, cos mi chciales pokazac? przeskanuj cale forum i popraw wszystko na swoj jedyny sluszny poglad.
rozumiem ze ta strona to cale Twoje zycie ale moglbys sie czasem opanowac.

peace & love
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 07 May 2007, 18:20:48
sorry, porawialem tylko moejgo nicka, jestem na jego punckie drazliwy
az takim chamem nie jestem aby przeinaczac totalnie posty.
masz racje, od tera bede sie opanowywal
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wujek|T3N54MC024W523 on 07 May 2007, 18:34:06
jakbys sie zwal Adam Cipa (jest taki pan, widzialem w telewizji) to nauczyl bys sie byc mniej drazliwy, albo zmienil nick:P

przeprosiny przyjete, na Twoje szczescie jednak masz honor i godnosc, bo juz myslalem ze Olka zadaje sie z jakims dupkiem i co gorsza moim imiennikiem;)

pzdr
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wiciu on 07 May 2007, 19:56:12
Quote
_KaszpiR_ :
X)
u nas nadal po macoszemu sie traktuje esport, czy promocje w interenc innymi metodami niz standardowe. Ale to sie powoli zmienia z przyczyn takich, ze przychodzi firma zza chodu, niekoneiczne z duza kasa ale wprowadza sprawdzone techniki owocujace dochdami po jakims czasie, a nie zyskiem z kopyta.

No tak.. wtrące swoje parę gorszy choć zdaję sobie sprawę że to offtopik :). Otóż sytuacja wygląda jeszcze gorzej. INEA jest typowym miejskim providerem. Obecność serwerów  gier w jej zasobach to nic innego jak tylko obciążenie maszyn, i zjadanie łącz ( choć ten ruch generowany przez gry jest w skali takiej firmy niezauważalny). W związku z tym trudno przekonać providera do tego że WARTO zasponsorować publiczny serwer gry. Gdyby taka inea sprzedawała swoje usługi w skali kraju to może faktycznie byłoby łatwiej. Ale INEA tego nie robi.. i adresuje swoje usługi do rynku lokalnego (wielkopolska). Jak przekonać taką firme o "konieczności" wywalenia tych minimum 8000 zł na serwer gry skoro dzięki temu dowie się o INEI 100 ludzi w POLSCE gdzie połowa pochodzi z Przemyśla a pozostali ze Szczecina a tylko 2 z Poznania.  Wyżebrane zasoby można utrzymać tylko i wyłącznie dzięki solidności, poszanowaniu tego co się otrzymało i ekonomicznemu zagospodarowaniu zasobów. Bardzo łatwo sprawić by serwer który ma być " reklamą" stał się gwoździem do trumny.

Co do firm stricte hostingowych... faktycznie nie jest tak źle. W sieci widać sporo serwerów publicznych stawianych przez GN, PP czy też WR. To że nie ma naprawdę potężnego serwera dla RO to wina nie tych firm wynikająca z krótkowzroczności albo skąpstwa, ale tego że nie ma rynku dla serwerów RO.  Trudno hostować grę w która nikt nie chce grać. W świetle tego wylobowanie w takich firmach porządnego mocnego serwera jest rzeczą niemożliwą. Może nawet mógłbym się podjąc jakiś rozmów z nimi.. ale wiem że nie mam żadnych kart przetargowych.
Dlatego w PL mamy serwery jakie mamy. A te które są (mówię o RO) utrzymywane są tylko i wyłącznie dzięki uporowi fanów i wkładowi pracy paru ludzi i udziału nielicznej społeczności graczy.
Ale wiecie.. nie ma co wplatac w te dyskusję tematu kasy.  Klany nie chcą się zrzucać po 5 zl miesięcznie na serwer klanowy a co dopiero mówić o jakiś publikach. Dla mnie najważniejsze jest to że ktoś sie tym interesuje.. czyni to z zaangażowaniem i z pasją.
Po prostu męska zabawa w granie. ;)
Jeszcze raz sorki za offtopa.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 07 May 2007, 21:42:36
Nie wierze ze gdyby bylo zwiekszone np. do 28 slotow to ping zwiekszyl by sie dwukrotnie. Dzisiaj grajac przy 22 ping byl ponizej 50!! A piechota da sie grac spokojnie do pingu 150. Na innych serwerach grajac w 10 osob mialem ping 150-200, a po jakims czasie jak sie zwiekszylo do 28 ping byl 250-300. Wiec to niemozliwe ze jak INEA by miala np. 30 slotow to by sie porobily takie lagi ze wogole by sie nie dalo grac...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 08 May 2007, 10:35:39
Quote
daj5zl :
Nie wierze ze gdyby bylo zwiekszone np. do 28 slotow to ping zwiekszyl by sie dwukrotnie. Dzisiaj grajac przy 22 ping byl ponizej 50!! A piechota da sie grac spokojnie do pingu 150. Na innych serwerach grajac w 10 osob mialem ping 150-200, a po jakims czasie jak sie zwiekszylo do 28 ping byl 250-300. Wiec to niemozliwe ze jak INEA by miala np. 30 slotow to by sie porobily takie lagi ze wogole by sie nie dalo grac...


Nie wiesz co mówisz. Grając klanówkę przy pingu 150-170 wobec 40-60 przeciwnika nie masz specjalnych szans na sukces. Gra na takim pingu to męczarnia. Wszyscy pouciekaliby z tego serwera. _KaszpiR_ & Wiciu wiedzą co robią, a Ty po prostu przyjmij to do wiadomości, że nie ma szans w chwili obecnej na zwiększenie ilości slotów. Zresztą nie ma chyba takiej potrzeby...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 08 May 2007, 11:35:43
Dobrze ale skoro z 10 do 30 graczy na innym serwerze ping zwiekszyl sie tylko o 100 (nawet przesadzilem, ping 150-200 byl juz grajac w kilka osob, a jak byl full to ping byl okolo 250) to tym bardziej nie mozliwe ze na INEA gdzie z 22 osobami na serwerze jest ping 50 to po zwiekszeniu do np. 28 slotow zwiekszy sie ping do 150...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 08 May 2007, 12:38:00
Nie rozumiesz co się do Ciebie mówi... INEA nie zwiększy na razie ilości slotów i tyle.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 08 May 2007, 13:31:05
To Ty nie rozumiesz. Moj poprzedni post nie mial na celu zwiekszenia slotow tylko mowie o tym ze dodanie kilku slotow wedlug mnie nie zwiekszylo by az tak pingu ze porobily by sie straszne lagi..
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Czarny_[FH]_pl. on 08 May 2007, 14:06:19
Panowie cieszmy sie ze wogole sa jakies polskie serwery:)))))))
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 08 May 2007, 16:48:32
Quote
daj5zl :
To Ty nie rozumiesz. Moj poprzedni post nie mial na celu zwiekszenia slotow tylko mowie o tym ze dodanie kilku slotow wedlug mnie nie zwiekszylo by az tak pingu ze porobily by sie straszne lagi..


niestery ale kompletnie nie zrozumiales mojego wywodu
zwiekszenie slotow ma 2 efekty
- zwiekszenie pingow w RO, co mozna przezyc.
- lagi na pozostalych serwerach gry - call of duty 2 i enemy territory. tutaj nie bedzie pomiluj od strony tych gier - szczegolnie ET, gdzie gracze sa non stop, i w wykinu lagow od razu by wyskoczyli z pretensa czemu to RO ma wiecej slotow niz ET - przeciez maja do grania na tym serwerze rowne prawo jak gracze RO.

dzieki twoim propozycjom na RO moze i bylo by wiecej slotow ale bylyby lagi, co wiecej na jescze 2 innych serwerach bylby lagi. majac 1 procesor dwurdzeniowy obiciazony w 100% kazdy, nie da sie dac wiecej mocy jednemu programowi bez odjecia mocy innemu procesowi - procesor nie jest z gumy.

twoja propozycja jest taka: aby zrobic sobie troche lepiej (za cene paru niewygod), dokopalbys innym.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 08 May 2007, 16:58:32
Quote
daj5zl :
To Ty nie rozumiesz. Moj poprzedni post nie mial na celu zwiekszenia slotow tylko mowie o tym ze dodanie kilku slotow wedlug mnie nie zwiekszylo by az tak pingu ze porobily by sie straszne lagi..


No to źle myślisz. Nie dość, że w RO podczas grania czuło by się dyskomfort to jeszcze w innych grach, na tym samym serverze. Poza tym, Kaszpir daję Ci to do zrozumienia od kilku postów, ale jakoś nie dociera to do Ciebie.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: daj5zl on 08 May 2007, 17:54:40
Mati nie badz taki przemadrzaly, ja poprostu mam swoje zdanie a nie ze tego nie rozumiem. Mimo ze serwer obsluguje inne gry wedlug mnie przy +2-4 slotach ping nie zwiekszylby sie znaczaco i to wszystko. Nie zalezy mi na tym zeby na tym serwerze bylo wiecej slotow. Poprostu myslalem ze ten serwer bedzie mial mapy czolgowe z AB, a ze wzgledu na to ze ciezko jest przyciagnac ludzi na mapy czolgowe to 30 slotow to jest minimum zeby zachecilo gracza na serwer.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Mati on 08 May 2007, 18:05:26
Jeżeli Cię moja wypowiedź uraziła, to przepraszam :blush. Ja tylko daję do zrozumienia, że tak jak myślisz, niestety, ale się nie da zrobić. I tym, myślę, że można skończyć ten temat. :yes

Ja też chciałbym aby był jakis polski, dobry server z samymi mapami czołgowymi, taki jak Orel czy BlackDayJuly, ale na stan dzisiejszy nie ma co na to liczyc, a szkoda...
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wiciu on 08 May 2007, 19:42:19
Hmm... ale ja wspomniałem o możliwości potestowania RO przy większej ilości slotów na INNEJ całkowicie pustej maszynie.
Jakoś ten wątek został przez was pominięty.
No coż... hehe.. niechaj więc będzie jak jest.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 08 May 2007, 20:27:15
daj5zl, my po prostu dswiadczalnie sprawdzilismy efekty zwiekszenia slotow, i wiemy bardzo dobrze czym to sie konczy pod kazdym wzgledem i uwierzm mi ze teraz wlasnie 2 sloty maja znaczenie.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: szpara16 on 10 May 2007, 17:44:10
Mam pytanie... czy nie daloby sie wydluzyc czasu gry na serwerze INEA??
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: plonek on 11 May 2007, 05:16:06
to chyba od ciebie zależy ile bedziesz grał czyż nie? chyba że chodzi ci o długość rundy to przepraszam:D
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: szpara16 on 11 May 2007, 13:39:52
tak, chodzi mi o długosc rundy :)
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 14 May 2007, 17:19:43
_KaszpiR_, zrób wreszcie coś i albo zacznij grać na serwerze (inea) albo znajdz sobie ludzi którzy zaczna pilnować porządku. Dzisiaj na aradzie nie szło grać. ciota (nie obrażając cioci|Oli) wabiąca się szlachta.waćpan (guild 22471235) walił na respie do swoich skutecznie obrzydzając grę. jak tak dalej pójdzie to nikt nie bedzie chciał grać na tym serwerze.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Dziki_Koziol on 14 May 2007, 17:49:06
Witam.
To ja jeszcze coś wrzucę:
2585273 - id gracza który w niedziele na (inei) popełnił parę TK i nazywał innych grczy "k...mi".
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: wiciu on 15 May 2007, 21:43:01
Quote
Alex :
_KaszpiR_, zrób wreszcie coś i albo zacznij grać na serwerze (inea) albo znajdz sobie ludzi którzy zaczna pilnować porządku. Dzisiaj na aradzie nie szło grać. ciota (nie obrażając cioci|Oli) wabiąca się szlachta.waćpan (guild 22471235) walił na respie do swoich skutecznie obrzydzając grę. jak tak dalej pójdzie to nikt nie bedzie chciał grać na tym serwerze.

Ludzie .. ogarnijcie się. Czytajcie to co wypisuje wam serwer. Organem porządkującym, zarządzającym, miejscem gdzie przyjmujemy tego typu skargi jest forum graczy serwerów INEA.
KAŻDE zgłoszenie buraka jest sprawdzane i stosowne kary wypłacane. Adres strony serwera pojawia się wam w czasie gry !!!!
Mało tego.. mamy działy adminów i propozycji dotyczących mapcycka.
Jeśli będziecie tutaj zgłaszać swoje uwagi dotyczącego tego serwera to zaprawde powiadam wam.. suteczność zauważenia ich przez ludzi odpowiedzialnych będzie żadna...
Jeśli mod mi tego nie wymoderuje to po kolei:
http://gry.inea.pl -> strona główna.. menu górne i forum. (piszą zarejestrowani)
Buraków zgłaszamy tutaj (http://gry.inea.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=116&board=101.0):
A wszelkie uwagi dotyczące serwera RO w INEI tutaj (http://gry.inea.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=116&board=95.0):
Natomiast na temat adminów (zgłoszenia/skargi marudzenie) tutaj (http://gry.inea.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=116&board=100.0)
Jak zobaczycie społeczność graczy chcących współtworzyć nasz serwer jest prawie żadna w porównaniu do społeczeności graczy serwerów CS czy też CSS. Może warto to zmienić.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Cumak69 on 15 May 2007, 23:13:59
A ja mam prośbę która powtórze jutro na INEI.Wiecej customów!!Jak narazie jest chyba,który jest cienki,4-5 wprowadziło by miłą odmiane
od zagranych na smierć danzingow czy aradów
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: _KaszpiR_ on 16 May 2007, 00:53:44
ale custom potrafi wustraszyc ludzi bo
- jak nie maja mapy to musza zassac
- jak nie mieli mapy to jej nie znaja

zobacz na ro aster custom ony, takich tlumow nie ma a to chyba jeden z nieliczych serwerow gdzie jest dzika masa map niestandardowych.

A ty Alex sie tak nie stresuj, bo zapominasz zebrac dowody w sprawie wytoczenia komus banana.
A co do mojego grania na serwerze - nie zawsze mam czas grac, ba nie mam czasu czasem obejrzec forum. Czasme moge np tylko pisac jakiegos newsa ale nie grac - wynika to z pracy zawodowej, stanu fizycznego i sprzetu jakim dsponuje w danej chwili.

Tak czy siak lista adminow na Inei bedzie powiekszona jescze w tym tygodniu przed weekendem.

dobra, wracam do roboty.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Alex on 16 May 2007, 05:38:21
Quote
_KaszpiR_ :

..
A ty Alex sie tak nie stresuj, bo zapominasz zebrac dowody w sprawie wytoczenia komus banana.
..


Nie chce mi się już zbierać dowodów bo doświadczenie uczy, że to i tak nic nie daje. I właśnie nie zamierzam się stresować zbierając "dowody", tracąc czas na pisanie próśb o bana dla jakiegoś lolka tylko po to, aby przeczytać później posta z wyjaśnieniem, że dodanie kogoś do listy zbanowanych jest praktycznie niemożliwe. Wystarczy poczytać trochę forum aby przekonać się, że tak było i jest.
Title: INEA z Armored Beasts 2.06
Post by: Cumak69 on 16 May 2007, 12:44:47
ale custom potrafi wustraszyc ludzi bo
- jak nie maja mapy to musza zassac
- jak nie mieli mapy to jej nie znaja

Aster jest cały z customów wiec kazda zmiana mapy grazi sciaganiem i sciagnieciem syfu.Za duzo jest na nich customów
chodzi o powolne i stopniowe wgrywanie np 3-4 mapek miesiecznie (tych wyselekcjonowanych i najlepszych)
A dlaczego nie ma nic z MCP to nie wiem.