Widzę że trochę cisza w temacie, więc podaje linki , gdzie można pooglądać sobie zaawansowanie prac, nad nowymi mapami.Jak to monitorujesz to nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć sobie z tego "newsa" a potem tylko dać PW do mnie lub Moderatora o "klepnięcie" tego na pierwszą stronę.
http://www.drecks.nl/ (http://www.drecks.nl/)
http://leogamingstuff.wordpress.com/ (http://leogamingstuff.wordpress.com/)
pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku
Ps: zauważyłem Sharik , ze szara piechota czasami nieźle na tej mapce wymiata, zdejmując strzelcem lub snajperem żywe obiekty z ogromnych odległości
[...]
tam trzeba odnaleźć post kolesia o ksywie Szeder, otworzyć spoiler i zobaczyć nad czym pracuje.
mocno odstaje od pozostałych map, sporo rzeczy graficznie jest słabych, na poziomie ro1.To dowaliłeś, jestem pewny że ta mapa składa się w stu procentach z rzeczy wziętych z RO2, równie dobrze można powiedzieć że RO2 jest na poziomie RO1.
sporo rzeczy graficznie jest słabych, na poziomie ro1.Sporo to znaczy co, bo jak tylko las to nie sporo tylko jedna a jak wskażesz jeszcze inne to zapewne będą to modele z RO2 czyli uznasz że elementy z Ro2 są na poziomie Ro1. Po prostu komentując grafikę mapy która składa się prawie w całości z elementów z RO2 oceniasz grafikę całej gry a nie tylko mapy. Oczywiście możesz uważać że RO2 graficznie jest na poziomie RO1, nie pogryzę ciebie.
Sporo to znaczy co, bo jak tylko las to nie sporo tylko jedna a jak wskażesz jeszcze inne to zapewne będą to modele z RO2 czyli uznasz że elementy z Ro2 są na poziomie Ro1.
czy to jest fallen heroes bez sniegu ? bo wszystko wygląda tak samo..Wydaje mi się ,że to ta nowa mapka BOH-rekruta, autora Butova. Nawet pasuje to do niego, bo opiera się głównie na gotowych modułach z gry. A wracając do Provkhoy, to naprawdę mapa z potencjałem. Niemcy mają ciężko na początku, ale wszystko da się zrobić. Autor słucha teraz graczy i wyłapuje błędy. Co do optymalizacji, to ciężko jest o poprawę (kilku moderów już o tym mówiło i też mają z tym problem), zresztą cała gra jest źle zoptymalizowana i trzeba czekać na ruch ze strony Tripwire
Co do optymalizacji, to ciężko jest o poprawę (kilku moderów już o tym mówiło i też mają z tym problem), zresztą cała gra jest źle zoptymalizowana i trzeba czekać na ruch ze strony Tripwire
Wydaje mi się ,że to ta nowa mapka BOH-rekruta, autora Butova. Nawet pasuje to do niego, bo opiera się głównie na gotowych modułach z gry.Zgadza się :) Wczoraj jeden serwer grał mapę TE_The_Univermag_alpha (czy jakoś tak ;P) Wszedłem, mapa się pobrała (~190MB) i chwilę pobiegałem robiąc kilka screenów. Mapa jest duża, plac z fallenfighters to tylko jej część
Czyżby to był koniec.....
Ja jednak mam cichą nadzieję, że napiszę niedługo jakiś bardziej pozytywnie brzmiący post na temat nowych map.
Jak DiCaprio utonie to dam znać ;)
Boh-rekrut napisał że chciałby skończyć univermag i tworzyć nowe mapy, ale tripwire prawie od miesiąca nie odpowiada na jego pytania, związane z crashami na tej mapie.
ten mur pod lasem trochę śmiszny :)
Ja dzisiaj odinstalowałem RO2 pierwszy raz od open bety, bo ta gra definitywnie już dla mnie umarła.A to tak jak z RO1....Odinstalowałeś...zainstalujesz pograsz z kolegami, odinstalujesz....Taki jest przywilej posiadania szybkiego łącza internetowego, że można mieć fochy jak niedo+++ panienka, Panie Sierżancie 8)
Poczekam na mody ale jak już pisałem wcześniej - bez dema żadnego nie kupie, chyba że będą 4 free.
Tymczasem wracam do ARMA.
Trzeba poczekać na Arad2_real_forests_223452beta6 ;D
Nie chcąc zakładać nowego wątku napiszę tutaj. Powstaje pojazd, autorem jest Olivier. Ponoć to co widzimy na obrazkach zrobił w dwie godziny,( tripwire jak na razie pracuje wolniej ;)). Zobaczymy jak będzie dalej.
(http://img853.imageshack.us/img853/5552/capturesbt.png)
(http://img190.imageshack.us/img190/8562/15455699.png)
gracz wybiera klasę kierowcy APC, spawnuje się w pojeździe bez możliwości wyjścia, a piechota dospawnowywuje się w okolicach APC
Mylisz się. Nie wszystko da się załatwić spawnami. Można to owszem zrobić jak w DH gdzie się wchodzi do "drzwi" i respawnuje w środku mapy, ale tego patentu w RO2 jak widzisz nie ma. A teraz powiedz mi jak sobie wyobrażasz grę na takich mapach jak Jelnia (Elnya), Ogledow, Arad, Berezina, Festung Kurland, Alte Ziegelei, Maslowa, Mannikkala czy ogólnie mówiąc mapy typu combined arms ( gdzie aby czołgi miały swobodę walki, odległości między cap zones muszą być znaczne) bez transportera piechoty? Spróbuj na Aradzie dobiec na piechotę na pasek - po pierwsze zajmie Ci to 2-3 minuty, po drugie zanim dobiegniesz sieknie Cię czołg wroga lub okopana piechota.To ty się mylisz. W Ro2 są na każdej mapie dwa spawny do wyboru. Możesz wybrać wskrzeszenie na lewym lub prawym skrzydle, a w najnowszej mapie atakujący mają jeszcze trzeci spawn w centrum. W DH są tylko dwa spawny i pewnie gdyby nie było tego pokoju (zawsze mnie drażnił) nie dało by się wybrać gdzie się chcesz odrodzić. W Ro2 jest znacznie lepiej bo nie ma pośrednika w postaci tego pokoju w innym wymiarze i jak widać spawnów może być więcej niż dwa. W Ro1 był tylko jeden spawn co mogło przy mapach sprawiać pewne trudności. Jak Zrobić dużą mapę bez transporterów już napisałem i o takich rzeczach jak czas i trudność dojścia do celu należy myśleć przed tworzeniem mapy a nie gdy jest już ukończona.
gracz wybiera klasę kierowcy APC, spawnuje się w pojeździe bez możliwości wyjścia,Jeśli chodzi o czołgi to akurat cieszę się że nie można z nich wyjść. W przypadku transporterów trudno powiedzieć czy bym się cieszył z takiego rozwiązania czy nie, z jednej strony system że każdy mógł jeździć transporterem i samochodem bojowym mi się podobał z drugiej, często jak pojazdy dojeżdżały do celu to były zostawiane a mogły by wspierać piechotę swoimi karabinami. Wbrew pozorom myślę że osoba przypisana do transportera miała by co robić, w końcu tak jak w czołgu kierowca mógłby być botem a gracz by siedział przy karabinie i kierował pojazdem.
Szkoda tylko że classic :P To bieganie w zwolnionym tempie jest żałośnie śmieszne
nie sądzę aby się ktoś znalazł, bo jedyny który to potrafi pracuje w TWI i od roku nie może dwóch czołgów skończyć :)
Ponoć tak przekopali mapy, ze szkoda gadać, wszędzie ściany, osłony, tunele dla atakujących. tyt
na serwerach hula już Bridges of Druzhina... Zdecydowanie najlepszy custom jaki do tej pory powstałTo jest mapa w której widać ducha RO-ost front, szkoda, że o takie mapki nie postarało się TWI w dniu wyjścia gry a dali małe i ciasne mapy bez możliwości flankowania...
Ja nie grałem z 2 tygodnie (winny jest niejaki Geralt z Rivii) i muszę mapy poaktualizować. Ro2 cache extractor & downloader jest bardzo wygodny do tego celu
niedługo nie będzie potrzebny
Tutaj mapka niejakiego Omano gdzie tylko rifle będą.
(http://img87.xooimage.com/files/e/0/d/7e0ede267458141af...a9ebd7aa-376198a.jpg)
(http://img87.xooimage.com/files/6/0/4/35450_screenshots...25_00002-376198f.jpg)
(http://img15.hostingpics.net/pics/566732omanorifleonly3.jpg)
Bez transporterów mapa jest niegrywalna- Nie wiem nie grałem w RO2 na tej mapie
Mapa Arad 2 only tank:
Niby kiedyś ta mapa miała mieć kombinowane armię, ale jak widać twórcy zmienili zdanie.
Okolica dobra na narty ;)
Żołnierz płynący wpław w pełnym rynsztunku bojowym... Kuriozalny widok... Chyba że zostawiałby całe wyposażenie i płynął z pistoletem i dwoma granatami ;)Pamiętaj o katanie w zębach :D