RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 => Pojazdy => Topic started by: Wittmann on 12 February 2007, 20:40:23
-
Witam wszystkich czy ktoś widział jakieś nowe pojazdy oprócz oryginalnych w grze ,bo widze tylko oryginalne z innym kamuflażem a przydały by się np.STUG IV,KV 2 czy PANZER III ausf.M .pozdro dla adminów i użytkowników forum
-
na mapach tworzonych przez użytkowników bywają grywalne działa przeciwpancerne
swoją drogą debilny avatar
-
dr Granat :swoją drogą debilny avatar
Nick też ambitny, a wracając do pytania to po jakiego grzyba KV II jak to nie był czołg przeznaczony do walk pancernych, a StuG IV w uzbrojeniu niczym nie różnił się od StuG-a III F/8, może tylko brakiem km.
-
dr Granat :
na mapach tworzonych przez użytkowników bywają grywalne działa przeciwpancerne
Co to za mapy? Szukam ich i nie mogę znaleźć... :(
P.S Stug IV miał km sterowany ze środka
http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?t=15331
http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?t=16548
http://www.dws.org.pl/viewtopic.php?t=16804
-
Dziki_Koziol :P.S Stug IV miał km sterowany ze środka
No tak, oczywiście powinienem napisać że StuG III nie miał km-u.
Wczesne StuG-i IV miały też podobnie jak późniejsze StuG-i III km tradycyjnie obsługiwany przez typka wychylonego przez właz.
-
swoją drogą wiesz jak ktoś nie ma wcale bo nie umi zmniejszyć rozmiaru zdjęcia to powinien siedzieć cicho,właśnie jakie to mapki
-
Wittmann :
hmm niczym może poza podwoziem z czołgu pzkpfw IV a nie III,poza tym wieża,nie chodzi mi o uzbrojenie ale sam fakt ,miał też grubszy pancerz
A co ma zawieszenie do siły rażenia ? Z tym pancerzem to też nie tak do końca, bo nadbudówki w StuG-ach IV były identyczne jak te w StuG-ach III, dodano tylko budkę dla kierowcy.
-
Nie znam się zbytnio na Stugach, ale co do pancerza to ja zauważyłem różnicę między opancerzeniem jarzma działa - w Stugu III kańciasta obudowa, w IV "saukopf". Jak to się miało do poszczególnych wersji teg to już nie wiem :D
P.S. Trójka ausf G miała "saukopf"
-
człowieku to ty wyskakujesz z siłą rażenia czy widzisz w którymś z moich postów,pytanie o siłę rażenia,ja muwie tylko że przydał by się STUG IV i to wszystko pytam czy ktoś widział takiego moda na niego,a jeżeli tak bardzo ci zależy to byś zwrócił uwagę że niektóre stugi III były wyposażone w starsze działo długo lufowe 40L/43 a dopiero późniejsze miały 40L/48 takie jak w STUG IV i miały one lepsze osiągi od starszych mianowicie przebijały pancerz grubszy o 12mm.
-
Wittmann :
jak ktoś nie ma wcale bo nie umi zmniejszyć rozmiaru zdjęcia to powinien siedzieć cicho
uff ... ale mi dowaliłeś, od razu widać wyższość użytkowników z takimi avatarami nad imbecylami bez
mapka tractorworks beta 4, ponoć są jeszcze na berezina beta 5 ale tam widziałem tylko wraki dział
-
Wittmann :
człowieku to ty wyskakujesz z siłą rażenia czy widzisz w którymś z moich postów,pytanie o siłę rażenia,ja muwie tylko że przydał by się STUG IV i to wszystko pytam czy ktoś widział takiego moda na niego,a jeżeli tak bardzo ci zależy to byś zwrócił uwagę że niektóre stugi III były wyposażone w starsze działo długo lufowe 40L/43 a dopiero późniejsze miały 40L/48 takie jak w STUG IV i miały one lepsze osiągi od starszych mianowicie przebijały pancerz grubszy o 12mm.
Po pierwsze "mówie" piszemy tak jak ja napisałem. Po drugie między długo-lufowym StuG-em III a IV są za małe różnice żeby autorzy gry bawili się we wstawiania dodatkowego pojazdu. Po trzecie pisałeś że różnił się zawieszeniem to odpisałem że nie miało to żadnego znaczenia na polu bitwy, a tym bardziej nie będzie miało znaczenia w grze. A po któreś tam różnic było o wiele więcej, ale jak wspomniałem są mało istotne w grze bo i tak cała pancerna rozgrywka w RO jest nie dopracowana.
Pzdr
-
dr Granat :
mapka tractorworks beta 4, ponoć są jeszcze na berezina beta 5 ale tam widziałem tylko wraki dział
Grałem na tractor, fajna sprawa z tym działkiem :D
-
Hm Panowie moim zdaniem bardzo przydalyby sie dziala samobiezne z wczesnego okresu idealnen do map z okresu bitew pod kurskiem :Su-152 albo Su-122 ktore bylyby idelna sila przeciwstawiajaca sie tygrysa:)
A tak pozatym czy ktos zainstalowal mod armored beasts 2.01 bo ja za nic w swiecie po wklejeniu plikow nie widze zadnych zmian:((
-
działa są na berezynie, wczoraj grałem.
Czarny, a grałeś na serwerze, który ma zainastalowany ten mod?
-
Juz wiem o co chodzi z tym modem.Poprostu wklejamy pliki w odpowiednie katalogi i chula ale jest jedno male ale .Obecnie znalazlem tylko dwa serwery z tym modem i przewaznie sa puste chociaz dzis wbilem sie na niego i tylko (az) 6 osob gralo:(
Panie i panowie po zagraniu w tego moda nawet mi sie nie che juz grac na standartowych serwerach.Mozna ten mod porownac do wersji standartowej jak: Vaniliowy batlefield 2 do modu project reality takze czekam na caly czas i wypatruje czy powstaja nowe serwery z Armored Beasts v 2:)))
Pozatym od czasu do czasu zerkajcie bo stawiam od czasu do czasu serwer z tym modem ale zero zainteresowania na razie:(
Infulat jak sadze juz chyba znalazles serwer z tym modem bo razem zarzynalismy dzis na nim:)))
-
serwerów jest kilka, ja znałazłem 7, ale faktycznie są na nich pustki. Dołączył do nich serwer ICP :D. Natomiast widzę w opisach różnice w nazwach moda i nie wiem czy to jest to wynikiem różnych wersji czy też to tylko nazwa.
-
No i Aster [+custom maps only]!!!
-
Aster jest policzony w tych siedmiu, niestety żadko kto tam gra ostatnio, a teraz jak są nowe mapy na drugim asterze to już wogóle nikt tam nie przyjdzie
-
Tak jest, to odstrasza, bo praktycznie co mapka, nawet ze znaną nazwą, to download... Niemniej już kilka razy udało mi się zapełnić serwer informując graczy na jakimś innym serwie, że właśnie na Asterze można wypróbować rewelacyjny i rewolucyjny mutator AB... Szkoda, że szeroka publiczność nie zna mutatora, na przykład przydałby się na serwerach, gdzie 24/7 gra się Orel88vs76/Arad/BlackDay itp
-
bez przesady, jak wyszedl oficjalny custom mappack to ludze sciagna i bedzie spokoj, a mapki (wieksozsc) jest na bardzow ysokim poziomie.
ICP stoi niestety pust bo jest malo graczy w RO w polce, a jak juz ktos jest to wlaza na serwery astera ;D
na szczescie na ICP sa najnizsze pingi i nie ma horroru 300ping przy ilsoci graczy pow 20
-
w RMF modzie są też chyba zmiany dotyczące czołgów, wożenia piechoty na pancerzu, a na pewno sprawy penetracji celu i przeszkód przez pociski i dużo więcej...
http://redorchestra.pl/forums.php?m=posts&q=745&n=last#bottom
-
Hm Panowie moim zdaniem bardzo przydalyby sie dziala samobiezne z wczesnego okresu idealnen do map z okresu bitew pod kurskiem :Su-152 albo Su-122 ktore bylyby idelna sila przeciwstawiajaca sie tygrysa
właśnie przydało by sie więcej pojazdów np. ferdinand, stugIV,czy panzer III ausf.M o TigerII już nie wspomne idealne przeciwieństwo IS2
-
IS2 nie mialby szans z Tigerem II, od przodu nie bylby w stanie nic przebic. A ten RMF to moze ma fajne dodatki ale parametry dotyczace czolgow sa bledne i jest cos skopane z modelem uszkodzen, strzelalem z PzIV w tygrysa i mimo to ze za kazdym razem byly penetracje to za 1 tygrys zrobil sie zolty ale potem nawet i 10 pociskow i nic nie dalo. Zreszta dalej pociski sa jak latajace czaszki z dooma.
-
i o to chodzi wtedy poczuło by sie potęge KINGTIGERA a tak to co ustawiać TIGERA I żeby go t34/85 nie przebił a i tak mało co to daje,z resztą przydało by sie nowych czołgów w naszym RO tak dla urozmaicenia bo zaczyna sie nudzić
-
Z kingtigerem gra byla by troche niewyrownana, lepiej juz zeby byla jagdpanthera, dzialo tez ma takie same jak kingtiger i IS2 mialby szanse przebic czolowy pancerz z bliska.
-
no może była by nie wyrównana ale tak było na wojnie że czasami dopiero kilka czołgów uspokoiło tygrysa królewskiego zresztą IS2 na ogledow przeciwko większości PzKpfw IV to też nie jest zbyt wyrównane dopiero panther stawia mu opór a i tak nie do końca skuteczny na tak małej mapie,tak naprwade gdyby do red orchestry dodali troche (około 20 )pojazdów to zrobiło by sie ciekawie i troche pełniej na serwerach a jak dla mnie gra była by super
-
PZIV potrafi przebic teraz w AB przod wiezy IS2 jesli jest wycelowana prosto w niego wiec nie jest tak trudno
-
Do modu AB idealne bylyby Su-152 i Su122 ze swoimi pociskami Head przeciwko tygrysowi i panterze w bitwach pod kurskiem.Niewspomne juz o armacie z przeciwpancernymi pociskami takze bodajze 152 mm w Su-152.W theatre of war jedyna alternatywa od przodu a ktos wspominal ze TOW nie jest realistyczny Pantere mozna najszybciej wlasnie zmeczyc celujac w wieze ,tak poza tym to juz ukonczylem kompanie Roskimi i Aliantami a teraz rodzynek -niemcami:))