RedOrchestra.pl
Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu => Pojazdy => Topic started by: Apos on 08 September 2010, 20:24:27
-
Czołgi potwierdzone, w dniu premiery tylko dwa Panzer IV oraz T-34/76.
Dlaczego tylko 2? Quality over quantity my friends.
The level of detail in the new tank system is WAY beyond anything we have done before. Actually, it is WAY beyond anything ANYONE has done before, as far as I know.
Remember - you are getting a full 3D interior to the vehicle. Including all the crew. All animated and functioning. You saw the loader in the trailer...
You are also getting all the ammo bins, all the fuel cells, the transmission, drive shaft, optics, etc etc.
The exterior models took something like 6 man-weeks of work, the interior about 3 man-months for one tank. It may be less going forward, now Rob has worked out most of the tricks - but it is still a heavy job.
I think you have as much systems functionality in Steel Beasts, but without the interior model and crew. WWII Online probably has similar mechanics, but based on much more dated research and also missing the interior modeling.
:yes
Po premierze zostaną dodane do gry dwa kolejne czołgi oraz transportery piechoty. Wszystko jako update, a nie płatne DLC. TWI bardzo nie lubi tego słowa :P
Została też potwierdzona informacja, że jedna z map będzie w pełni przeznaczona dla czołgistów.
-
No!
-
? Mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź?
btw:
:P
-
Naprawlenje?:D:D
Rozwinąć mówisz...
to myślę o tym info:
(http://www.dailyhaha.com/_pics/thatsnice_cat.jpg)
i wszystko jasne:love
-
Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu, zwrócę tylko uwagę, że wystąpiła mała literówka w nazwie działu. Zamiast ; "Pojazdy" jest napisane "Poazdy"
Pozdrawiam :)
-
Rusek jest genialny, płakałem zielonymi łzami ze śmiechu. Szczerze, to na wieść o czołgach zareagowałem podobnie :D
-
Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu, zwrócę tylko uwagę, że wystąpiła mała literówka w nazwie działu. Zamiast ; "Pojazdy" jest napisane "Poazdy"
Kurde, a już się przyzwyczaiłem do 'Pojazów', myślałem nawet, że tak zostanie na zawsze, miało swój klimat, kurka wódka.
-
...
Na niektórych mapkach jest dostępny tylko dowódca czołgu, a resztę załogi wypełniają boty. Fajnie.
Jeżdżę sobie w kółko, a boty z wbudowanym aimbotem (99% skuteczności) kasują mi fragi.
Wsiadam za działem i... nadal mogę własnoręcznie kierować czołgiem.
Miałem nadzieję, że pancerniaków trochę usprawnią i "urealistycznią", jednak... No, nie pasuje mi to do RO. Szczerze mówiąc, w żadnym fpsie nie wyobrażałem sobie do niedawna sytuacji, by kierując pojazdem, resztę roboty za mnie odwalały boty, mające oczy dookoła głowy i świetny cel.
-
Bo w założeniu twórcow było to, że mapy czołgowe będą rozgrywane w trybie 1 czołg - 1 człowiek tak jak to miało miejsce w RO1 gdzie każdy zajmował czołg i nie czekał na innych.
Przy walkach czołgowych bot od DPT może sobie mieć i 200% skutecznośći.
Inaczej wygląda sprawa jak są mapy mieszane gdzie jest multum piechoty i 1-2 czołgi - tutaj należy grać zespołowo w jednym czołgu.
-
Bo w założeniu twórcow było to, że mapy czołgowe będą rozgrywane w trybie 1 czołg - 1 człowiek tak jak to miało miejsce w RO1 gdzie każdy zajmował czołg i nie czekał na innych.
Przy walkach czołgowych bot od DPT może sobie mieć i 200% skutecznośći.
Inaczej wygląda sprawa jak są mapy mieszane gdzie jest multum piechoty i 1-2 czołgi - tutaj należy grać zespołowo w jednym czołgu.
Tego bota osłabili w dzisiejszym patchu.
-
Powiem tak. Czolgasy w RO2 sa tak mniodne, ze maja szanse byc alternatywa do samej gry. Mam nadzieje, ze powstana customy na podstawie map World of Tanks. Juz pisze list do gwiazdorka. :D
poOzdrawiam
-
W jakimś wywiadzie czytałem, że szykują T-70. Cóż, no niech będzie. Tylko gdzie go dorzucą? Na gumrak w roli rekonesansu? A tak poza tym to nie podoba mi się celowanie w ro2. Wolałem sterowanie klawiszami lewo-prawo, góra-dół w Ro1. Tak bardziej czołgowo, a nie jakbym celował z mg.
-
A jak panie(są już jakieś piękności?? ;D) i panowie ma się grawitacja co do toru lotu pocisku?
Wygląda to realistycznie? Wiem, że raczej(chyba) nie ma strzałów ponad 1000m ale napiszcie.
-
A jak panie(są już jakieś piękności?? ;D) i panowie ma się grawitacja co do toru lotu pocisku?
Wygląda to realistycznie? Wiem, że raczej(chyba) nie ma strzałów ponad 1000m ale napiszcie.
Wszystko wyglada piknie Panie. Tor lotu, krytyczne punkty na czolgach, mechanika itd. Strzaly pow. 1KM? ..dlaczego nie. Znajomy ustrzelil mnie z ponad 950 metrow - szok. Czolgasy w RO2 jeszcze beda rzadzic z wieksza iloscia maszyn i map czolgowych. Tak jak juz wczesniej pisalem, czekam za Himmelsdorf'em i Erlenberg'iem z WoT'a. Mapki pasuja jak ta lala do Stalingradu. :D
poOzdrawiam
-
Nie grałem jeszcze i pytam bo jak na miejskie klimaty przystało odległości czystego pola ostrzału są mniejsze, nie ma to jak stepy pod Kurskiem ;D
-
Nie grałem jeszcze i pytam bo jak na miejskie klimaty przystało odległości czystego pola ostrzału są mniejsze, nie ma to jak stepy pod Kurskiem ;D
Na Gumraku na prawdę jest gdzie postrzelać ;)
-
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.
-
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.
Tak mnie tez czasami włącza się "super cichy tryb" jazdy, nawet sanki są głosniejsze ;D jest to chyba powszechny błąd :-\
-
Ostatnio grałem w symulator t34 vs tiger i bardzo chciałbym żeby w red orchestrze czołgi zostały zrobione podobnie. W red orchestrze steruje się nimi zbyt łatwo jak dla mnie.
dla tych którzy jeszcze gry nie widzieli:
&feature=related
-
Tylko że RO to nie symulacja. To tak jakby porównać IL-Sturmowik do Wings Of Prey albo RO2 do ARMA.
-
Ale fajnie by było gdyby w tą strone właśnie się skierować. Chyba dlatego właśnie w ankiecie na forum TWI najwięcej osób głosowało za tym aby gra była w przyszłości bardziej realistyczna. Nie musi byc przeciez odrazu tak ze telepie tobą jak zapałką na wietrze i masz operować milionami dźwigni (ił2) do army nie wliczając tego że mapy są malutkie już RO2 jest bardzo podobna (oczywiście nie patrząć na mod ACE). Wiem bo gram we wszystkie z wymienionych :)
-
Oczywiście ale wolę żeby poszło to w stronę piechoty. Sam jestem zwolennikiem realizmu w RO i przeciwnikiem upg broni i klas.
Duża zmiana w czołgach czyli przekstałcenie tego aspektu gry w symulację (mniej lub bardziej) wymagało by moim zdaniem zmiany całej struktury gry.
-
Czołgi w RO2 .....dla nich zakupiłem tą grę, osobiście nie mogę się doczekać "update" z następnymi pojazdami.
Ale jest jeden malutki problemik- tak szczerze jeśli przejrzeć historię bitwy o Stalingrad to tych bitew pancernych nie było zbyt dużo na tamtym froncie, owszem były potyczki, jakieś rozjeżdżanie wsi, czy masakra oddziału piechoty..... ale nie było większych potyczek czołgowych :(
Moim zdaniem twórcy gry poprzez nadanie grze tytułu "Herosi Stalingradu" sami na siebie nałożyli kaganiec, który z góry narzuca model gry na piechotę, dlatego też w momencie premiery była tylko jedna jedyna prawdziwa mapa dla czołgów - czyli Gumrak.
Obawiam się, że było to działanie celowe ze strony firmy TRIPWIRE, a szkoda bo ta gra mogła by być "mekką" dla wszystkich fanów broni pancernej z okresu II wś.
Z drugiej strony jeśli "maperzy" przymkną oko na tytuł i sklonują mapy z pierwszej części to już będzie jakaś pociecha, a osobiście tęsknie za mapami z gry CoD UO takie jak Ponyri, czy Kursk ;)
-
A wiadomo kiedy ma być ten update?
-
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.
To się po którymś patchu pojawiło, u mnie sypie się tak po około 30 minutach gry. Nawet voice chata nie słychać...
A wiadomo kiedy ma być ten update?
Standardowa odpowiedź soon...
-
Oczywiście ale wolę żeby poszło to w stronę piechoty. Sam jestem zwolennikiem realizmu w RO i przeciwnikiem upg broni i klas.
Duża zmiana w czołgach czyli przekstałcenie tego aspektu gry w symulację (mniej lub bardziej) wymagało by moim zdaniem zmiany całej struktury gry.
Właśnie o to chodzi że ja też chce dobra dla piechoty. a trudniejsze sterowanie czołgiem ułatwiłoby nieco życie. Wiadomo łatwiej uciec od lufy która obraca sie 10 sekund niż od tej która obraca się z szybkościa myszy (nie brać dosłownie).
-
Wydaje mi się, że czołgi i ich parametry są odzwierciedlone całkiem realnie. poza tym pamiętam, że jeszcze na etapie powstawania gry mr John Gibson wspominał, że chcą aby w nowym RO czołgi były taki postrachem jak w rzeczywistości były. Czołg miał być pośród piechoty postrzegany jako siejący ogniem na lewo i prawo stalowy diabeł. I tak według mnie jest. Kiedyś w RO1 czołgi nie robiły na mnie większego wrażenia, kiedy grałem jako piechota. W RO2 kiedy widzę czołg zwiewam gdzie pieprz rośnie :D
Jedna rzecz wymaga koniecznie poprawy a jest to osławiona już celność radiotelegrafisty na obsłudze KM-u. Wystarczyłoby mu wydłużyć nieco czas reakcji i uniemożliwić widzenie przez dym. W tej chwili reakcja AI na obecność wroga w polu strzału jest moim zdaniem mocno przesadzona, dlatego niektóre servery bojkotują czołgi i mapy są grane bez ich udziału. Mam nadzieję, że TWI coś z tym zrobi bo jest to dość drażliwa sprawa w społeczności RO2.
-
Jak tak przeglądam filmiki to wydaje mi się ze przeładowanie następuje zbyt szybko(w przypadku działa chyba Pz IV), co myślicie?
-
Szybciej niż w jedynce, ale jak to sie ma do rzeczywistości to nie mam pojęcia.
-
takie wykopki z forum TWI- pojazdy zrobione w 2008 roku pod UE3 przez człowieka który potem budował pojazdy do nowej RO. Zatem bardzo możliwe, że i te zabawki kiedyś pojawią się na polu bitwy:
(http://www.peperaart.com/images/stugIIIb_large01.jpg)
(http://www.peperaart.com/images/pz2_7panzer.jpg)
(http://www.peperaart.com/images/stugIIIb_large05.jpg)
Warto odwiedzić też jego stronkę :
http://www.peperaart.com/
może niektóre z tych zabawek już nie długo będzie widać na Ogledowie (pz3 był zapowiadany m.in.)
-
Wyczytałem na forum TWI, ze Szeder - gość który zrobił czolgi do węgierskiego moda ro1 i który pracował jak się okazało nad kilkoma (ile?) pojazdami pancernymi dla Rosjan do Ro2, został zwerbowany do pracy przy Rising Storm, co oznacza jak na razie dwie rzeczy:
- w ciągu najbliższego roku brak nowych pojazdów do ro2 poza tymi które dorobi TWI
- czołgi w RS, może nawet więcej niż w RO2
-
No no czołgi zrobią, ale będą ozdobą na mapie.
-
ctrl c ctrl v FT 17 z ro1 :P
-
Czołg miał być pośród piechoty postrzegany jako siejący ogniem na lewo i prawo stalowy diabeł. I tak według mnie jest. Kiedyś w RO1 czołgi nie robiły na mnie większego wrażenia, kiedy grałem jako piechota.
Niby tak, szkoda, że osiągnęli to dając do czołgu godlike aim boty.
-
Fakt celność była przesadzona. Pojedynczą kulką bot trafiał w głowę, a akurat czytam wspomnienia czołgistów z t34 i mówią wszyscy oni, że DP radiotelegrafisty to służył raczej do straszenia bo celować to się tym za bardzo nie dało - co akurat w grze w miarę wiernie oddano. Mimo to bot potrafi one shoot one head shoot. Wyłączenie botów z mg czy działa tak jak to ma miejsce w tej chwili też jest bez sensu, bo w tym momencie czołg już nie jest tak groźny jak był naprawdę..
-
Czołgi po patchu dostały nowe życie. Można bardzo łatwo zabijać członków załogi czy penetrować wieżę w Pz IV, pancerz T 34 świetnie rykoszetuje pociski chociaż i tak warto wiedzieć, jak się ustawiać pod ostrzałem. Zwiększyli mu też liczbę pocisków AP do 36. KMy sprzężone z działem wreszcie trafiają tam gdzie powinny :) ogólnie balans się całkowicie poprawił. Dzisiaj grałem prawie tylko czołgówki:
(http://naforum.zapodaj.net/thumbs/536bcfc423e4.jpg) (http://naforum.zapodaj.net/536bcfc423e4.jpg.html) (http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fb2f14bbd187.jpg) (http://naforum.zapodaj.net/fb2f14bbd187.jpg.html)
Wie ktoś jak się sprawa ma ze skutecznością rusznic? Czy uległa ona poprawie?
---------------------------------------------------------------------
Słabe punkty czołgów po update: http://wiki.tripwireinteractive.com/index.php/RO2_Tanks
-
Jak dla mnie, to jeszcze się pogorszyła.
(skuteczność rusznic oczywiście)
-
Oprócz TWI, nad nowymi pojazdami pracuje też team moderów w składzie :
- Siegertyp (modeling)
- Sven71 (modeling)
- shadowwill (modeling)
- MauserK98, known from the Iron Europe project (texturing)
- -=THOR=-, also creating awesome mutators for the game (Coding)
- Eremin, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- [Nebel]Nexus, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- Ducky (coding)
- Cpt-Praxius (texturing)
Not in the team but a great helping hand:
- Szeder, the Rising Storm vehicle artist (general help)
With support by:
- Tripwire Interactive
Organizatorem i koordynatorem jest Blitzk.-Bob.
Panowie nie chcą za dużo mówić o tym co robią, ale potwierdzili nie dawno, że faktycznie pracują nad kilkoma pojazdami. Mało tego, co ważniejsze, potwierdzili, że będzie możliwość wisiadania i wysiadania ze wszystkich nowych pojazdów. W takim przypadku zapewne i pierwsze p4 i t34 doczekają się w końcu takiej opcji. Rzucili też trzy screeny z najbardziej zaawansowanego projektu:
(http://forums.tripwireinteractive.com/attachment.php?attachmentid=11185&d=1348080102)
(http://forums.tripwireinteractive.com/attachment.php?attachmentid=11184&d=1348079288)
(http://forums.tripwireinteractive.com/attachment.php?attachmentid=11186&d=1348080102)
-
Nie wiem czemu screeny zniknęły.. dodaję z phtob:
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/Vehicle001a_zps17d1a9ce.jpg)
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/U7eAg_zpsddbdf82a.jpg)
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/uNA8l_zpsee92a10c.jpg)
-
Śledząc wątek wspomnianego wyżej teamu wyczytałem następujące nowości :
- team pracuje bardzo dynamicznie i ciągle się rozrasta, co daje wielkie nadzieje na przyszłość
- TWI jest bardzo mocno zaangażowane w pomoc zespołowi. Jednym z "dowodów miłości" jest to, że team Blizkriek-Boba dostał od TWI kompletny kod umożliwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdów !!
TAK panowie ! już wkrótce czołgi odzyskają umiejętność z RO1 którą tak perfidnie amputowano w RO2 :D
- sdkfz 222 jest na etapie kodowania i testowania
- KW1 jest na etapie opracowywania skinów i modelowaniu wnętrza (na forum są już screeny :) )
- zespół poinformował, że wszystkie zaplanowane projekty-pojazdy będą wykonane na poziome RO2 czyli z pełnym wnętrzem, animacjami itp, nie będą wypuszczać niczego "uproszczonego"
-
Chłopaki z Project Mobility pracują (jak wynika ze screena nie dawno zaczęli) nad Sdkfz 251 (prawdopodobnie w kilku wariantach :D ).
(http://s4.ifotos.pl/mini/251erjpg_xnewphh.jpg) (http://ifotos.pl/zobacz/251erjpg_xnewphh.jpg/)
Tylko co z Sdkfz robionym przez Tripwire? Rzekomo zrobionym, ale intensywnie zbugowanym...
-
(jak wynika ze screena nie dawno zaczęli)
no nie koniecznie. jeśli ma już wnętrze to trochę się narobili :) poza tym pamiętaj, że robią jeszcze KW1 i sdkfz222 (na finiszu). także jak na amatorów robią więcej niż TWI :)
(prawdopodobnie w kilku wariantach :D ).
Blitzkreig Bob, głowa zespołu, potwierdził, że pojazd będzie dostępny w kilku wersjach-dzięki temu park maszynowy RO2 bardzo łatwo będzie można uzupełnić o sprzęt zróżnicowany pod względem możliwości
A co do 251 robionej przez TWI - wygląda na to, że się w tej materii poddali... przynajmniej do czasu wypuszczenia RSa.
-
Uff a ja już myślałem, że wszystko zdechło.
-
7,5 cm Pak 40 WIP
[ Invalid YouTube link ]
Chłopaki z Project Mobility jednak idą w jakość
-
Mam prośbę. Greenhorn który robi czołgi dla RSa i jest w trakcie prac nad Pz38T potrzebuje jeszcze dokumentacji wnętrza tego pojazdu aby go dokończyć. Wysłałem mu już wszystkie monografie tego czołgu wydane przez Militaria, to jednak za mało ze względu na pewne sprzeczności w dokumentacji. W związku z tym jeśli ktoś z Was ma jakieś zdjęcia archiwalne czy współczesne, rysunki techniczne, lub zna kogoś kto mieszka bądź wybiera się do Pragi i mógłby odwiedzić tamtejsze muzeum techniki, proszę o kontakt ze mną, a ja przekażę to gdzie trzeba.
-
A nie może po prostu zrobić byle jakie wnętrze? Czołg ma być grywalny i prezentować się z zewnątrz. Kogo będzie obchodzić jakie ma być wnętrze?
-
Szarik, pomysł z Pz 38(t) wspierać trzeba, a nie problemy widzieć...
-
Ale wykonanie wnętrza musi zajmować dużo czasu. Nie wystarczy zrobić je na podstawie zdjęć, dodać armatkę, celowniki itp?
-
A nie może po prostu zrobić byle jakie wnętrze? Czołg ma być grywalny i prezentować się z zewnątrz. Kogo będzie obchodzić jakie ma być wnętrze?
No więc zasugerowałem mu w rozmowie to samo, ale niestety chłopak jest ambitny i bez właściwie wymodelowanego wnętrza, czołgu nie wypuści. Stąd moja prośba i tutaj, w realu też rozpuściłem wici. Im szybciej dostanie co jest mu potrzebne tym szybciej czołg będzie gotowy dla nas :)
-
Żeby go to nie przerosło.
-
Żeby go to nie przerosło.
powiedział mi, że gdyby wypuścił czołg nie skończony, lub zrobiony w pewnych miejscach na czuja, i znalazłby się ktoś kto rozpoznałby błędy (zawsze taki buc się znajdzie ale nie wtedy gdy trzeba pomóc) to Yoshiro by go wypieprzył z teamu developerskiego... także facet woli zrobić to od A do Z i spać spokojnie.
-
Ale wykonanie wnętrza musi zajmować dużo czasu. Nie wystarczy zrobić je na podstawie zdjęć, dodać armatkę, celowniki itp?
Trzeba mieć dobrze wykonane wnętrze by właściwie umieścić załogę - inaczej nie ma mowy o zabijaniu członków załogi, prawidłowym umieszczeniu amunicji w pojeździe itp. To kluczowe sprawy dla czołgów w RO2
-
Nowe wieści z Project Mobility Team :)
SDKFZ 251 - prawie gotowy - brakuje kilku detali wnętrza i wyjazd na front :D
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/Sdkfz2511.jpg)
Niespodzianka : SDFKZ 251/16 - z miotaczami płomieni :D - w trakcie budowy
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/Sdkfz25116.jpg)
KW-1 - prace na finiszu, czołg najpewniej na początku nowego roku wyjedzie na front !
PaK 40 - team moda afrykańskiego dołączył również do PMT - dzięki czemu mod dostanie sprzęt przygotowany przez PMT, a zespół dostanie działa p-panc nad którymi pracuje zespół moda AF
wstępna animacja ładowania (strzelające działo już widzieliśmy kilka miesięcy temu )
[ Invalid YouTube link ]
-
Kw 1 a co Niemcy dostaną za czołg bo w sumie t 34/76 i Kw 1 na Panzera IV to trochę słabo
-
Kw 1 a co Niemcy dostaną za czołg bo w sumie t 34/76 i Kw 1 na Panzera IV to trochę słabo
dostaną więcej saperów :) BlitzBob zasygnalizował jeszcze kilka niespodzianek w trakcie realizacji - może jedną z nich będzie jakiś niemiecki czołg ? :)
-
Dali by Panzer III ausf. M :-\
-
Albo X winga
Myśliwiec Incom T-65, popularnie zwany X-wingiem, to jeden z najczęściej pojawiających się typów statków kosmicznych świata Gwiezdnych wojen. Został zaprojektowany przed Bitwą o Yavin w zakładach Incom na bazie republikańskich myśliwców typu Z-95. Ponieważ pracownicy zespołu projektowo-konstrukcyjnego przeszli na stronę Rebelii, to ona uzyskała projekty pojazdu i rozpoczęła jego produkcję. X-wingi są uzbrojone w cztery działka laserowe umieszczone na końcach rozkładanych skrzydeł, oraz dwie wyrzutnie torped protonowych, mogące pomieścić w sumie 6 takich pocisków. Standardowo pilotowi pomaga w nawigacji droid astromechaniczny (najczęściej stosowane typy to Industrial Automaton R2 i R4), który może też przeprowadzać w czasie lotu pomniejsze naprawy.
-
Pytałem ostatnio Szedera gdzie te ich pojazdy, powiedział, że pojazdów mają już kilka gotowych ale od miesięcy walczą z bugami i nie mogą sobie z tym poradzić. Nie potrafił powiedzieć kiedy coś będzie dostępne w grze. TWI nie specjalnie garnie się do pomocy ze względu na wspominane już nowe projekty także myślę, że Xwing to dobry pomysł.
-
Zamiast X Winga macie nowe screeny z Universal Carrierem. Ale to tylko zdjęcia, nie wiadomo jak to działa od strony praktycznej na ten moment...
(http://h2142455.stratoserver.net/files/public/1.bmp)
(http://h2142455.stratoserver.net/files/public/ScreenShot00038.bmp)
(http://h2142455.stratoserver.net/files/public/ScreenShot00036.bmp)
-
dzięki za publikację screenów, mnie się już nie chce.. jedna ważna informacja - z pojazdów (o ile w ogóle kiedykolwiek wyjadą na pole bitwy) będzie się wysiadało jak w RO1 tj nie będzie żadnej animacji wejścia/wyjścia z pojazdu. Dotyczy to tak samo transporterów, czołgów (powstaje odpowiedni mod do istniejących już dwóch) i innych pojazdów opancerzonych lub nie. Kiedy ? na to pytanie wszyscy odpowiadają tak samo - jak będzie gotowe
-
SU-76 - od Project Mobility Team
(http://h2142455.stratoserver.net/files/public/ScreenShot00023.bmp)
Nie pytajcie kiedy...
-
Wg ostatnich informacji Szedera i BBoba, nowe pojazdy zostaną dodane jako content pack, podobnie jak dodano ostatnio nowe mapy. Z oficjalnie potwierdzonych wozów w owym content packu znajdą się :
- pz4 ausf H z ekranami
- pz4 ausf F1
- su 76
- kw 1
- universal carrier
- sdkfz 251/1
- mod umożliwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdów, także tych już istniejących.
oficjalnie wiadomo, że panowie pracują nad kilkoma wersjami sdkfz 251 m.in. z PaK-iem, miotaczami płomieni, mostowym etc. oraz sdkfz 222, ale nie wiadomo czy będą umieszczone w pierwszym content packu.
ponadto nowe typy uzbrojenia piechoty głównie p-panc no i oczywiście PaK i ZiS dla piechoty - również brak ifo odnośnie publikacji
Co do terminu wypuszczenia paczki pojazdów nikt nawet nie pyta, choć wiadomo, że większość z ww sprzętu jest już od dawna intensywnie testowana więc może w tym roku czegoś się doczekamy ...
-
Coś widzę cisza po poście Ufo. Pewnie mała wiara w społeczeństwie. Pomyślcie jednak po cichu, że to prawda. A Ufo ma wtyki i siedzi w temacie , więc z palca tego nie wyssał. Niektórzy mówią nadzieja jest matką głupich. W naszych czasach nadzieja jest matką graczy ;).
-
Podejrzewam, że tylko ja i Ufo jesteśmy zakręceni na czołgi :)
-
Oj nie przesadzaj. :P Sam bym chętnie pograł na mapie pancernej, gdzie grają jacyś gracze :)
-
Mi chodzi głównie o sdkfz, żeby dojechać na takim Aradzie 2 na pole walki. To zmienia wiele. Może wkońcu ludzie mapy większe zaczną robić. A czołgi też lubię oglądać, będąc ukrytym w krzakach ze strachu ;).
-
Niech to się rozpędzi to też będę do was tłukł towarzysze.
-
Oj nie przesadzaj. :P Sam bym chętnie pograł na mapie pancernej, gdzie grają jacyś gracze :)
Trochę może się rozpędziłem, ale ludzie generalnie nie umieją grać "w czołgi". Nie cieszą się dużą popularnością, bo są tylko 2, były zabugowane jak nie wiem co (wciąż nie jest perfekcyjnie, ale można grać bez jęczenia), a przejść tutoriala nikomu się nie chce. A potem są takie kwiaty jak pakowanie się blaszanką w środek wrogich okopów i strzelanie amunicją ppanc do piechoty albo jeszcze lepiej z kaemu radiotelegrafisty bo gracz nawet nie wie, że naciskając scroll ma sprzężony z armatą... No i jak takiemu nie sprzedać HHL? Żal patrzeć jeśli jest przeciwnikiem, ale gorzej jeśli to twój czołg.
Jedyna szansa na zaludniony serwer z czołgami to tryb kampanii, ale godnego przeciwnika tam nigdy nie ma. Masa kamperów poza granicami punktów kontrolnych (bo zająć punkt jest zbyt trudne...), natomiast zupełnie nie groźnych, bo w życiu czołgiem nie grali.
-
Jeeeest czołgista... Swoją drogą czołgi w HoS są średnio zrobione, takie jakieś niewygodne(w sensie nie gra się przyjemnie, nie czuć tej mocy) do tego kiepsko z realizmem, Panzer IV vs T34 na dystansie 100? Kwestia kto pierwszy strzeli i koniec. Tak być powinno, a bywa różnie. Czepiam się ale już się ograłem w takie i podobne i nie był to WoT.
-
O ile penetracje są moim zdaniem w porządku tak efekt po przebiciu pancerza potrafi być żaden. I jest to irytujące :(
-
Pzkpfw IV F1
(http://h2142455.stratoserver.net/files/public/PZIV-F1.jpg)
-
oficjalna strona vehicle expansion mod :
http://www.moddb.com/mods/vehicle-expansion/
-
W RS beta dostępny jest już universal carrier. W menu głównym gry należy wybrać "workshop", a następnie mapę barashka vehicle. transportery stoją na każdym spawnie. Pojazd ma funkcjonalność identyczną jak w OST, tj można do niego wsiadać i wysiadać w dowolnym miejscu i momencie z dwolnej pozycji wozu tj także kierujący może wysiąść :)
poza tym w RS becie dostępna jest nowa mapka do RS oraz testuje się implementację "banzai charge" na potrzeby HoS ! nazywa się to "hurrra charge" dostępne będzie po stronie rosyjskiej :) URRRAAAA
-
Testują też "nową" mapę RS Betio :)
-
(http://i1156.photobucket.com/albums/p567/GrzegorzWisniowski/VMT-KV1_zpsb16f07b1.jpg)
-
Fajnie, ale znowu ponarzekam. Miałem nadzieję, ze troszkę bardziej się postarają z czołgami, zbyt sztywno im wyszły. Grać się da, ale piechota daje wiele więcej frajdy. I tak będę grał.
-
Nie jestem znawcą ale czy KW nie będzie niezniszczalny inaczej niż ładunkami wybuchowymi ?? ???
-
W momencie pojawienia się długolufowej 7,5 cm KwK 40 (czyli Panzer IV F2/G) był jak najbardziej osiągalnym celem dla niemieckich czołgistów
-
Panowla, on nawet gąsienic jeszcze nie ma, a już chcecie do niego strzelać :D
-
Nie ma "nóżek" nie ucieknie ;)
-
Czwórki Ausf H i F1
(http://i.imgur.com/cssCLbE.jpg)
oraz nowo ogłoszony Stug III Ausf B
(http://i.imgur.com/vdODvRP.jpg)
Kiedy wyjadą na pole walki - nie wiadomo........
-
skoro jest stug to pzIII pewnie też już mają. szkoda, że oni i tylko oni
-
Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem gry RO2 HoS zakupionej na steam. Kupiłem tą grę ze względu na jej pierwszą część RO1 w którą gram już od kilku lat. Poczytałem troszkę w tym temacie o czołgach które, jak zrozumiałem, zostały dodane do tej gry np. Tiger I, IS2, KW-1 itd. Niestety po instalacji i znalezieniu nielicznych serwerów z czołgami zauważyłem, że do dyspozycji mam tylko 2 rodzaje czołgów, t-34 oraz Pz4. Myślałem, że steam odpowiednio zaktualizuje mi grę, abym mógł również pograć innymi modelami czołgów. Co robię nie tak? Może muszę coś ściągnąć dodatkowo, np jakaś paczkę zawierającą inne czołgi? Jeśli chodzi o moją bibliotekę steam to posiadam takie 4 pozycje (po zakupie RO2): RO2 HoS single player, RO2 HoS beta, Rising Storm beta, Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer. Dodam tylko jeszcze że zainstalowane mam tylko jedną z tych pozycji Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer ponieważ osobiście uważam że single player to pomyłka w tej grze ;) Za każdą poradę dziękuję :)
-
Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem gry RO2 HoS zakupionej na steam. Kupiłem tą grę ze względu na jej pierwszą część RO1 w którą gram już od kilku lat. Poczytałem troszkę w tym temacie o czołgach które, jak zrozumiałem, zostały dodane do tej gry np. Tiger I, IS2, KW-1 itd. Niestety po instalacji i znalezieniu nielicznych serwerów z czołgami zauważyłem, że do dyspozycji mam tylko 2 rodzaje czołgów, t-34 oraz Pz4. Myślałem, że steam odpowiednio zaktualizuje mi grę, abym mógł również pograć innymi modelami czołgów. Co robię nie tak? Może muszę coś ściągnąć dodatkowo, np jakaś paczkę zawierającą inne czołgi? Jeśli chodzi o moją bibliotekę steam to posiadam takie 4 pozycje (po zakupie RO2): RO2 HoS single player, RO2 HoS beta, Rising Storm beta, Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer. Dodam tylko jeszcze że zainstalowane mam tylko jedną z tych pozycji Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer ponieważ osobiście uważam że single player to pomyłka w tej grze ;) Za każdą poradę dziękuję :)
Narazie nie ma innych czołgów bo na UE 3 zawieszają sie i blokuja na wszystkim na durnym płocie i krzaczku. Więc nie wiadomo czy wogóle kiedykolwiek cokolwiek dodadzą. Ogólnie pod tym wzgledem ta gra leży i kwiczy.
-
Ojjj to wielka szkoda :/ Grając Pz4 lub T34 byłem pod dużym wrażeniem realizmu tej gry. Dzięki za odpowiedź
-
Dodadzą, dodadzą, choć nie chce mi się pisać po raz pięćsetny w tym wątku when it will be done...
Transportery mają być w następnym update bety, więc miesiąc - dwa ;D
-
Dodadzą, dodadzą, choć nie chce mi się pisać po raz pięćsetny w tym wątku when it will be done...
Transportery mają być w następnym update bety, więc miesiąc - dwa ;D
Mówisz o becie :-) to powinni dodać do pełnej wersji a w becie pobedą pewnie kolejne pól roku.. Szkoda słów na TWI
-
właśnie mi ściąga betę RSa, ktoś już wie co tam jest?
-
We have pushed live an update to the Rising Storm beta application in the Steam Library. This will be a large update (as it change the game into a brewed build instead of a cooked one). This update only contains the map Maggot Hill, which we plan to test heavily this week (at 3 PM eastern or so every day).
We'll be adding more to the beta as we get things online with the brewed build (including the new transports and modified maps for them in the not so distant future).
This is the "Rising Storm Beta" application in your Steam Library. Download it tonight to be ready for tomorrow!
--------
Duża ta aktualizacja?
-
We'll be adding more to the beta as we get things online with the brewed build (including the new transports and modified maps for them in the not so distant future).
ho ho ho, zobaczymy :)
Update ma około 5 GB
-
Nowy screen z Klimentem:
(http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/30/rvec.jpg)
a Sdkfz na prawdę istnieje, ale ci... :P
-
Vehicle Mod Team zawieszony bo się chłopaki na TWI wkur... :(
http://forums.tripwireinteractive.com/showpost.php?p=1299957&postcount=1676
-
Kilka pojazdów z Kubinki pod Moskwą , 1"10 nasza tankieteczka a jak ładnie wyeksponowana! (kacapy cholerne !!!!)
Polecam inne wrzuty np z mausem
-
W Muzeum Broni Pancernej właśnie ruszyli z cerowaniem trójeczki. Po odkuciu betonu nawet koła się ruszają ;)
(http://i.imgur.com/ET6JTvtl.jpg)
W przyszłości ma jeździć w co nie wątpię.
Tankietka fajna, ale czemu w malowaniu japońskim a nie wrześniowym?
---------
Vehicle Mod Team zdecydował się doprowadzić swoje dzieło do stanu używalności, co dalej nie wiadomo
-
Ja naszą tankietkę w kilku ksiażkach własnie w takim malowaniu widziałem.
-
Kamuflaż trójbarwny z czarną linią, tzw japoński obowiązywał w WP w latach 1932-1936
(http://i68.photobucket.com/albums/i28/pawelmaj/varia/a40.jpg)
-
Nowy update bety - tylko bardzo zbugowany ponoć ;D
(http://cloud-4.steampowered.com/ugc/36348931054257466/00F3DC6C52E4121E1023C46FEFCDC2F604A0BF94/)
(http://i.imgur.com/0waZ1kq.jpg)
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=101428