Author Topic: Mod o polskim ruchu oporu?  (Read 8411 times)

J@hoo

  • Guest
Mod o polskim ruchu oporu?
« Reply #15 on: 04 June 2007, 07:53:42 »
Czy ktoś wie co się dzieje z tym tematem? - stanęło czy ktoś podjął się negocjacji z twórcami?
Proponuje : MY jako polacy jesteśmy w czołówce programistów itp, może tacy zdolni ludzie jak WUJEK, który mnie oszałamia swymi wypowiedziami umieli by sobie poradzić w kwestii grafiki. Mapy-misje dla AK wydają się być niezbyt trudne. np. dostać się na szczyt góry wysadzić czołgi (nocą) czas operacyjny 6 min. po tym czasie nastaje dzień i jest regularna walka pomiędzy oddziałami wermahtu i WP (oczywiście jeśłi by NIEMIASZKI jeszcze mieliby czym walczyć hehehe).
Pozatym mogłaby być misja 30 osób na 30 bez ODRADZANIA.
Typowa klanóka, chodź niezupełnie.
heh ja to mam pomysły - gorzej z realizacją bo jestem laikiem w programowaniu i grafice;)

elzop

  • Guest
Mod o polskim ruchu oporu?
« Reply #16 on: 06 June 2007, 09:16:09 »
Dobry pomysł. Mój dziadek byl w AK-to co chłopaki robili podczas wojny to było jak wyczyny niejednego herosa filmów akcji. Pamiętajmy też, że AK walczyło również z wojskami sovieckimi-bo prawda o wyzwoleniu Polaków przez  Rosjan nie do końca jest taka różowa.

Skucha

  • Guest
Mod o polskim ruchu oporu?
« Reply #17 on: 06 June 2007, 09:22:20 »
Quote
elzop :
Dobry pomysł. Mój dziadek byl w AK-to co chłopaki robili podczas wojny to było jak wyczyny niejednego herosa filmów akcji. Pamiętajmy też, że AK walczyło również z wojskami sovieckimi-bo prawda o wyzwoleniu Polaków przez  Rosjan nie do końca jest taka różowa.



emmm te walczenie z ruskimi troche nie namiejscu :). Przeciez AK staralo sie "wyczyscic" ziemie polskie z frycow predzej nizby to mieli zrobic rosjanie (tak zwany plan burza ;])

elzop

  • Guest
Mod o polskim ruchu oporu?
« Reply #18 on: 08 June 2007, 07:20:37 »
Quote