Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
NIEZNISZCZALNE czolgi w :ARMORED BEASTS 2.01
Infulat:
...bo to złe czołgi były...
Hadess:
...bardzo
krv[PL]:
be. :)
Tomciaz_PL:
A sąsiedzi skarżyli się, że te czołgi bardzo hałasują. Nieprzyzwoite zgrzytanie gąsienicami, czy strzelanie ślepymi nabojami. Wandale jedne. I zawsze po chodniku było widać że tędy przechodzili ( porozrzucane i popękane betonowe płyty). Ale wydział prewencji IS-2 się nimi zajmie :).
Amizaur:
Te czołgi są niezmodowane (bo ich nie miałem w SDK) i nie są "kompatybilne" ze zmodowanymi czołgami. Co do Muddy Tigers to powstaje nowa wersja tej mapy z czołgami opartymi na modzie, wspołpracuje z autorem, nazywać się ma Narva. A od wersji 2.03 postarałem się żeby nawet niestandardowe czołgi mogły wchodzić w interakcje ze zmodowanymi, to znaczy jeśli czołg zmodowany strzela w niestandardowy lub na odwrót to zwykły kod gry jest wywoływany i trafienia są obliczane jak z zwykłym RO. Można by też wypuścić wersje tych map kompatybilne z AB bo mam na dysku zmodowane wersje tych czołgów, ale za bardzo wiem jak wprowadzić je na stałe do moda tak żeby automatycznie wymieniał je na mapach które je używają... Mod obejmuje standardowe czołgi a dodatkowe są w osobnych pakietach AB i mogą być wykorzystane do zrobienia poprawionej wersji mapy, korzystającej z nich (z tym że wypadałoby zapytać autora o zgode na postawienie takiej zmodyfikowanej mapy na serwerze jak mi się zdaje).
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version