Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Potrzebna pomoc techniczna!

Czy mozna wylaczyc znikanie cial zabitych :)

(1/2) > >>

Marvin:
Jak w temacie czy mozna wylaczyc znikanie cial zabitych zolnierzy ??? Bo bardzo lubie gdy pola bitewne sa "zalane" trupami ;p W szczegolnosci rozerwanymi przez granaty (Ile razy urwalo mi juz czlonki nie zlicze, ale fajnie to wyglada :)

Brucce:
LOL ? ile masz lat ?

Wrona:
Ja mam 32 i też jestem zainteresowany tym, żeby ciała nie znikały/nie znikały tak szybko - po prostu gwoli realizmu, nie po to, aby zaspokoić jakieś chore krwawe instynkty. Taka opcja pozwoliłaby się lepiej wczuć w pole bitwy, w atmosferę grozy.

Macias1973:
Kwestia wieku jest nie istotna, rozumie że większa część graczy wolałaby żeby ciała nie znikały tylko nie chcą sie przyznać. Ja osobiście przystaje na tym co jest, czyli bez ciał. A dla tego ze gra obłożona ciałami a nie ma co ukrywać ze przy tak szybkiej częstotliwości ginięcia byłaby masa tych ciał co utrudniałoby grę. Utrudniała w poruszaniu się, z dużych odległości wprowadzała w błąd. Jeszcze pozostaje sprawa moralna, RO jest grą w której zabijamy wirtualnie oczywiście i obraz gry wyściełany trupami, członkami tych ze trupów, wybuchy rzucające wokoło ciała poległych na kształtujący sie młody umysł mógłby wpływać negatywnie. Mam 12 letnią córkę, która oczywiście nie gra w takie gry ale widzę jak świat komputerów, gier ma jednak wpływ i gdzieś tam podświadomie te wszystkie gry odciskają piętno. Oczywiście moja wypowiedz może byc przesadna, ale widzę po sobie dla przykładu ze dużo czasu poświęcam przy komputerze i często osoby bliskie mówią mi ze jestem uzależniony od komputera, ja oczywiście zaprzeczam bo nie widzę problemu, ale w duchu po zastanowieniu sie przyznaje im ze mają racje. I tak może być z tymi ciałami,trupami.....wszystko z umiarem....

krv[PL]:
mogby byc przeciez limit ktory by nie powodowal zbyt wielkiego spadku FPSow np: 100 trupow w innych grach widzialem takie mozliwosci to samo tyczy sie np: ilosci dziurek po kulkach :D to np: w HLu jest do ustawienia!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version