Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Dlaczego nie moge wziac snajperki?

<< < (2/4) > >>

BRAT_MIH:
W gre gralem, przesiadlem sie z CoD 2 i tam mialem prawo wyboru broni jakiej chcialem.I chodzilo o punkty przede wszystkim. Po trupie snajperke bralem i tylko wtedy mialem okazje sie nia pobawic. Wiem ze w grze chodzi o wygrana druzyny ale w takim razie po co punktacja jest pokazywana? Zreszta co sie tyczy punktacji to tez nie wiem o co w niej chodzi. 1 punkt za zabitego, to skad ludzie maja po 80 ? Bo chyba za cos innego, jest to gdzies pokladnie opisane?

asn:

--- Quote ---BRAT_MIH :
 Zreszta co sie tyczy punktacji to tez nie wiem o co w niej chodzi. 1 punkt za zabitego, to skad ludzie maja po 80 ? Bo chyba za cos innego, jest to gdzies pokladnie opisane?

--- End quote ---

Wlasnie dlatego nie powinieneś obsiadywac profesji tak waznej jak sniper....

BRAT_MIH:
Jak zwykle na kazdym forum znajdzie sie Assasin ktory zamiast odpowiedziec komus na pytanie pokazuje jaki jest madry i tylko nabija sobie posty przez takie idiotyczne odpowiedzi. No po to pytam chyba zeby wiedziec. Jest gdzies szczegolowy opis punktacji czy nie ma?

viatrova:
zdobycie/odbicie flagi: 10pkt
zaopatrzenie mg/dp w ammo: 5pkt
za squad leadera: 3pkt
za pozostałe klasy: 1pkt

jak widzisz zdobyte pkt swiadcza glownie o aktywnosci danego gracza a nie koniecznie o umiejetnosciach strzeleckich, itp.

Z.A.Q:
Masz coś na szybsze wczytywanie map:
 Find your Redorchestra.ini file located in the steam/steamapps/yournamehere/redorchestra/system folder (hint it looks like a notpad icon with a cog)
2) Change the cache size to better match your ram size
Listed under [Engine.GameEngine].

256 Megabytes of RAM or less
CacheSizeMegs=32

512 Megabytes of RAM
CacheSizeMegs=64

768 Megabytes of RAM
CacheSizeMegs=128

1 Gigabyte of RAM or more
CacheSizeMegs=256

Fix2: Turn of PreCaching
Also in your redorchestra.ini under [ALAudio.ALAudioSubsystem]
Change UsePrecache=True to UsePrecache=False
and under [Engine.LevelInfo]
Change bNeverPrecache=false to bNeverPrecache=true
and under [Engine.NullRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [D3DDrv.D3DRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [D3D9Drv.D3D9RenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
Change UsePrecaching=True to UsePrecaching=False
and under [PixoDrv.PixoRenderDevice]

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version