Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

OpenGL a DirectX 9.0

(1/2) > >>

Wrona:
Witam! Znalazłem ostatnio na http://fkmod.com bardzo entuzjastyczne wypowiedzi na temat korzystania z OpenGL zamiast DirectX w Red Orchestra. Postanowiłem wypróbować i.... rzeczywiście, efekt jest rewelacyjny! Dotychczas pogrywałem na najwyższych detalach z antyaliasingiem. Troszeczkę przeszkadzało mi, że tekstury są nieco jakby zbyt rozmyte, ale myślałem, że nic się z tym nie da zrobić - no bo przecież AA x 4 i Aniso 16 i te wysokie detale.... A jednak: po przełączeniu (redorchestra.ini) z directx na opengl tekstury są jak żyleta, wszystkie detale broni doskonale widoczne, ba, nawet HDR bloom wydaje się działać genialnie. Zostaję przy tym trybie wyświetlania, bo oferuje on wysoką ostrość obrazu i fajne nasycenie, dzięki czemu odróżniam wroga dużo szybciej, a ostrzał na duży dystans staje się skuteczniejszy. Żadnych bugów graficznych nie stwierdziłem.Polecam!
Minusy to "ściemnienie" zamiast motion blurr i biale obwódki wokół pozycji menu, ale jak piszą koledzy z fkmod, spokojnie da się z tym żyć!
Proszę o wypróbowanie i postowanie komentarzy.

oto przepis:

--- Quote from: fkmod.com ---In your RedOrchestra.ini (located in \Steam\SteamApps\%username%\red orchestra\System), you will find these lines of code near the top of the file: (Actually with the new file system it may be located at \Steam\SteamApps\common\System) I'm not at my home PC so I will have to check this...

Code:

[Engine.Engine] RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice ;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice


change it so the render deivice is OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice by removing the semicolon and adding a semicolon to the current one you are using so it basically looks like this:

Code:

[Engine.Engine] ;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice ;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice


--- End quote ---

Czarny_[FH]_pl.:
Cholera nic z tego nie rozumie moglbys po polsku powiedziec co jak trzeba zrobic:)))

wujek|T3N54MC024W523:
w pliku RedOrchestra.ini (znajdziesz go w \Steam\SteamApps\%twoj_profil%\red orchestra\System), w miejscu:

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

zmieni jedynie sredniki z poczatku linijek tak by bylo odsrednikowane opengl, jak logika w tym przypadku nakazuje:

[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice

wszystko na temat;) pozdrawiam

_KaszpiR_:
widze ze jescze nie tknąłeś snajperki, pamietam ze sa z nia problemy.
EDIT: zara zrobie filmiki z roznic

acha, aby dobrze gra wygladala musi byc koniecznie w 32bit, inaczej jest masakra z teksturrami

edit 2: wlasnie sie tlocza filmy na serwis, potemnapisze artykul :)

edit 3: gdyby ktos nie zauwazyl newsa na stronie glownej ;D
http://red.orchestra.pl/page.php?id=220

wujek|T3N54MC024W523:
nie gram snajperka wiec jak dla mnie to moze sie z nia dziac cokolwiek - po prostu nie skorzystam:P
no ale Olke moze to juz zmartwic;)

pzdr

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version