Różności > Hyde Park

Killing Floor 2

<< < (2/12) > >>

BartBear_[PL]:
Przypominam, iż jest to "wczesnodostępowa beta" mająca za zadanie sprawdzić głównie stabilność i wymogi systemowe zarówno serwerów jak i graczy. Do dyspozycji są na razie 3 mapy, 1 Boss (a ma być ich więcej), ilość broni nie powala, w sklepie są nawet puste zakładki z poszczególnymi typami narzędzi do zabijania, czyli wszystko będzie w miarę upływu czasu zapełniane. Klasy na razie te same które występowały w 1-dynce i ponoć też ma ich być więcej. Poziomów jest 25 zamiast 6-ciu i dodatkowo (co już widać w ostatnim filmiku) co 5 poziomów można wybrać korzystnego "perka" (samolubni dla siebie, drużynowi dla drużyny). Podstawa walki nie różni się od tej z 1-dynki, czyli ktoś kto grał będzie miał "w genach" umiejętność gry w 2-gą część, jak na razie chcę zobaczyć jak sprawują się te dodatkowe umiejętności a to znowu wiąże się ze "skillowaniem" jednej klasy - i tak w tej chwili mam 11 level na Medyku - czyli 2 perki i w tej formie co aktualnie nam zaproponowano po 10 lvl. mogę wybrać samolubnie zniżki u sprzedawcy na kamizelkę kuloodporną + odradzanie się od razu w niej (jak lvl 6 w jedynce) LUB możliwość 2 procentowego naprawiania kamizelki drużyny ale za to o 10% zmniejszonym potencjale leczenia, przy czym to tylko w momencie użycia wspomnianej przez Rozuma strzykawki, broń dalekiego zasięgu tego nie umożliwia. Popróbowałem, pobiegałem za innymi z tą strzykawką i korzyść jest niepomiernie mała (nie można "leczyć" w pełni zdrowego, tak więc nie można naprawiać mu kamizelki gdy nie jest chociaż troszkę ranny). Coś tam jeszcze napisali o łataniu kamizelek na wyższym, chyba 20 poziomie, także muszę levelować żeby się przekonać. Co do innych klas to pewnie spróbuję (po odkryciu medyka do końca) bezerkera gdyż jest możliwość parowania ataków zedów i pewnie na wyższych poziomach da radę zablokować nawet "baterię" ze znacznym obniżeniem, albo nawet brakiem obrażeń, natomiast wsparciowiec na wyższych levelach może robić za Amunicyjnego, co na HoE na pewno się przydaje, gdzie pieniędzy jak na lekarstwo.

BartBear_[PL]:
Dalej jako Medyk, ale z Kolegą :D

ShariK PL:
Gra daje radę, ale żeby pokonać bossa od poziomu hard to potrzeba zgranej drużyny.

BartBear_[PL]:

csMKJP:
Mam pytanie odnośnie historii KF.  Tripwire interactive zapłacili za pomysł modu KF?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version