Linia frontu > Serwery Red Orchestra

Standards and customs maps.

<< < (2/10) > >>

BartBear_[PL]:
Hmmm, zawsze myślałem że właśnie ustawienie rund na 3 powoduje odparowywanie graczy, no ale ok jak na dzisiaj to ustawiłem tak:


--- Code: ---DefaultMaps=RO-Danzig_1942?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=RO-Danzig_Deep_Freeze?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-arad?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-baksanvalley?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-barashka?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-basovka?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-berezina?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-blackdayjuly?RoundLimit=1
DefaultMaps=ro-bondarevo?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-danzig?RoundLimit=3?WinLimit=2
DefaultMaps=ro-fallenheroes?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-hedgehog?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-kaukasus?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-konigsplatz?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-krasnyioktyabr?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-krivoirog?RoundLimit=1
ro-kryukovo?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-kurlandkessel?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-leningrad?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-lyeskrovy?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-mannikkala?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-odessa?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-ogledow?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-rakowice?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-smolenskstalemate?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-stalingradkessel?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-tcherkassy?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-tulaoutskirts?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-zhitomir1941?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Arena-ROPL_v4?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Basovka1941?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Bialystok?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Bocklin?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-BridgeCrossingTactical-Beta3?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Bridge_tdm_b3?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-DerZooBunker_B4?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Dom_Pavlova?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Elnya?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Entweichen?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-FestungKurland?RoundLimit=1
RO-GreyGhostsOfWar?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-HitlersBunker?RoundLimit=1
RO-Kaukafun?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-KoitosK1?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-KournykovaWeaponsB5?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-KrasnyBor1943?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Kreiswalde_Eine_Kalte_Winternacht_B11?RoundLimit=1
RO-Lazur1942?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Moscow_beta1?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Odessa_Tank?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-PariserPlatz?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-RoadToHill_combined?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-TractorWorks?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Warsaw?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Wateverovko?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Zavod?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-Zhitomirrevenge?RoundLimit=3?WinLimit=2
ro-fullmj?RoundLimit=3?WinLimit=2
RO-SPARTAAAA?RoundLimit=1
RO-TopGun-b5?RoundLimit=1
RO-TotalFun-V4?RoundLimit=1
RO-Lubjankow-Schiessbahn-V1-0?RoundLimit=1
--- End code ---
Co do Adminów, to proszę, już się jeden bez kopniaka z szeregu odezwał, natomiast nabór ewentualnie można zrobić po weryfikacji np. Szanownych Bywalców Stolika Asa na Mumblu. Chodzi o to żeby nie było bydła a ludki z tamtąd częściej grają niż tylko na FN-tach i będą się orientować. W sumie z racji właśnie międzynarodowości FN to i Admini serwerów RO.PL wcale nie muszą posiadać polskiego obywatelstwa, a kilku już przecież towarzyszy nam od wielu FightNightów i jako gracze są całkiem w porządku, może i chcieliby zostać Adminami? I wtedy z tą promocją "w Europie" to jakby "2 pieczenie na jednym ogniu" ;) Przy najbliższej okazji skonsultujemy się wraz z Kol. Moderatorem i resztą "stolikową" 

Odi^PrOfAnUm:
Nie rozumiem czemu wymogiem do bycia adminem jest bywanie na mumblu ro.pl.
Ogarnąć ludzi, którzy
1) mają duże doświadczenie z tą grą ( chodzi mi o bugi aby odróżnić, czy ktoś faktycznie czituje czy tylko wlazł na texture i jest nieśmiertelny - dla przykładu )
2) znają możliwe bugi i mordeczki jakie się walają po serwach - akurat zwykle to wachlarz grajków się zmienia niezwykle rzadko
3) mają czas i są względnie dyspozycyjni. Akurat studenciaki mają sporo tego czasu  :)
Akurat admin powinien co nieco grywać. Sama webadminka to dla mnie trochę  za mało.
Najlepiej wybrać spośród bywalców forum i graczy gościa, który będzie adminował - bo i kontakt w razie naglącej potrzeby zgaszenia jakiegoś krewkiego spwankillera nie będzie problemem.

Szczepan:
Witam. Według mnie Profan mówi całkiem z sensem. Od czasu do czasu pogrywam w ro, głównym powodem tego, że gram mniej, jest brak serwera gdzie można pograć bez większego pingu.
Zawsze podczas rozgrywki spotykam kogoś kto narzeka na ping.
Jeżeli dojdzie do skutku to co pisze Profan, red orchestra nie będzie już tylko zależna od ruskiego serwera oraz ich pingu.

A co do admina - jestem za tym, żeby otrzymał go "raq" ponieważ można go często spotkać w grze lub na steamie co daje lepszą komunikację w razie jakiegoś problemu. Poza tym, jako jedyny(jak mniemam) próbuję działać coś w tym kierunku.

Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli pograć na serwerze bez żadnych problemów i czerpać z tej gry radość. ;-)

Pozdrawiam.

Nox:

--- Quote from: BartBear_[PL] on 14 November 2013, 22:20:45 ---Co do Adminów, to proszę, już się jeden bez kopniaka z szeregu odezwał, natomiast nabór ewentualnie można zrobić po weryfikacji np. Szanownych Bywalców Stolika Asa na Mumblu. Chodzi o to żeby nie było bydła a ludki z tamtąd częściej grają niż tylko na FN-tach i będą się orientować. W sumie z racji właśnie międzynarodowości FN to i Admini serwerów RO.PL wcale nie muszą posiadać polskiego obywatelstwa, a kilku już przecież towarzyszy nam od wielu FightNightów i jako gracze są całkiem w porządku, może i chcieliby zostać Adminami? I wtedy z tą promocją "w Europie" to jakby "2 pieczenie na jednym ogniu" ;) Przy najbliższej okazji skonsultujemy się wraz z Kol. Moderatorem i resztą "stolikową"

--- End quote ---

Odi^PrOfAnUm transmitted (and translated) me the information.
I can give you a hand with administration & promotion, but I suggest we be a little group of moderators/sub-admins, so everyone will have a smaller part to do.

For promotion, having different nationalities can be interesting : we will be able to post topics on our national community forum (if it still exist), most popular videogame website, etc...
 
It could be also interesting to check if we know players who use to play the morning & evening to see if they can be enough to gather on the server to attract other players.  (RO.RU and some tank servers do it well depending on days/hours)

Insanity:
Zgadzam się z Odim w 100%. Wczoraj dyskutowaliśmy na ten temat, i Aster ma szanse na zapełnianie się Europejskimi graczami tak jak ruski serwer.
Kilka osobistych uwag / propozycji jak zainteresować potencjalnych graczy.
Pierwsze co to to zmniejszenie liczby customów przez wywalenie map typu: TotalFun, TopGun, Sparta, Fullmj, HitlerBunker, Arena itp. Z moich obserwacji wynika, że takie mapy tylko odstraszają graczy. Lepiej trzymać się standardów i najlepszych customów, jednak nie jakichś olbrzymich, żeby 32 graczy nie musiało szukać się na mapie przez 10 minut, lub jechać czołgiem 5 minut do pierwszej flagi. Co do wyboru customów zorganizował bym to w formie ankiety na forum, i na serwerze pojawia się na przykład 10 map z największą ilością głosów.
Druga sprawa to usunięcie niepotrzebnych modyfikacji / mutatorów które zmieniają standardowy gameplay RO. Chodzi tu o jakieś modyfikacje dźwięków, broni itd. Chodzi o to żeby zmniejszyć ilość pobieranych plików do niezbędnego minimum, ponieważ czasem olbrzymi download przy pierwszym połączeniu odstrasza, a czasem mimo redirecta i tak idzie wolno dla ludzi z różnych części świata.

Co do admina tak jak raq postawił bym na doświadczonego gracza który spędził w tej grze sporo czasu, ogarnia bugi i kojarzy osoby grające na serwerze. W tej chwili twarzy w społeczności nie ma już tak dużo, więc ci co dużo grają kojarzą nicki i fejki, ale nie oszukujmy się, sceny dzieli się też na weteranów klanowych; osoby które po prostu długo już grają w RO oraz zwykłych grajków. Chodzi o to żeby nie postawić na tym stanowisku osoby która może być zbyt pochopna w ocenie naruszenia regulaminu mówiącego o grze fair play bez wspomagaczy.

Jeśli chodzi o mnie to idealny serwer w RO to taki przypominający starą Ineę, 24 sloty, standardowe mapy, zero zbędnych modyfikacji. Niestety przy obecnej ilości graczy w RO taki serwer to raczej utopia i trzeba celować w złoty środek, który moim zdaniem wygląda tak jak opisałem go w poprzednich akapitach ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version