Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Mapy

Pomysł na mapę Prochorowka a mozliwości techniczne jej wykonania

<< < (2/4) > >>

BartBear_[PL]:

--- Quote from: Ark on 07 January 2012, 14:31:00 ---Jakiś namiar ? e-mail, GG, Steam profil, X-Fire ?

--- End quote ---

http://www.red.orchestra.pl/forum/index.php?action=profile;u=1378

Ark:
BartBear_[PL] bardzo dziękuje

BartBear_[PL]:

--- Quote from: Ark on 07 January 2012, 15:08:29 ---BartBear_[PL] bardzo dziękuje

--- End quote ---
np
a btw "naprawiłem" Ci podgląd profilu Steama tutaj na Forum, aby i inni mogli się zaprzyjaźniać  ;)

Ark:
btw ..... jestem bardzo wdzięczny - winien ci jestem co najmniej pół litra  ;)

Administrację proszę o nie usuwanie tych oftopów - służą one temu samemu celowi: poznawanie ludzi mogących pomóc przy tworzeniu mapy.

Dziękuje Ark

ufo_has_landed_!:
do zrobienia przyzwoitej Prochorowki przydałby się system respawnowania jak w DH, dzięki temu można by zrobić rozległą bitwę pancerną z licznymi umocnieniami piechoty. Dzięki "drzwiom" z DH piechota mogłaby szybko trafiać na front do okopów czy obsługi dział, dzięki czemu mapka mogła by wierniej odzwierciedlać realia bitwy. Pamiętać trzeba, że grubo ponad 85% czołgów niemieckich zniszczonych zostało przez artylerie p-panc - i tą piechoty i samobieżną. Reszta padła łupem lotnictwa i czołgów. Dlatego wg mnie aby nie powtórzyć BDJ-ta któy był super, ale średnio historyczny, w nowej Prochorowce trzeba koniecznie dodać piechotę

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version