Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Mapy

Pomysł na mapę Prochorowka a mozliwości techniczne jej wykonania

<< < (3/4) > >>

Ark:

--- Quote from: ufo_has_landed_! on 07 January 2012, 16:03:10 ---do zrobienia przyzwoitej Prochorowki przydałby się system respawnowania jak w DH, dzięki temu można by zrobić rozległą bitwę pancerną z licznymi umocnieniami piechoty. Dzięki "drzwiom" z DH piechota mogłaby szybko trafiać na front do okopów czy obsługi dział, dzięki czemu mapka mogła by wierniej odzwierciedlać realia bitwy. Pamiętać trzeba, że grubo ponad 85% czołgów niemieckich zniszczonych zostało przez artylerie p-panc - i tą piechoty i samobieżną. Reszta padła łupem lotnictwa i czołgów. Dlatego wg mnie aby nie powtórzyć BDJ-ta któy był super, ale średnio historyczny, w nowej Prochorowce trzeba koniecznie dodać piechotę

--- End quote ---

Pomysł jest super, też o tym myślałem - ale z drugiej strony .... ja mogę się wypowiadać od strony historycznej w tej kwestii. Rzeczywiście piechota by się tu przydała, dodatkowo działa, przeszkody przeciwczołgowe.

Z drugiej strony jestem realistą - jesli dałoby się stworzyć mapę przez polaków ( na tą chwilę rozmawiałem tylko z jednym) na której jeździłyby czołgi - to już to uważałbym za pełen sukces.

Nie znam możliwości silnika Unreal 3 - nie znam możliwości SDK do RO2 (ponoć łatwy w obsłudze nie jest). Na tą chwile możemy tylko snuć plany.

Pomysł mapy oparłem o wiedzę jaką posiadam w tym temacie. Myślałem o piechocie jako Botach przy działach przeciwpancernych - losowo rozmieszczanych na gotowych pozycjach strzeleckich, zawsze rozmieszczanych w innym miejscu, co dałoby rozgrywce smaczku - sztywne ustawianie dział bez botów - jest moim zdaniem co najmniej dyskusyjne - kto wytrzyma przy dziale od początku do końca rozgrywki, nie mając pewności że odda w strone czołgu nawet jeden strzał.

W edytorze map do Cod UO była możliwość aby powiedzmy jeepa przerobić na coś innego- powiedzmy motocykl - zmieniając teksturę oraz parametry opisujące dany pojazd. Nie wiem czy w SDK do RO2 w ten sam sposób dałoby się przerobić powiedzmy czołg na stacjonarne działo przeciwpancerne.
A tworzenie od nowa takich rzeczy to już cały mod, na który myślę że nie ma szans realizacji.

Sądzę że trzeba by się skupić na najprostszej formie mapy - bo to akurat jest do zrealizowania. A mapę zawsze można przerobić do postaci, którą omawiamy - jeśli znajdą się osoby chętnę do tej tytanicznej pracy

pozdrawiam

anonim.pl:
Po pierwsze nie całkiem rozumiem po co szukać bitew rozgrywanych po Stalingradzie skoro potyczek czołgowych w trakcje operacji Stalingradzkiej było pełno. Na mapie i tak nie umieścicie więcej czołgów niż 64 a jak będzie piechota to ich będzie jeszcze mniej. A z taką małą ilością czołgów to i w polskim wrześniu by się parę starć pancernych znalazło.
Po drugie po co drzwi z DH skoro RO2 ma już ten system. Masz dwa punkty wskrzeszeń i możesz sobie wybrać w którym się pojawisz i zapewne da się takich punktów zrobić więcej.

morticore:
Mapy pancerne zawsze są mile widziane przez mnie. Jeśli jednak mówimy o rozgrywce z czołgami i piechotą (ale mi smaczka narobiliście na te armaty ppanc), to trzeba zaczekać aż Tripwire zrobi wreszcie porządek z botami km w pojazdach, co jak wiemy im nie wychodzi... Wczoraj na Commissars house bot skosił mnie, gdy stałem w oknie na drugim pietrze, tak na oko to było maksymalne podniesienie karabinu do góry. Przegięcie pały i tyle  >:(

adlena:
dzięki za dzielenie

Pobor:
And the winner is: Adlena. Łopata roku jest twoja ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version