Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu

Nowe mapy do RO2

<< < (12/40) > >>

Ryszka:
Witam, jak prawie co dzień ;) Nie mając czasu na grę, wpisuję tu sobie informacje na temat nowych map, (zawsze to jakaś styczność z RO2). Ogólnie szykuje się wysyp mapek, bo już wielu twórców zabrało się za nowe SDK. Zanim zacznę prezentację proszę o informację, jeżeli nie widać screenów, często zdarza się tak, że autor zmienia link docelowy i wtedy klapa.

Po pierwsze Polshewik. Polak pokazuje swój dorobek. Mapka została trochę zjechana przez specjalistów za nieład, ale to już sami osądźcie. Mapa nawiązywać ma do walk o przełamanie Wału Pomorskiego.
 





Po drugie Le0 i nowe obrazki z TE-Provkhoy, może premiera tej mapy nastąpi już w przyszłym tygodniu. Link do stronki http://leogamingstuff.wordpress.com/

Po trzecie BOH-rekrut autor Butova, ponaglany o poprawienie swego sztandarowego dzieła, mówi że najpierw musi skończyć nową mapę nad którą aktualnie pracuje. Widziałem ten nowy projekt wcześniej , ale nie traktowałem go poważnie, do momentu kiedy autor zapowiedział wypuszczenie jej również w przyszłym tygodniu, na fotkach wygląda jak ro1.




Zaczyna się coś dziać, która mapa będzie grywalna zweryfikują gracze. No i za datę premiery powyższych map nie dam sobie ręki uciąć ;) Pozdrawiam

Ryszka:
Nowy filmik z Eagles Nest. Już niedługo możemy spodziewać się premiery. A tak w ogóle dzięki że czytacie te wiadomości.
(honor na forum mam teraz wyższy niż w grze ;D)

marcinz:
Provkhoy beta 1
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=75220

morticore:
Wygląda świetnie, widać ogrom pracy  ;D Ciekawe, czy będzie dzisiaj jakiś serwer z ludźmi pod tą mapę...

marcinz:
Na chwilę obecną mapa jest słabo zoptymalizowana, da się grać dopiero po wyłączeniu trawy (ale nawet wtedy zdarzają się spadki płynności). Na pozostałych mapach (standardowe i customowe) mam 45-60fps, tutaj ~25  :P

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version