Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu
Nowe mapy do RO2
morticore:
Powstał Arad2 Tankonly: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=77911 Będzie zajęcie na weekend :)
Ryszka:
11_HARLEY_11 nadal pracuje nad swoja nową mapą. Jeszcze nie nadał jej nazwy, a progres prac ocenia na 3/4. Ma pewne problemy i czeka , że może TWI zdoła mu pomóc. (pewnie jeszcze poczeka). Mapa musi być rozległa, bo używając slangu branżowego, mamy do czynienia z lasami, rzekami, łąkami,czyli krajobrazami. Pojawiają się również tereny miejskie , czyli weduty. ( weduta= krajobraz miejski) Tak dawno nie pisałem w tym temacie, że pozwoliłem sobie na małą dygresję. A i jakby się ktoś czepiał że się wymądrzam , to robię to tylko dlatego , żeby nie wyjść na kompletnego nooba. No i chociaż w dziedzinie sztuki mogę trochę zabłysnąć. Tak ogólnie to nie rozróżniam brena od mg, shermana od abramsa, junkersa od mustanga, Rosjan od Niemców jak gram i braci Mroczków tez średnio. Parę obrazków z mapy , żeby wrócić do tematu..
morticore:
Ryszka jesteś świetny, powinieneś dostać za to wszystko forumowy Order Suworowa czy coś w tym guście ;D
ufo_has_landed_!:
Fajnie to wygląda i pewnie będzie fajnie - za półtorej roku jak w końcu zrobią transportery ;)
anonim.pl:
Do dużych map nie potrzeba transporterów, w końcu nie atakujesz w pierwszej kolejności najdalszego punktu tylko ten który jest najbliżej. Przy odpowiedniej liczbie celów na mapie i odpowiednim rozmieszczeniu punktów wskrzeszeń które przemieszczają się wraz ze zdobywaniem celów właściwie możesz robić mapy jakiej chcesz wielkości. Dodatkowo nie każdy punkt musi być ciężki do zdobycia, a wręcz może być niemożliwy do obronienia przez obrońców dzięki temu rozgrywka nie musi trwać dużo dłużej od tej na standardowych mapach. Podsumowując: jeśli zrobisz mapę czterokrotnie większą od Spartanówki i umiejscowisz tam tylko cztery punkty do zdobycia to zapewne odległości między nimi będą na tyle duże że bez transportera się nie obejdzie, ale jeśli zrobisz czterokrotnie więcej punków, odległości między nimi będą na tyle małe że transporter nie będzie potrzebny bo punkty wskrzeszeń też będą blisko. Jednym słowem transportery nie blokują wcale tworzenia dużych map.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version