Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu

Nowe mapy do RO2

<< < (25/40) > >>

ufo_has_landed_!:
Daj mu Bóg energii, siły i umiejętności żeby go skończyć, choć pewnie będzie jak z tym węgierskim BT - polegnie  w boju...

ufo_has_landed_!:
Pewien człowiek ( Nightingale ) podjął nierówną walkę z SDK i buduje mapę którą nazwał Novoya Forest. Jak sam pisze ma to być czysto piechotna mapa, bez artylerii, samolotów, czołgów.
Po częstotliwości z jaką napotyka na problemy przy budowie mapy można wywnioskować że raczej nie prędko ona powstanie



cały wątek mapy tutaj:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=1053581#post1053581

ufo_has_landed_!:

--- Quote from: ryszka on 07 April 2012, 13:37:57 ---Nie chcąc zakładać nowego wątku napiszę tutaj. Powstaje pojazd, autorem jest Olivier. Ponoć to co widzimy na obrazkach zrobił w dwie godziny,( tripwire jak na razie pracuje wolniej  ;)).  Zobaczymy jak będzie dalej.



--- End quote ---

Olivier właśnie zawiesił/zakończył pracę nad pojazdem. powody pokrótce:

- trudności w zdobyciu dokumentacji technicznej pojazdu
- niemożliwość samodzielnego wykonania modelu wnętrza pojazdu
- brak osoby posiadającej umiejętności kodowania/programowania pojazdów na potrzeby gry.

...

Ryszka:
Koleś coś tam dalej robi. Faktem jest jednak że zrobić a oskryptować to wielka różnica.

Jeżeli chodzi o nowe mapy to cisza. To co Ufo pokazał to jedyny projekt , który na razie nie upadł. Cała reszta ma problemy. Przykładem jest Harley , który czeka na odpowiedź od Boga, bo tripwire już mu chyba nie pomoże ( a taki ładny most zrobił). Może to prawda że ten silnik jest mało modowalny ?. Pod unreal 2 mody i mapy spadały jak przejrzałe jabłka. Pożyjemy zobaczymy, tylko że ja już jestem dosyć stary. A cała sprawa rozchodzi się o Asa. Żeby jeszcze zanim tripwire sie ogarnie z  MG, albo Brenem po nowej odsłonie pohasał. Ot taki rym ;)

ufo_has_landed_!:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version