Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Mapy

Ogledow w RO2

<< < (2/4) > >>

ufo_has_landed_!:

--- Quote from: ShariK PL on 11 December 2011, 10:20:18 ---Bez transporterów piechota będzie miała ciężkie życie.

--- End quote ---

Transportery są obiecane przez TWI w pierwszym update-cie RO2 (który już dawno miał być udostępniony ... ) - po jednym dla strony. Plus dwa czołgi - t70 i pz III. Z takim sprzętem mapa już będzie ciekawa. Bohun słusznie zauważył, że do tego czasu trzeba by coś zrobić z AI na mg-cie bo przy jej obecnym aimie to piechota sobie nie pogra na tej mapce nawet mając transportery.

Acha, Panowie jak macie jakieś bugi z mapy to człowiek od mapki prosił o info. Link do posta na TWI jest wyżej, można też mu priva wysłać. Dzięki temu mapka będzie szybciej gotowa :)

Shock:
Gratulacje dla niego za mapkę. Jednak parę rzeczy jest do poprawy.

1. Płotki - czołgi wieszają się na nich jak w RO1
2. Kilka drzewek
3. Nie można się chować za osłonami
4. Wspomniane siano i kolorowy płotek
5. W punkcie Hill skrzynie z zaopatrzeniem wiszą w powietrzu

Sojuz_PL:
No i na to czekam  ;D Na oryginalnych mapach moze poczuje ducha RO.

morticore:
Oglądałem wczoraj i jakie świeżo-orkiestrowy gracz powiem, że fajnie to wygląda, zwłaszcza jak wyjdą transportery i lekkie czołgi. Na razie nie ma tez żadnej destrukcji otoczenia, gdy wjechałem czołgiem na znak drogowy zaklinowałem się, nie mogłem nawet ruszyć do tyłu. Jestem pełen optymizmu :) I muszę w Roengine pokombinować bo mam na tej mapie mydło w grafice jak na Fallefighters...

Sojuz_PL:
Mnie niepokoi troche rozmiar map. Srednio to ok. 150 mb, po nawet 250 mb przy RedOctoberFactory.
W Ostfroncie folder cache rozrastal sie do kilku giga...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version