Author Topic: znaczenie statystyk  (Read 9102 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
znaczenie statystyk
« on: 01 November 2011, 09:51:00 »
Ponieważ w życiu grałem w 4 gry x-com, pg2 , ro1 i ro2, nie bardzo wiem jak się "je" statystyki postaci w nowym ro. Część sam rozgryzłem ale kilku nadal nie rozumiem. W związku z tym pytania :

- czy to co się wyświetla nad postacią to poziom postaci czy poziom roli (np assault)

- co faktycznie daje poziom postaci (bo przy poziomie roli to akurat pisze jakie daje bonusy) ?

- czy ikonka która wyświetla się nad postacią pokazuje level roli (frontline soldier, battle hardener, veteran soldier, hero)  czy level postaci ?

- jakie jest faktyczne przełożenie obecności kogoś o wysokiej klasie w naszej okolicy na zdolności naszej postaci (szybciej biegnie ? celniej strzela ? o ile procent w zależności od tego czy ten obok to hero czy veteran ?)

z góry dzięki za info

Duqq

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #1 on: 01 November 2011, 10:55:48 »
Ad 1, 3. Liczba nad głową to Twój poziom honoru (jak to nazywasz poziom postaci), a szewron to Twój stopień w danej roli (jak to nazywasz poziom roli).

Ad 2. Odpowiedni poziom honoru pozwala ci odblokowywać kolejne stopnie (choć musisz także mieć odpowiednią ilość punktów).

Ad 4. To nie mam pojęcia.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #2 on: 01 November 2011, 17:56:34 »
o dzięki z info. a jak się przekłada poziom honoru do stopnia roli ? czy znaczy to tyle, że bez osiągnięcia danego poziomu honoru nie można odblokować stopnia roli? trochę to bez sensu bo skoro punty stopnia roli zdobywa się za granie daną rolą to po co poziom honoru? czy też punkty honoru dostaje się za co innego a punty roli za co innego?

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #3 on: 03 November 2011, 09:00:58 »
No i co ? nikt nie wie jak działają statystyki i o co w nich chodzi ? :o

Shock

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #4 on: 03 November 2011, 11:54:41 »
Jeżeli chodzi o broń to chyba wiadomo. Chociaż nie wiem jak to się faktycznie przekłada w "polu"

Co do klasy to nie mam pojęcia, bo jak był "myk" ze statystykami czyli część broni miałem na bardzo wysokim poziomie, honor na poziomie 95 to w grze tego nie odczułem, a instrukcji Tripware do tej pory nie wydało. 

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #5 on: 03 November 2011, 13:18:22 »
Instrukcja jakaś krąży po sieci w formie pdf-a z tego co wiem.
Jakoś system ten na pewno działa więc ciekawe jest to na ile można go wykorzystywać w grze. Szczególnie jeśli wzrost np szybkości czy celności postaci w sąsiedztwie Hero czy Vetereana jest znaczący. Z tego co widzę po innych statystykach to maksymalny poziom pozytywnego wpływu doświadczenia na rożne parametry postaci czy broni to około 20-25%. Jeśli obecność bohatera daje podobny wpływ to musicie przyznać, że jest to dość ważne bo nagle ktoś może biec 50% szybciej lub mieć 50% mniejszy recoil lub supress resistance. A to już są wartości nie do przecenienia.

Shock

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #6 on: 03 November 2011, 14:43:35 »
Jedyna "instrukcja" jaką znalazłem (oprócz polskiej) zamieściłem w linku poniżej:

http://www.sendspace.pl/file/3a10c1cc366468c2e45fdf1

Nie wyjaśnia co i jak na co i kiedy wpływa.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #7 on: 10 November 2011, 22:28:16 »
przy okazji statystyk:

czy w rozgrywkach klanowych gracze zachowują swoje statystyki z gry ?
czy dopuszczalne są mecze graczy z levelami zerowymi vs gracze z levelami broni 50 i roli na hero ?
jesli statystyki z gry są w jakiś sposób blokowane podczas meczy to na jakich "levelach " się gra ? wszyscy i wszystko na zero ? a może jeszcze inaczej ? będę wdzięczny z info.

Heniu

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #8 on: 11 November 2011, 01:46:28 »
Poki co nie ma mozliwosci blokowania/zmiany poziomow, wiec mecze sie gra tak jak jest.

Docelowo- albo opcja serwera, albo mutator ktory sprawi ze wszyscy beda na tym samym levelu grac.

Na meczach to i tak roznicy prawie zadnej nie robi.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #9 on: 11 November 2011, 08:34:08 »
możliwe, wydaje mi się jednak że drużyna gdzie grają sami bohaterowie z bronią na ostatnich levelach ma lekko 30-40% przewagi nad nowymi we wszystkich statystykach które premiują levele jak na przykład wytrzymałość, szybkość, celność że nie wspomnę np o różnicy w ilości amunicji itp. Chociaż z drugiej strony, zanim TWI zrobi taką opcję servera jak mówisz, ew powstanie odpowiedni mutator, to wszyscy będą już bohaterami :D

anonim.pl

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #10 on: 11 November 2011, 11:44:33 »
W praktyce jest mało prawdopodobne żeby po jednej stronie były same żółtodzioby a po drugiej sami weterani więc przewaga procentowa jednej drużyny nad drugą będzie minimalna. Ja osobiście jakoś nie czuję żeby te procenty w jakiś gigantyczny sposób wpływały na grę, kiepski gracz z premiami nadal jest kiepski za to dobry nawet bez premii jest nadal skuteczny.

Apos

  • Guest
Odp: znaczenie statystyk
« Reply #11 on: 11 November 2011, 14:37:00 »
Oficjalna liga Red Orchestry - ROLadder - chce wprowadzić ograniczenie w którym level klasy będzie równy 1, a broni 25. Spowoduje to, że każdy ma te same bonusy, a bronie otrzymają pierwszego unlocka. Ma to sens, szczególnie dla trybu CD, gdzie gość z większym bonusem prędkości postaci może wbiec szybciej na dany punkt i zdobyć przewagę nad niżej levelowym.

Ważniejszą zmianą jest wymagane przez ROL zabezpieczenia anty-cheaterskie: nagrywanie dem, sprawdzenia CVAR'ów czy PBBans streaming. Te dwa ostatnie powinny być na każdym serwerze uważam.