Serwis RedOrchestra.pl > Uwagi do forum i do serwisu RedOrchestra.pl

Odnośnie ostrzeżenia

<< < (2/4) > >>

Mati:
Jeśliby tak pozwalać na rzucania bluzgiem w każdym temacie to jakby to wyglądało? Nie ma wyjątków, prawa/zasad należy przestrzegać (nie są tylko po to aby je łamać - kto jak kto, ale Ty powinieneś o tym wiedzieć), hmm?

Odi, sądząc po czasie jaki spędzasz na forum to dużo :)

Tak, żyjemy w demokratycznej Polsce. Nikt Ci nie zabrania, ale ciągłe narzekanie nie zmieni zbyt wiele jeśli osoby zajmujące się stroną mają na prawdę tego czasu mało.

A odnośnie Plonka to ja go widzę w zbanowanych. Jeśli uwidacznia się na forum pod innym nickiem to podziel się tą informacją. Wszak banuje się osobę, nie pseudonim. Ja na poważnie nie wiem jakich nicków on używa. Nie śledzę sceny i nie gram w ro od jakichś 2 lat.

Wydzieliłem posty odnośnie ostrzeżenia. O polityce kontynuujcie w tamtym temacie.

Odi^PrOfAnUm:
Lol Pobór ty to jednak jesteś szatan, 2 fail w ciągu 2 twoich wypowiedzi  tutaj.
Znasz słowa rzekomo i ironia?
Kurde napisałem fajnego posta i wystapił bład url :( :(

Pobor:
Napisz jeszcze raz Pobór,żebym się już na ciebie zupełnie wkurwił (Mati możesz mi dać warna :D:D ). I od teraz będę się gorliwie przykładał do obowiązków admina,szczególnie gdy jezdziec.gasnicy będzie na serwerze. Wszystko będzie oczywiście według regulaminu,0 nagięć. Spróbuj mi tylko przeklnąć na serwie.

Hiacenty:
O nareszcie cziterów zbanowaliście bo jak pamiętam jak się kłóciłem żeby ich zbanować na forum to niestety się nie zgodziliście8) + dla was


--- Quote ---prawa/zasad należy przestrzegać
--- End quote ---

Zgodzę się że profan trochę klnie ale nie on zaatakował pierwszy(wiem nie powinien i tak) :p Szkoda mi Wawera bo jeden Post i warn:D przecież wszyscy sie znamy i kochamy:love


--- Quote ---cieszcie się z tego co macie
--- End quote ---

Cieszymy się bart:) ale też pamiętaj o użytkownikach którzy jeszcze zostali i się udzielą na forum żeby nie padło..