Author Topic: =RaG=- Kompleksy, wiocha, upośledzenie...  (Read 36302 times)

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
=RaG=- Kompleksy, wiocha, upośledzenie...
« Reply #45 on: 10 April 2011, 19:07:06 »
No właśnie. Ja czekam na fakty; od razu to napisałem
Quote
Wracając do tego męczenia ciebie to graj normalnie i bez szaleństw typu przebieganie wg. ciebie normalnie bez biegu langera w 5 sekund. i strzelanie z 200 metrów biodra za każdym razem z wynikiem trafiony w łeb
Dobre, dobre. Gdzie takie cuda można spotkać?
Quote
żadnych screenów tutaj dawać czy coś bo już nie raz do ciebie pisali nie tylko od nas, że nie grasz czysto i cie to udowadniali
W jaki sposób? Pisząc, że jestem chujem i czituje bo oni nie potrafią trafiać?
Quote
A z tym graniem od 2 miesięcy to się chłopie grubo przejechałeś bo gram od 5 lat w ro( wcześniej miałem inny nick przed małą przerwą w te grę)
?? A napisałem tak w ogóle? Weź czytaj to co piszę a nie własną interpetacje rób.
Quote
Zauważ ze ja jakoś nerwy trzymam na wodzy bo jestem rozumnym człowiekiem a ty tylko bluzgi używasz ogarnij się i udowodnij, że jesteś dojrzały bo jak na razie to reprezentujesz poziom dresa czyli żaden.
Kolejny ananas. Twa elokwencja mnie poraża. No i co z tego, że bluzgam. To forum czytają faceci, chyba się nie roztopią od kilku kurw. A wkurwiać się jest o co bo mnie to waszę pierdoleni zwyczajnei zmęczyło.
Ok. DAJCIE JAKIEŚ DOWODY, ŻE KTOŚ Z W.W CZITUJĘ. POTEM BĘDZIEMY BLUZGAĆ.
w RO gram jako raq

lord_pl

  • Guest
=RaG=- Kompleksy, wiocha, upośledzenie...
« Reply #46 on: 10 April 2011, 19:12:10 »
Quote from: James
bo jak na razie to reprezentujesz poziom dresa czyli żaden.

Ej James ! Chcesz wpier*** ? Ja chodzę w dresach :D


btw. Ma ktoś ładowarkę do Nokii ? xD

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
=RaG=- Kompleksy, wiocha, upośledzenie...
« Reply #47 on: 10 April 2011, 19:35:45 »