Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Pojazdy

Czołgi w HoS, temat ogólny

<< < (17/20) > >>

morticore:
Czwórki Ausf H i F1

oraz nowo ogłoszony Stug III Ausf B

Kiedy wyjadą na pole walki - nie wiadomo........

ufo_has_landed_!:
skoro jest stug to pzIII pewnie też już mają. szkoda, że oni i tylko oni

pawmej:
Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem gry RO2 HoS zakupionej na steam. Kupiłem tą grę ze względu na jej pierwszą część RO1 w którą gram już od kilku lat. Poczytałem troszkę w tym temacie o czołgach które, jak zrozumiałem, zostały dodane do tej gry np. Tiger I, IS2, KW-1 itd. Niestety po instalacji i znalezieniu nielicznych serwerów z czołgami zauważyłem, że do dyspozycji mam tylko 2 rodzaje czołgów, t-34 oraz Pz4. Myślałem, że steam odpowiednio zaktualizuje mi grę, abym mógł również pograć innymi modelami czołgów. Co robię nie tak? Może muszę coś ściągnąć dodatkowo, np jakaś paczkę zawierającą inne czołgi? Jeśli chodzi o moją bibliotekę steam to posiadam takie 4 pozycje (po zakupie RO2): RO2 HoS single player, RO2 HoS beta, Rising Storm beta, Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer. Dodam tylko jeszcze że zainstalowane mam tylko jedną z tych pozycji Rising Storm/Red orchestra 2 multiplayer ponieważ osobiście uważam że single player to pomyłka w tej grze ;) Za każdą poradę dziękuję :)

Maciej2801: