Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Darkest Hour

DH-Putot-En-Bessin

(1/1)

dzidu:
siema

mam pewien problem z mapką DH-Putot-En-Bessin. kiedy chcę wejść na jakiś serwer na którym jest grana właśnie ta mapka to wyskakuje mi błąd:


--- Quote ---Krytyczny błąd

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2413 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 9500 GT (7519)

CreateTexture failed(8007000E).

Historia: FD3D9Texture::Cache <- FD3D9RenderInterface::CacheTexture <- FD3D9RenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetSimpleMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetMaterial <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- DH-Putot-En-Bessin_Beta2c.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level DH-Putot-En-Bessin <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
--- End quote ---

Haratacz:
Miałem podobny problem ale nie dotyczył on mapy, tylko pojazdu a konkretnie tygrysa tzn. kiedy włączałem mapę z tym czołgiem to wywalało błąd krytyczny.
Pomogła reinstalacja, ale jeśli to tylko mapa to może spróbuj ja usunąć i zainstalować jeszcze raz, chociaż problem może tkwić w samej mapie a nie w grze.

Apos:
Spróbuj ściągnąć mapę i wszystkie dodatkowe pliki których używa ona jeszcze raz. Wrzuć do odpowiednich katalogów w folderze DH i nadpisz.

Navigation

[0] Message Index

Go to full version