1. Nie sciagaj niczego w czasie gry.
2. To normalne kiedy wchodzisz na serwery z mapami nie standardowymi. Oprócz mapy customowej sciągają Ci sie także nowe tekstury. Pamietaj ze od wydania gry minelo juz ponad dwa lata i w tej chwili jest mnóstwo nowych rzeczy na serwerach.
Ponadto w celu skrócenia czasu ładowania map możesz wykonać następujące zmiany:
znajdz redorchestra.ini w
steam/steamapps/common/red orchestra/system
otworz plik i w zmien wielkosc chace w zaleznosci od ilosc pamieci w twoim komputerze
znajdz wpisy z CacheSizeMegs pod [Engine.GameEngine].
Ustaw:
- jesli masz 256 MB RAM lub mniej
CacheSizeMegs=32
- jesli masz 512 MB RAM
CacheSizeMegs=64
- jesli masz 768 MB RAM
CacheSizeMegs=128
- jesli masz 1 GB lunb wiecej
CacheSizeMegs=256
i drugi fix, wylacz precaching:
tez w pliku redorchestra.ini
pod [ALAudio.ALAudioSubsystem]
zmien UsePrecache=True na UsePrecache=False
pod [Engine.LevelInfo]
zmien bNeverPrecache=false na bNeverPrecache=true
pod [Engine.NullRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [D3DDrv.D3DRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [D3D9Drv.D3D9RenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
pod [PixoDrv.PixoRenderDevice]
zmien UsePrecaching=True na UsePrecaching=False
3. Dokladnie nie wiem. Kilka razy stawialem juz serv i z moich obserwacji wynika:
*
dedykowany - po postawieniu serva, nie zrzuci Cie na niego bezposrednio. Nie sprawdzalem czy mozna wtedy serv odszukac na liscie serwerów i na niego wejsc.
*
nasłuchuj - po postawieniu serwera od razu zrzuci Cie na serwer na mape jaka wybrałes podaczas konfiguracji...
Osobiscie polecam brac 'nasluchuj'.
będzie widoczny na ogólnej liście serwerów ?
Tak serwer będzie widoczny na liscie serwerów i kazdy kto bedzie znał haslo bedzie mogl na niego wejsc.