Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Mapy

Krivoirog- nierowne szanse ?

(1/6) > >>

Martin:
Witam.
 Ja jeszcze wroce do tematu czolgow. Otoz gram w te gre 2 tygodnie, ale juz zdazylem zauwazyc, ze na mapie Krivorog (teoretycznie) czolgi radzieckie nie maja szans z niemieckimi.
 Probowalem juz nawet objezdzac niemieckie czolgi i strzelac od tylu, ale te po chwili odwracaly sie, jeden strzal i "nie bylo mojego KV1".
 Po kilku dniach zaczalem przypuszczac, ze na tej mapie po prostu nie da sie wygrac  grajac rosjanami.  Nie znam sie na  "walorach bojowych" pojadow pancernych... Ta mapa odbiera mi ochote gry, jesli przychodzi mi grac rosjanami (KV1; T34/76  vs Tygrysy....)  
 Chcialbym poznac zdanie doswiadczonych graczy na temat szans poszczegolnych stron konfliktu na tej wlasnie mapie i od czego one zaleza...

cichy.:
strzelaj w hitboxy :) masz je gdzieś w galerii



o tu :) http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=gallery&f=31

BartBear_[PL]:
Walki pancerne odbywaj na serwerach na których włączony jest mutator Armored Beasts tak jak na Asterze #2

Martin:
Swietnie. Chetnie, ale  ja gram w te gre 2 tygodnie. Nie znam tej sceny i nie wiem co to jest. zauwazylem, ze na niektorych serwerach pociski leca inaczej a na inych jeszcze inaczej (o wiele blizej i wiekszym lukiem).

 Zaczalem grac na serwerze Panzerdivision #1 , ale chetnie sie dowiem coz to takiego ten "mutator" :)

Apos:
bry, wiele map w grze Red Orchestra ma 'symulować' bitwy z WWII, które nie zawsze były równe. Na 'KrowimRogu' od graczy po stronie rosyjskiej wymaga się znacznie więcej niż od przeciwnej strony. Najlepiej flankować najcięższe pojazdy Axis. Tiger oraz Panthery od boków są już wrażliwe na pociski 76mm, ba jeden pocisk w skład amunicji posyła niemieckiego kolosa do piachu. Pamiętaj, że sprawdza się tutaj stara zasada - im więcej potu na treningu przelejesz, tym mniej krwi w bitwie stracisz :)

Co do mutatora AB - zwiększa realizm kosztem gameplaya i balansu -> im do większego czołgu wsiądziesz tym więcej czołgów ubijesz. Zależnie od gustów - może się spodobać lub nie.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version