Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..
wisnia:
Mam małe pytanko, może głupie, ale stary już jestem i nie znam się na tych wszystkich alfach, betach i numerkach .
Czy te mody wymienione w tytule i to co możemy ściągać to finalne produkty ? Bo mam wrażenie, że przy wszystkich wciąż praca trwa i jej końcem będzie "normalna pudełkowa" gra , tak jak np RO ... Wytłumacz mi to któryś proszę, bo nie wiem czy mam to wszystko ściągać i bez przerwy aktualizować czy też poczekać i kupić za te 10-20 $ finalny produkt. W tej chwili mam zainstalowany CC ale wciąż tam dużo błędów. Miałem jakiś czas MN ale nikt tam nie bywał. Z tego powodu nie wiem czy instalować DH... bo może brak zainteresowania graczy tymi modami spowodowany jest właśnie tym , że to co ściągami i w co gramy to tylko taka "reklama" , próbka ?
Z góry dzięki za odpowiedz ...
Wawer:
To są bety, wciąż poprawiane. Zapewne będą finalne wersje ale nie sprzedawane w pudełkach tylko za free.
Jeśli zaś zastanawiasz się czy warto zassac DH, w sytuacji gdy rozczarowały Cię poprzednie mody powiem, że ...warto. To w mojej opinii najlepiej dopracowany i najciekawszy z modów. Gra w to sporo osób - są serwery gdzie jest po 50 osób.
Apos:
Mody są tworzone przez graczy dla graczy i są bezpłatnym produktem, amatorską produkcją tzw. hobbistyczną. Masz rację - posiadają masę błędów, z którymi autorzy modów walczą mniej lub bardziej skutecznie, przez co musimy ściągać ręcznie wszelkie aktualizacje.
Mati:
Wszystkie te mody, który wymieniłeś w tytule to open bety tychże dodatków. Na razie wszystkie dodatki są w trakcie naprawiania bugów, dodawania nowych funkcji itp., itd. więc dlatego są to bety. Finalne wersje najprawdopodobniej wyjdą, ale nie wiadomo kiedy i nie będą to odrębne wersje gier. Wszystkie mody są i będą za darmo.