Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Fall Barbarossa - temat ogólny

<< < (42/53) > >>

Skar:

--- Quote ---Swoje punkty dzielą więc tak, że najwięcej przeznaczają na obronę tego co jest dla nich najważniejsze
--- End quote ---

No to by było nie głupie, ale, myślę że i tak bedzie jakaś róznica w uzbrojeniu przy obronie gdańska a berlina lub lwowa a moskwy :P

Wawer:

--- Quote ---Graf :
Proponuję uważnie wczytać się w post Aposa, bo dokładnie wszystko tam opisał. Czekając na ten projekt oczekuję zabawy i oderwania się codzienności. Historycznie nie lubię ani Niemców ani Ruskich bo w przeszłości jak i teraz najchetniej by nas połknęli, za co więc ich lubić. W RO nie szukam realizmu a tego co właśnie Apos z kolegami chce nam dać czyli dobrej zabawy. Doceńmy ich pracę i nie krytykujmy przed premierą. Kilka osób na scenie RO posiada olbrzymią wiedzę historyczną i podziwiam ich za to, ale historia nie może być przed grywalnością. W innym przypadku powstanie niszowy projekt gdzie nikt nie będzie chciał zajrzeć. Pozdro dla twórców projektu i nieprzejmujcie się krytyką, większość i tak chce grać a nie bawić się w super realizm.

--- End quote ---


Podejscie Grafa w pełni oddaje to o czym myślałem decydujac sie pomóc Aposowi w realizacji jego pomysłu. Zresztą, o ile pamietam to właśnie ja byłem zwolennikiem upraszczania pewnych rozwiązań mówiąc miedzy innymi o tym , że projektując coś należy zwracać uwage na to czy ktokolwiek będzie tym zainteresowany.Pamietajcie o tym, że rozgrywka taktyczna, medale, awanse itp rzeczy sa tylko dodatkiem i urozmaiceniem. Przeciez głównie chodzi o to by same mecze były ciekawe, emocjonujace i stały na wysokim poziomie.


--- Quote from: Ogólne zasady mi sie podobają. Dają gwarancję gry, o co dzisiaj coraz ciężej. Liczę że to ożywi trochę zatęchłą naszą scenę. A może nawet trochę niepotrzebnych antagonizmów zniknie. ---
--- End quote ---


Też mam taką nadzieję. Co więcej, uważam że to niepowtarzalna okazja na integrację ludzi tworzących ta maleńką scenę.

W mojej opinii jest to także szansa dla graczy nie mających do tej pory doświadczenia w zorganizowanej rozgrywce. Będą mogli się przekonać jaka różnica jest między graniem na publiku a meczem w którym nie walczysz dla siebie tylko dla teamu.


sgt.Spy napisał:

--- Quote from: Skoro zasady sa juz ustalone to nie ma co zrzedzic, ale pomysl warto zachowac na czas kiedy beda możliwe jakieś modyfikacje (jesli takowe będą). ---
--- End quote ---

Naszym zamiarem było, by dać graczom w miarę gotowy produkt - tak, by można było od początku zacząć grać a nie zajmować się roztrząsaniem na forum kontrowersyjnych rozwiązań. Dlatego też grupa przygotowująca to była/jest niewielka.
Podczas trwania turnieju na forum FB będzie możliwość komentowania przebiegu rozgrywek - w kolejnej edycji ( o ile będą chętni) na pewno część z sugerowanych zmian zostanie wprowadzona. Być może chętni i aktywni gracze przejmą również część obowiązków organizatorów. Szczerze mówiąc liczymy na to.


W każdym razie bardzo się cieszę, że temat wywołał taką dyskusję...dzięki temu wiadomo przynajmniej, że zainteresowanie projektem jest całkiem spore.


Ps. dla wszystkich klanów - przypominam o liście z podziałem na dwa względnie równe teamy, którą należy złożyć do Aposa albo mnie.
Jak na razie mam tylko info od BiA

Hiacenty:
Jak ktoś nie jest w klanie i by chciał by być w ruskich taki jak ja :D To do kogo mogę sie zwrócić :p hmm też do aposa ?

Skar:
No juz kilka razy pisali że otworzą na nowym forum dział zapisy kołeczku :D

Yab_PL:
Hmm to i ja zabiore glos. Nie chce aby to brzmialo jak wymadrzanie sie, ale my (czesc z ludzi z enclave) wlasnie gramy w podobny projekt ktory nazywa sie IC i wiemy jak to wyglada w praniu. Z takim uproszczonymi zasadami to rosjanie dostaja od 42-44 praktycznie na kazdej mapie (a juz tym bardziej z czolgami) w dupe i to tak ze ze spawna nie wychodza. Chcecie realizmu i wprowadzania punktow globalnych? Ok, przyszykujcie sie na to za np. na takim Aradzie rosjanie zawsze i wszedzi nie beca brac czolgow tylko 6-8x BA i beda tak popieprzac ze niemieckie czolgi nie zdaza obrocic lufy, albo na lyeskrovach polowa teamu niemieckiego bedzie biegac z MG i wiekszosc ruskow bedzie biec tak dlugo do okopow az im sie spawn-protection nie skonczy. Mozna wprowadzic limity na sprzet ale wyjdzie na to samo co puknty na dana mape a tylko pokomplikuje zasady. Wiem ze realizm uber alles, ale bez takich rzeczy jak samoloty, niszczenie budynkow, mapy o wielkosci 25 km2, przewaga w liczebnosci rosjan, zawodnosc sprzetu, morale, zacinanie sie broni, naprawde ciezka artyleria (dziala kolejowe, dziala powyzej 200mm, itd...) to te 'realistyczne' zasady beda tylko karykarutra. Bo nie wazne jaka gra, jakie zasady, nikt nie lubi ginac co 2 sekundy od 'odrodzenia'

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version