Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
Co byście chcieli zmienić w grze ?
jan dzban:
siema
jest to mój pierwszy post na tym forum, ale do rzeczy. moim zdaniem w tej grze jedyne co trzeba by zmienić to żeby czołgi przejeżdżały przez niektóre przeszkody niszcząc je (nie jestem pewien ale wydaje mi się że problemem tutaj jest engine UT2K4) bo teraz wygląda to groteskowo jak czołg zatrzymuje się na cienkim drzewku albo lichym płocie(o przejeżdżaniu przez budynki nawet nie mówię).
--- Quote ---Ps.Czemu wszyscy boją się tak radykalnych (i oryginalnych) zmian!!!!???
--- End quote ---
wpadłem na tą grę przypadkiem dosyć dawno temu (jako darmowy mod do UT2K4) i powiem szczerze to była miłość od pierwszego wejrzenia. od tamtej pory praktycznie nic się w niej nie zmieniło (albo ja czegoś nie zauważam) poza czołgami, wcześniej ich nie było. według mnie jest ona idealna taka jaka jest i jakiekolwiek zmiany tylko pogorszą sprawę (lepsze wrogiem dobrego). równolegle grałem jeszcze w innego moda UT2K4: Frag Ops który miał być jakąś kontynuacją Tactical Ops na nowym UT. pierwsze wersje były bardzo dobre arcadowa rozgrywka, szybkie akcje, po dobrym poznaniu mapy i broni można było wyciąć w pojedynkę całą przeciwną drużynę, ogólnie przyjemność z gry dla Tacticalowca niesamowita. community rosło było coraz więcej serwerów. i zaczęły się zmiany: a to odrzut broni, a to hit boxy, a to wygląd postaci. z każda z tych zmian (a wszystkie one miały być na lepsze) gra traciła to "coś" co na początku przyciągało ludzi. potem coraz to więcej ludzi odchodziło (przez zmienione hit boxy gameplay zmienił się całkowicie) w końcu bardzo dobrze zapowiadająca się gra umarła śmiercią przedwczesną.
_IronMaiden_:
--- Quote ---Sieja :
Ja osobiscie chcialbym poprawienia szybkosci ladowania sie map, wiecej broni, wiecej pojazdow, nowe pojazdy ( samoloty :) ) iii dodania jakies nowej nacji zeby byla troche odmiana xD a i jeszcze zmniejszyc odrzut z karabinow nie tak jak w call of duty ale tak aby sie dalo strzelac przynajmniej seriami po 3-4 strzaly bo teraz to po 2 juz jest w kosmosie :P
--- End quote ---
czyli piszemy petycję do Tripwire Interactive i popdpisuj ją kilkaset ludzi a oni biorą sie wielką za optymalizację silnika gry bo u mnie Tomb Raider Legend lepiej chodzi niż RO a ma lepszą grafę (AMD Athlon XP2100+, 256 MB DDR RAM, xPower GeForce 4mx440 64 MB DDR w/agp 8x - no złom wiem ale przynajmniej 3 lata działa bez awarii :P)
wiem że TRL i RO nei da sie porownywać ale ja porównuję je tu pod kontem wydajności przy szczegółowości grafiki (TRL chodzi 800x600 średnie detale koło 30/40 fps!! a RO chodzi 640x480, najnizsze detale i mam jakies 20 fps :] poza tym mapy sie wczytują z 5 minut jesli nie dłużej - tego akurat nie sprawdzałem :]. co do samolotów to moze któryśby nie miał śmigła tak jak czołgi w pewnej z map nie miały wież (na forum o bugach :D) albo i skrzydeł buehehee :D
chociaż moze by tak samoloty dodać np Junkers-52 Niemcom i dodać klasę Fallschirmjager (spadochroniarz)? to by było coś :D
co do sztucznego balansowania stron - ja często grzebę w plikach gier jeśli jakieś wartości są w plikach tektsowych (jak np w bf1942 mogę zmienić ilość dostępnej amunicji dla każdej broni tlyko trzeba wiedzieć jak się do odpowieniego pliku dostać) to mozę pogrzebę w RO jak już paczka przyjdzie (do odebrania w empiku do 8 lutego :p) wiem troche o tej grze bo ciupałem na steamie w free trial i u kumpla troche ;]
--- Quote ---AC| AdRain
2) jakieś "cudowne" czolgi u rosjan KV2.. wiem ciezki, wolno sie obraca lufa itd... ale może u niemców włożyć też coś typowo ciężkiego? JagdPanther? minnie (wielki cieżki czołg... pamiętam włąśnie tylko ksywke minnie)
--- End quote ---
nie "minnie" tlyko Panzerkampfwagen VII Maus... ale ten czołg nigdy nie był produkowany seryjnie!! z tego co wiem były tlyko chyba 4 prototypy.... ktore nigdy nie pojechały na front a były tak ciężkie że po żadnym moście by nie przejechały że już nie wspomne o rosyjskich drogach (ach to błoto i zapadające sie tygrysy...)
_KaszpiR_:
wiesz co 3 snajperow by wyprawialo ze snajpkami automatycznymi?
mapy by sie zmienyly w totalne lezakowanie
ew dac wiecej granatow dymnych squad leaderowi
Dziki_Koziol:
Działa ppanc (co to za mapa z tą 45-tką????) i moździerze, model jazdy czołgu (jak to zostało wcześniej wspomniane), żeby nie zawieszał się na płotku, czy patyczku ;) Km w StuG-ach też by się przydał, granaty ppanc, maksim (a u Niemiaszków podstawa do mg, albo też jakiś MG z chłodnicą) i może jakieś fajne kammo dla piechoty niemieckiej. To bym chciał :D
Wawer:
--- Quote ---_KaszpiR_ :
dac wiecej granatow dymnych squad leaderowi
--- End quote ---
Popieram, na pewno nie zepsułoby to grywalności a promowało by zgraną drużynę.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version