Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Co byście chcieli zmienić w grze ?

<< < (19/30) > >>

Wrona:
Rzeczywiście, przydałby się kozik do upokarzającego wroga i chlubę przynoszącego temu, który tnie mordowania. Zaszedłszy wroga od tyłu ma się niesmak 'tylko' go z bliska zastrzeliwszy... (jak się nie ma bagnetu)

Bathin:

--- Quote ---( może jest a ja nie wiem jak ustawić).
--- End quote ---

Jest taka mozliwość, narysuj sobie na monitorze:D

Owczar PL:
-Nóż
-możliwość robienia kamuflażu  (podczas wybierania klasy)
-odblask światła które odbija luneta snajperki (jeżeli jest się odpowiednio ustawiony do słońca!)
-wszelkiej maści miny (magnetyczne,przeciwpiechotne...)
-robienie pułapek (dla snajpera)
-zwiększenie wytrzymałości żołnierza (chodzi o stamine)
-zrobienie realistycznego modelu jazdy pojazdów, chociaż jak w serii battlefield.(W tej chwili przypominają bardziej kartonowe pudełka)
-zrobienie  realistycznych map (W podobie Brezieny, Soviasky, last battle)

To chyba wszystko, nie bede wspominał o dopracowaniu kodu sieciowego i graficznego bo to oczywiste.

Guz:

--- Quote ---Owczar PL :
-Nóż

--- End quote ---

Po co jak jest bash?

--- Quote ---Owczar PL :
-możliwość robienia kamuflażu  (podczas wybierania klasy)

--- End quote ---

Co najwzyej sniper powinien miec kamuflaz - realizm

--- Quote ---Owczar PL :
-odblask światła które odbija luneta snajperki (jeżeli jest się odpowiednio ustawiony do słońca!)

--- End quote ---

Pewnie by sie je wylaczalo bo by przeskzadzaly

--- Quote ---Owczar PL :
-wszelkiej maści miny (magnetyczne,przeciwpiechotne...)

--- End quote ---

Jak najbardizje za, tylko tzreba by opracowac realistcyzny sposob ich podkladania/rozbrajania

--- Quote ---Owczar PL :
-robienie pułapek (dla snajpera)

--- End quote ---

Czemu np taki Sasza ma byc gorszy od snipera? dla tego ze matka rosja dala mu pepesze? Jezeli juz to dla wszystkich, a swoja droga zbytnie zbattlefieldowanie gry

--- Quote ---Owczar PL :
-zwiększenie wytrzymałości żołnierza (chodzi o stamine)

--- End quote ---

Moze i by sie przydalo... ale dzikei temu jak jest teraz nie mozna przebiec pol mapy

--- Quote ---Owczar PL :
-zrobienie realistycznego modelu jazdy pojazdów, chociaż jak w serii battlefield.(W tej chwili przypominają bardziej kartonowe pudełka)

--- End quote ---

Ha haha ha dawno sie tak nie usmialem... BF i realizm ROTFL... BF to arcade!!! i do realizmu troche mu brakuje

--- Quote ---Owczar PL :
-zrobienie  realistycznych map (W podobie Brezieny, Soviasky, last battle)

--- End quote ---

Mapy musza byc grywalne i nie moga dawac przewagi zadnej ze stron

Owczar PL:
[/quote]
Po co jak jest bash? -GUZ
Mogliby zrobić coś takiego że gdy zaatakuje wroga od tylu który np.leży i kampi tp ciach! i gardło poderżnięte!

[/quote]
Co najwzyej sniper powinien miec kamuflaz - realizm -GUZ
Chodzi mi o coś takiego jak wzory na twarzach np.czarna farba,zielona,własnoręcznie przyczepione liście do munduru To jest To!

[/quote]

Pewnie by sie je wylaczalo bo by przeskzadzaly -GUZ
Dlaczego przeszkadzały?! To bardzo realistyczne rozwiązanie i utrudniało by to walkę tą klasą.

[/quote]
Czemu np taki Sasza ma byc gorszy od snipera? dla tego ze matka rosja dala mu pepesze? Jezeli juz to dla wszystkich, a swoja droga zbytnie
zbattlefieldowanie gry -GUZ
Ale realistyczne np.granat do którego jest przyczepiona linka jeden nieuważny krok i.......CYK! o a kozikiem można by tą linkę przeciąć ;]

[/quote]
Moze i by sie przydalo... ale dzikei temu jak jest teraz nie mozna przebiec pol mapy -GUZ
No i? Mogliby zrobić np.Gdy brakuje ci tchu ledwo co widzisz na oczy/rozmazanie obrazu.

[/quote]
Ha haha ha dawno sie tak nie usmialem... BF i realizm ROTFL... BF to arcade!!! i do realizmu troche mu brakuje-GUZ
Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o to że tam CZUĆ! wage wozów i plynnie się poruszają.tak jak jest teraz to istna żenada.

[/quote]
Mapy musza byc grywalne i nie moga dawac przewagi zadnej ze stron-GUZ
A te mapy to niby niegrywalne!!?

Ps.Czemu wszyscy boją się tak radykalnych (i oryginalnych) zmian!!!!???

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version