Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
Co byście chcieli zmienić w grze ?
pastor44:
Ja jestem absolutnie przeciw minom przeciwpiechotnym!
Chociaz przeciw czolgowe mogly by byc
wymusilo by to wieksza wspolprace z piechotą...
Bohun:
Taa... pare dni temu też myślałem o tym, żeby mogły być miny. Może też moździerze - w Hedgehog widać je, ale użyć ich nie można. Nie znam się na granatach, ale ja bym odrobinę zwiększył pole rażenia - do tej pory przeciwników zabitych w ten sposób moge policzyć na palcach ręki (ale oczywiście może to być wina mojego zbyt małego doświadczenia :con)
Qbeesh:
--- Quote ---Kowal :
--- Quote ---Qbeesh :
...Garanda nie da się przeładować kiedy nie wystrzelisz ostatniego pocisku...
--- End quote ---
Tu się nie zgadzam. Garanda dało przeładować tylko było to bardzo pracochłonne, dlatego żołnierze woleli wystrzelić wszystkie naboje i załadować nowy magazynek.
--- End quote ---
Nie no, oczywiście że się da, mówiłem o warunkach bojowych.
Co do zmian, to myślę w pierwszej kolejności o kosmetyce. Skoro widać jak koles obok ciebie wciska naboje do karabinu to chciałbym również widzieć taśmę przy mg42 i wypadającą łuskę gdy ktos przeładowuje mausera albo mośka. Wreszcie nie kumam dlaczego efekt powierzchni ciekłych jest tylko na niektórych standardowych mapach.
Przydałyby się obsadzalne działa, moździerze, granaty nasadkowe. Chciałbym też, nie będę ściemniał, inne teatry działań, coś jak FH (bardzo mi przykro że go porzuciłem dla RO, ze 2 lata w to grałem), ale z tego co wiem w przygotowaniu jest addon i walki na pustyni.
I coś mi dynamika używania kolby i bagnetu nie pasuje, ale ciężko mi zdefiniować co.
Robson:
Gdy by miały być łuski itp. to co niektórym gra mogła by nieźle ciąć :P
EDIT:
Chyba że by się dało wyłączyc :P
piter306:
Ja czekam na więcej niż 32 graczy na serwerze (czy jest to w RO możliwe?), w FH walki przy 64 ludziach potrafiły mieć wspaniały klimat. W RO 16 ludzi ma strona to jest trocha za mało.