Linia frontu > Serwery Red Orchestra

INEA

<< < (12/19) > >>

Infulat:
u mnie ustawienia zapisują się jedynie gdy zmieniam przed wejściem na serwer tzn. bezpośrednio z menu gry.

nawet nie przypominam sobie żebym w ciągu ostatnich 8 lat uruchomił jakąś grę  niżej niż w 24 bit

J@hoo:
Ave
Nie mam pojęcia po jakiego grzyba tyle szumu o 16 bitów. Jak któryś lubi tak grać to niech gran na 16. RO umożliwia taką zmianę więc nie widzę problemu. Pozatym niektórym na 32 gra się tnie bo mają starszy komp - czy to powód do kickowania go lub banowania?, jak się komuś nie podoba ze ktoś gran na 16 to niech sobie przestawi grafę i niech śmiga.
Tak paranoicznie głupie problemy poruszane na forum nie powinny mieć miejsca. Troszkę gram w tą grę i zauważam, że sami doszukujemy się jakis głupich czitów, bagów. RO to ma być fajna zabawa, a używajacy dopalaczy to lamerzy, niestety tych jest również wielu jak prawdziwych graczy.
Uważam temat 16 bitowców za zbędny - to moje zdanie.
Pozdro

[E'sS]:
J@hoo, widzę że kumasz o co chodzi:p

Skar:

--- Quote ---Uważam temat 16 bitowców za zbędny
--- End quote ---


I gdzie my bedziemy spamować?? :(


--- Quote ---wystarczy spojrzeć na desperata miał wallhack a i tak nie potrafił grać xD
--- End quote ---


Jak możesz? :D


--- Quote ---Skar i Kryszek wróżki jakieś czy co ?
--- End quote ---


A coś Ty myślał? :yes :D


--- Quote ---RO umożliwia taką zmianę więc nie widzę problemu.
--- End quote ---


No wlasnie. skoro twórcy umożliwili to o co sie  czołga??

A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.

plonek:

--- Quote ---Skar :

--- Quote ---

A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.

--- End quote ---


trudniej? troche przekolorowales Skar ;]
--- End quote ---

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version