Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
[INEA] małe zmiany -> 24 sloty (podzielony)
Wawer:
--- Quote ---szczep :
a dziś mnie spotkała niemiła przygoda. przez przypadek zrobiłem TK, przeprosiłem ale za chwile dostaje bana do końca mapy. patrze w konsole a mi zarzucają że zrobiłem TK żeby sobie wziąć broń, no bez przesady bądźmy poważni. pewnie chodziło że mam Tokreva ale biegałem z nim od początku mapy. oj niemiło mnie ktoś zaskoczył że takie rzeczy zarzucił.
przy okazji nie zawsze widzę w prawym górnym rogu kto mnie zabił. ginę i nie wiem skąd. dziwne
--- End quote ---
O ile pamiętam to na serwerach jesteś "Zdechlina"?
Co do bana...zapewne jeden z adminów był zanadto nadgorliwy...co do info w prawym górnym rogu - pojawia się tam max 4 kille więc jeśli ktokowlwiek więcej zginął, nic nie zobaczysz.
Pozdrawiam
Ps widziałem Cię dziś na Inea, ;-)
szczep:
fakt grałem dość długo. zapewne nic wielkiego nie pokazałem ale staram się. muszę jeszcze jakoś brak zawiech wykrzesać z mojego badziewia i będzie lepiej
Wawer:
Spokonie , spokojnie... w papę od kolegi już zdążyłem dostać :p
Po tygodniu... najwyżej dwóch zajarzysz o co biega.
Do zobaczenia na serwerze :yes
Desperat:
--- Quote ---pol77 :
W konkursie na największego offtopiarza przyznaję Ci pierwsze miejsce:DBrawo::p
--- End quote ---
Dziękuję :) :D
cichy.:
klanówka po 32 osoby to już bardziej publik :P no chyba, że mapy miastowe będą większe, albo mecze będą się obywać na dużych mapach gdzie 10 idzie tam 6 tam itp.
co do innego sprzętu to jak wam się taki marzy, to BF i inne czekają :P nie sądzę, żeby w Ro były samoloty itp. Ro2 zapewne też nie powstanie, chyba, że Tripwire dostanie kasę od jakiegoś wydawcy, no i grafika jak już to na jakiś nowszy silnik Unreala mogłaby się zamienić a nie Crisisowego CryEngine. W Medal of Honor Airborne U3 wygląda pięknie a zarazem nie zcina kompa...
wszystko takie pesymistyczne i materialistyczne.... ale cuda się zdarzają xD
o... dam jeszcze porównanie :) tak dla oka
CryEngine2 - wyobraźcie sobie te oczy u Ruskiego z MG :P
i Unreal Engine 3 - co prawda nie ludzkie, ale w MoH wygląda pięknie
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version