Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: Lipcowy gameplay w jakości HD
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2011-08-25 17:26
Comments: (23)   Ratings:
 
1.   Posted by Vuko   2011-08-25 17:46  

Film nie dziala chyba zly link.

2.   Posted by ufo_has_landed_!   2011-08-25 18:12  

jakiś error

4.   Posted by BartBear_[PL]   2011-08-25 18:57  

Już działa, dzięki pol77

5.   Posted by ufo_has_landed_!   2011-08-25 20:04  

hmm.. na tym filmiku ruscy nawijają po rusku, a u niemców to chyba jakiś legion brytyjski... to tak ma być ??

6.   Posted by Apos   2011-08-25 20:28  

W becie dostępna jest tylko jedna opcja językowa: wroga słyszysz po niemiecku/rosyjsku gdy "swoich" po angielsku. W wersji full będzie można wybrać dowolną wersję językową.

7.   Posted by ShariK PL   2011-08-25 20:40  

Śmiesznie sprintują

8.   Posted by ufo_has_landed_!   2011-08-25 20:43  

Och dzięki Apos, to dobra wiadomość

9.   Posted by ZabojcaStalina   2011-08-25 21:59  

pamiętam, że miały być mapy tylko ze Stalingradu, a widzę że chłopaki latają po Danzingu :/

10.   Posted by duumek   2011-08-25 22:01  

Danzig był najbardziej popularną mapą, i przerobili ją na standardy stalingradzkie.
To jest jedyna mapa taka więc nie płakać.

11.   Posted by Nikitycz   2011-08-25 23:15  

Ale co to było to w 6:20?

12.   Posted by Nikitycz   2011-08-25 23:15  

6:15, sorry

13.   Posted by .:*BiA*:.Solty   2011-08-25 23:20  

Bardzo ładne walki piechoty. Ciekawe animacje śmierci. Dobrze, że będzie ta opcja zmiany języków. Za to walki pancerne muszą poprawić!!!!!! T34/76 M41- przyjęła Pz4 G na boczny pancerz wierzy:/ z max 500m. Chyba, że czołgi teraz nie tylko wybuchają ale i tracą załogę i możliwości bojowe ( czyli że ta "Tetka" była już teoretycznie martwa jak ją męczył) Może ktoś rozwinąć ten wątek? (ktoś kto ma styczność z betą).

14.   Posted by Apos   2011-08-25 23:47  

Ten pocisk mógł wybić załogę albo rozwalić część komponentów. Musicie zapomnieć o wybuchowych hitbox'ach z RO:O. Teraz jest to bardziej zaawansowane. Zaraz dodam newsa z nowym video czołgowym.

15.   Posted by Apos   2011-08-25 23:50  

6:15 bug bety

16.   Posted by Hiacenty   2011-08-26 01:38  

: ))

17.   Posted by Logan   2011-08-26 01:47  

Strasznie to wszystko dynamiczne... Zdecydowanie nie podoba mi się możliwość podnoszenia dodatkowych giwer (w pewnym momencie gość miał 2 PMy, 2 boczne, i 2 rodzaje granatów...).
Czy każdy piechur ma broń boczną czy tylko mi się wydaje?
Da się wyłączyć te żarówiaste, "klimatyczne" nicki nad graczami, żeby było tak jak w prequelu?
Za to fajne animacje i dźwięki, szkoda że nie pokazali MG, bo na trailerze wydawał się fajniejszy niż w RO.

18.   Posted by rdy2go   2011-08-26 10:16  

Załamałem się tym HUD-em, radarkiem pokazującym swoich, napisami nad głowami "swoich".
Zabawa w realizm polegała m.in. na tym, żeby ropoznać swojego od wroga;

czy bedzie jakiś tryb hard-core bez tego żałosnego HUD-a i napisów identyfikujących swoich?

19.   Posted by Shock   2011-08-26 11:15  

Wszystko fajnie ale czy nikt nie widzi problemu z hitboxami w pistoletach maszynowych ? Bo przypomina to BC2 - pół magazynka na gościa gdzie w RO:Ost wystarczył jeden. Za to w karabinach czy pistoletach jest ok. Radzę się przyjrzeć.

Poza tym zwykły piechur nie ma bagnetu, bo musi go "odblokować" ale zamiast tego ma pistolet - gdzie tu sens ?

@rdy2go - możesz wyłączyć to w opcjach. Zależy to też od serwera. Będą oponował nad tym żeby na naszych był hardcor, czyli bez niczego.

20.   Posted by rdy2go   2011-08-26 12:27  

Dzięki Shock, bo szokuje mnie ta COD-owość nowego RO2, jednak zgięli kark przed masową publiką.
Może obecny "Realism mode" to przesada (bo nawet nie widać, że się kogoś zabiło), ale to wygląda jak tfu... MOH albo tfu... COD2.

21.   Posted by Apos   2011-08-26 12:55  

Wszystkie materiały pochodzą z trybu relaxed-realism, więc bez obawy o pomocnicze elementy gry. Jeżeli się nie podoba wyszukujecie serwer realism i gracie na takich samych zasadach jak w RO:O bez HuD'a. To samo z unclokami - wchodzimy na serwer nierankingowy i są dostępne wszystkie bronie od samego początku. Miałem te same obawy co wy przed spróbowaniem gry. Po godzince czuć klimat starego RO, warto czekać na tytuł .

22.   Posted by Wawer   2011-08-26 15:42  

Mogę tylko potwierdzić słowa Aposa. Nie jest tak jak w serii CoD gdzie co rok gracze dostają odświeżonego kotleta Gra ze względu na nowy silnik różni się od RO OF, jednak zdecydowanie trzyma poziom i klimat swojej poprzedniczki. Wszelkie nowości których się bałem - spawn na SL, system coverowania i tryb " z jednym życiem" bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ( Apos na pewno pamiięta, że dopóki nie zagrałem strasznie narzekałem na te "nowości") Wiadomo, że wszystkich zadowolić się nie da ale jestem przekonany, że większości z Was gra bardzo przypadnie do gustu.

A Danzig to teraz Apartments i gra się w to genialnie! Gameplay, ze względu na możliwość penetracji pociskami przez ściany jest chyba jeszcze lepszy niż w OF.

23.   Posted by Nikitycz   2011-08-27 13:52  

Uh, jak widzę w w Tankach dalej będziemy polegać na jakim HUD owym liczniku prędkości zamiast na normalnych zegarach wewnątrz tanka?

Serwis VooDoo Extreme udostępnił nagrany w lipcu, niespełna 20-minutowy materiał wideo w jakości HD. Biorąc pod uwagę fakt, że TWI cały czas pracuje nad usuwaniem bugów wykrywanych w becie, build, na którym był nagrywany gameplay jest nieaktualny. Wieczorem można się spodziewać kolejnego nagrania.



Aktualizacja:


Drugi gameplay pochodzi z nowszej wersji bety.
Oficjalna polska strona gry Red Orchestra Ostfront 41-45
2018-08-21 22:16
Fatal error : Shield protection activated, please retry in 130 seconds...
After this duration, you can refresh the current page to continue.
Last action was : Hammering