Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: Ingmar Spit opowiada o RO2: HoS
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2011-07-15 12:24
Comments: (12)   Ratings:
 
1.   Posted by Shock   2011-07-15 17:44  

Klasy, lewelowanie, odblokowywanie broni itd

2.   Posted by Sapiens   2011-07-15 18:26  

Żeby tylko nie zapomnieli o acziwach!

3.   Posted by BartBear_[PL]   2011-07-15 19:04  

HAHAHA!!! Sapiens! Będziesz musiał ładnych parę godzin gwałcić przeciwników na tępo (z kolby) zanim sobie ulżysz na ostro bagnetem, bo gostek powiedział że bagnety też będą "do odblokowania" hahaha

4.   Posted by Radzisław   2011-07-15 20:10  

Realizm

5.   Posted by Logan   2011-07-16 00:14  

To może jeszcze celowniki laserowe, kolimatorki i tłumiki? I koniecznie, żeby bagnet pod MG podczepić się dało.
Ciekawe czy "ranga" jest równoznaczna ze stopniem. I jako taki pałkownik będziemy mieli dostęp do prototypu kałasza i RPG (wiadomo, im wyższy stopień w wojsku, tym lepszą broń dostaniesz, a to że prototypy były w '42, w Stalingradzie to pewne ). Hm...

6.   Posted by Sapiens   2011-07-16 14:04  

Eeee tam bagnet do Machinengewehra, ja zaczekam na taki dodatek do PTRD czy PTRS

7.   Posted by Vuko   2011-07-16 19:06  

Jeszcze szybko otwierające i niekończące się spadochrony i będzie wszystko.

8.   Posted by Sapiens   2011-07-16 20:27  

Dobry patent! W battlefieldzie 2 nie trzeba było korzystać z klatek schodowych, tylko skakało się z sześciopiętrowca na spadochronie

9.   Posted by golden_eye PL   2011-07-16 20:31  

Może jeszcze bagnet do tetetki i lugera niech dadzą? :P A najlepiej do granatów - zanim wybuchnie, to komuś może się w plecy wbić Jak modyfikować wszystko, to wszystko

10.   Posted by golden_eye PL   2011-07-16 20:34  

Wybaczcie, że post pod postem, ale przypomniało mi się to tuż po wysłaniu tamtego: http://i.imgur.com/sqzV7.jpg - ciężko to nazwać "bagnetem", ale ostre jest!

11.   Posted by Sapiens   2011-07-16 20:47  

Hahaha! Zamiast "sticky bomb" będziemy mieli "stab-bomb".

12.   Posted by Haratacz   2011-07-16 21:07  

a na czołgi jakie M 148

Portal Gamereactor przeprowadził rozmowę z Ingmarem Spitem ze studia TWI przy okazji pokazu Red Orchestry w Czechach na pokazie Prague`n`Play. W wywiadzie jest mowa o wielu aspektach dotyczących nowej RO. Ingmar opowiada dlaczego Stalingrad, czemu w grze zawarty został tryb Single Player oraz o ulepszeniach względem wydanej pięć lat temu pierwszej Red Orchestry.

W rozmowie przewija się również temat broni oraz możliwości odblokowania podniesienia broni strony przeciwnej. Za punkty, które dostaniemy za zabicie wroga oraz przejęcie celu (a także zapewne wiele innych czynności) dostaniemy punkty, które wliczą się do naszej rangi. Im wyższa ranga, tym więcej możliwości będziemy mieli odblokowanych. Jak na przykład założenia optyki o różnych wartościach przybliżenia (2x, 4x, 6x), założenia zwykłego bagnetu czy odblokowania drugiej broni. Podczas wywiadu przewijają się nowe urywki z gry - widać na nich m.in. wychylanie się bez użycia systemu osłony.