Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: TWI o RO2: HOS na Crosshairs
Author:
Submitted by: BartBear_[PL]   Date: 2011-02-10 19:39
Comments: (22)   Ratings:
 
1.   Posted by golden_eye PL   2011-02-10 22:59  

Powiedzieli tam coś nowego? Bo nie chce mi się tego całego słuchać... :P

2.   Posted by Sapiens   2011-02-10 23:42  

Czy to prawda że plotka powiedziała że premiera została przeniesiona na 2012?

3.   Posted by Shock   2011-02-11 10:40  

What !?

4.   Posted by Shock   2011-02-11 11:25  

Btw; Dzisiaj mogę mieć obsuwę na CC bo mam szkolenie ogniowe od 14 do 19.

5.   Posted by Apos   2011-02-11 19:39  

Jest dłuuuuga lista nowości o których była mowa podczas Podcastu Crosshairs. Wyjaśniono również najważniejsze elementy gameplay'a jak np. suppressive fire. Na dniach gdy znajdę trochę czasu to wrzucę najważniejsze punkty (których będzie chyba z 15 ).

6.   Posted by Radzisław   2011-02-12 20:25  

Mnie najbardziej interesuje,taka jedna opcja.Czy jak podniesiemy broń do oka(muszka szczerbinka),to będzie przybliżenie przyrządów celowniczych.Bo jeśli tak,to trochę kiszka.Mam nadzieje że to będzie wyglądało jak w Ro 1.Bez dodatkowych zoomów.W końcu od czego ma być snajper.Pozdro

7.   Posted by Wawer   2011-02-13 01:55  

Na 100 % jak podniesiemy broń do oka(muszka szczerbinka),to będzie przybliżenie przyrządów celowniczych

8.   Posted by Shock   2011-02-13 08:51  

Pytanie, kiedy ?

9.   Posted by BartBear_[PL]   2011-02-13 11:06  

@Wawer & Radzisław

W strzelaniu wojskowym tak, w policyjnym widać nie

10.   Posted by Sapiens   2011-02-13 11:09  

Wawer też jest jednym z &񗝎nich&񗝍?

11.   Posted by Radzisław   2011-02-13 11:15  

Sorry Wawer zle się określiłem.Chodziło mi o to,czy będzie przesadzony zoom przy celowaniu.Kurde nie wiem jak to dokładniej opisać .Zresztą już sie dowiedziałem,że nie

12.   Posted by Apos   2011-02-13 17:24  

Będzie tzw. FOV correction, czyli poprawka mająca na celu przedstawienie na ekranie monitora natury ludzkiego oka. Odległości prezentowane w ówczesnych grach są nieproporcjonalne w stosunku do tego co widzimy w rzeczywistości. To co np. w odległości 200 metrów ma wysokość 10 centymetrów, na ekranie LCD ma tylko 4 cm. Rozwiązanie to zostało zostosowane w realistycznych grach, milsim'ach jak np. ArmA 2 i sprawdza się b. dobrze.

13.   Posted by Apos   2011-02-13 17:26  

Poniżej dokładniejsze wytłumaczenie powinno wyjaśnić problem

Quote
FOV Zoom - those of you that have been around long enough know that I was VERY against having any type of FOV zoom in Red Orchestra. There have been some very heated discussions between myself and people in the community, and even between me and other members of the dev team. As hard as people tried, they could never make a compelling argument for FOV Zoom being realistic, since all their arguments were based on personal interpretation (i.e. when I look at something it gets more in "focus") rather than factual evidence.

When doing research for ROHOS, we decided to do a scientific investigation into how the human eye works, and how large objects would need to appear on screen to be the same size as they would be in real life. We used as a baseline a 19" monitor (standard aspect ratio) and a 21" monitor (widescreen aspect ratio). We went out to a football field and measured with a pair of calipers placed a standard distance from a persons eye how large a person appeared to be at different distances (out to 100 meters). To sum up our findings, to appear to be "real life size" on the player's screen, you have to decrease the FOV (zoom in) a little over 2x. In other words, in RO:Ost, somone 100 meters away in game appears 2x smaller than they would in real life, thus making it much HARDER than real life to shoot them. This lead to what many refer to as "pixel hunting". Now in ROHOS, with the FOV zoom when using controlled breathing objects in the world appear their real life size. This not only has made the game more realistic, it has also both made the game easier, and made long range firefights a lot more fun and practical.

So in conclusion, I was the biggest hater of FOV zoom going into our research, but the facts proved me wrong.

14.   Posted by Radzisław   2011-02-13 19:11  

Mi to wystarczy ,jestem pozytywnie zaskoczony

15.   Posted by ShariK PL   2011-02-13 19:45  

Dobra a było coś o dacie premiery ?

16.   Posted by Apos   2011-02-13 19:49  

@Sharik chłopaki są nadal w fazie Alpha, więc jeszcze trochę sobie poczekamy.

17.   Posted by ShariK PL   2011-02-13 20:10  

Aha to pewnie nie wyjdzie w tym roku.

18.   Posted by Apos   2011-02-14 00:47  

Niekoniecznie. Faza Beta trwa przeważnie 3-4 miesięcy przed finalnym wydaniem, dlatego spodziewam się że RO2 wydadzą we wrześniu/październiku br.

19.   Posted by Shock   2011-02-18 18:59  

Weź jeszcze pod uwagę beta testy, obsuwy, tłocznie itd. Chyba jednak 2012 r.

20.   Posted by ShariK PL   2011-02-18 23:46  

Na pewno przed końcem świata zagramy jeszcze

21.   Posted by Shock   2011-02-19 00:51  

Koniec świata jest 12.12.2012 roku

22.   Posted by golden_eye PL   2011-02-19 13:36  

No to chyba do grudnia 2012 się wyrobią, nie?

Tak jak można było się spodziewać upubliczniono zapis rozmowy z ludźmi z TWI przeprowadzonej przez CROSSHAIRS dnia 5.02.2011. Dla znających angielski możliwość odsłuchu 2 godzin poniżej.




Nie ma więc powodu aby przy następnym naszym FajtNajcie opuszczać serwer aby posłuchać rozmowy (o ile oczywiście nie zadajecie pytań).